Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 362 ggr
[leWolf]
3/16/13, 9:13 AM

God Morgon 16 Mars

Morr'n på er !

Sovit gott hoppas jag ni alla gjort.Än sätter kylan till under nätter men på dagen börjar det kännas riktigt skönt.

Full rulle på morgonkvisten,fyra katter som inte  vet hur mycket dom ska springa och hitta på.Så härligt att se på dom små glada liven.

Ha en fin Lördag alla Blomma

Annons:
[Sol69]
3/16/13, 9:26 AM
#1

God morgon!

Solen skiner och värmer upp är ganska bra. Med rätt kläder så är det nog behagligt ute. Men längtar efter riktig vår och värme. ☀️

Blir en lugn dag med lite besök och kaffe.. 🙂

Ha en mysig lördag..

kram sol 🌺

majlar
3/16/13, 9:34 AM
#2

God morgon. Här skiner solen och det är ganska milt -7. Hoppas det snart vänder så man kan börja rota runt ute på altan.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

frodig
3/16/13, 10:13 AM
#3

☀️godmorgon! Ja, solen skiner här också. Jag har tagit sovmorgon och gör det mesta i en helt annan ordning än jag brukar. Det är så skönt att låta infallen styra. Just nu kaffe och P2-musik som ljuder.

Jag önskar er alla en fin lördag 🌺

[Chakra]
3/16/13, 10:38 AM
#4

God Förmiddag!
En behaglig temperatur på några minusgrader utomhus. Tvättar och lyssnar på Melodikrysset.
Väntar på en kär väninna som kommer på besök en stund. Då ska vi tjattra riktigt ordentligt😃
Hoppas er lördag blir som ni önskar!

Skogshumblan
3/16/13, 10:47 AM
#5

God förmiddag! Härligt med katter som "lever om" lite:) Här är sjukstuga igen. Dotera har feber och är hängig. Börjar bli tjatigt den här sjuk-karusellen… Passar på att tacka för alla tummar och goda tankar som hålls för mig. Har fått veta att jag blir kvar på skolan, avvaktar besked från kollegan jag vickar för om hon kommer tillbaka och isåfall hur mycket. Känner att jag vunnit högsta vinst redan men är samtidigt tydlig med vad jag vill så universum slipper undra ;) Ha en fin helg alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
3/16/13, 11:19 AM
#6

God förmiddag alla!

Vi var ju på begravning efter min svägerska i går, det var en ljus och fin begravning med bl.a sång av en av sönerna och ett barnbarn spelade piano.Efteråt samlades vi i en av barnens hem där det var mycket värme och en kärleksfull stund.

Det är första gången jag upplevt ett så fint avsked och av så mycket kärlek i sorgen.

#5 Jag täker på dig Skogshumblan och håller tummarna för dig! 🤗

Önskar er alla en riktigt fin lördag!❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Andina
3/16/13, 1:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Go'Eftermiddag allihop!

Här sitter vi o väntar på våren - som inte verkar vilja röra på sig uppåt våra trakter än. 

Strålande sol och vackert ute ändå! 

Härligt med lekfulla katter, leWolf! Det är hur härligt att se en katt leka - det smittar liksom av sig. LillPrinsessan här hemma har börjat röra på sig mer nu - hon har ju mest legat i "ide" o väntat på våren. Men nu tar hon sig ut flera timmar åt gången. Så det blir inte så mycket lek tillsammans med henne längre. Det är mer spännande att vara ute.

Håller alla tummar för dig också, Skogshumblan - jag tror det blir som du vill ha det! ;)

Vad fin begravningen var, Indiania! Det är så skönt när ett farväl kan bli fyllt av kärlek också.

Dags för att röja undan lite stök, men först ut i solen en stund! 

Ha en fin dag allihop! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
3/16/13, 5:43 PM
#8

Tittar in på en väldigt kort snabbis. Här är så fullt upp i helgen att jag hinner inte läsa igenom trådarna. Får göra det sedan.

Ha en riktigt fortsättning på Lördagen 🌺

Upp till toppen
Annons: