Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 691 ggr
[GunillaF]
3/15/13, 7:26 AM

God morgon 15:e Mars

Ett strålande solsken mötte mig när jag drog upp rullgardinen och termometern visar på modiga -23 grader.

Nu iväg till jobbet för sista dagen denna vecka! Ha en fin dag!☀️

Annons:
majlar
3/15/13, 7:40 AM
#1

God morgon Gunilla och ni andra som snart tittar in. Här knarrar det under skorna -16. Solen dallrar bland mina Kristaller och det är rent ljuvligt att se alla färger som flyger runt på väggarna i sovrummet.

Idag ska jag följa med Mailo till frisören, han ska bli ryckt. Hoppas det inte gör för ont, då han är lite känslig den lilla herr´n.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

[leWolf]
3/15/13, 8:03 AM
#2

God morgon !

20 Minus i morse men nu stiger termometern igen,vilken envis kyla och mer skulle det visst bli.

Aj det där lät ont att göra för Mailo hoppas det går bra och smärtfritt ändå men det gjorde ont i mig när jag läste.Visste inte ens att man utförde ryckningar på djur.Man lär sig nåt nytt varje dag.

Ha en fin Fredag 🙂

frodig
3/15/13, 8:05 AM
#3

*Godmorgon 😃! Solsken här också. Och kallt.

Men va gör de att det biter till när man går ut. Det är en vacker dag härutanför och fredag. 

Nu gäller det att hinna med en del nyttigheter i biblioteket för min del. Igår var en lång, lång arbetsdag så jag var inte in till er här.

Lycka till med er fredag allesammans!

Och Majlar, det låter lite läskigt att bli ryckt i pälsen 😮! Hoppas det går bra för den lilla voffsingen 🤗!

TezzD
3/15/13, 8:15 AM
#4

underbara sol! Den är här med! 

Man får så mkt energio (och d vitamin ) 😉

Här ska vi bara mysa och njuta av en fin fredag 😃

Ha en riktigt fin dag och helg allesammans! 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Andina
3/15/13, 9:31 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Go'Morron allihop!

Solen gör sitt bästa här också nu, efter en natt med -18 grader. Få se hur den klarar av att värma upp de små ettriga minusgraderna idag.
Filt o tofflor på!

Jag har hört talas om pälsryckning - det låter så ont… Men vad jag förstår så gör det oftast inte ont på hundarna. Men är man en liten känslig själ så kan det ju svida till 'för mycket'. 

Djur 'rycker' ju varandras päls ibland, naturligt, också. Jag tror det kan handla om "parningsbeteende" och kanske även 'rangkamp'. 
När jag hade två papegojor ryckte den kaxiga hannen fjädrar från den lilla honan också… Stackarn.. men hon tycktes inte må dåligt av det… det var bara jag som inte gillade det… Tänker bara på Hönan Agda..

Dags att försöka få fart på cellerna - och vedspisen (ruggigt kallt inne också)! 
Ha en Go' morgon, en Go' dag och en Go' Kväll! På bibblan, jobbet, hundfrisören eller var ni nu spenderar dagen! ❤️☀️

Good Morning Pearls

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
3/15/13, 10:17 AM
#6

God morgon på er!

Solsken och 4 minus här, härligt väder för promenader🙂

Önskar er alla en jättefin dag🌺

Annons:
[MikeW]
3/15/13, 12:02 PM
#7

13+ är det här just nu :)

Andina
3/15/13, 12:33 PM
#8

#7 - 😮 Vilken planet bor du på?? 😃

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

TezzD
3/15/13, 2:31 PM
#9

Här är också plusgrader 😃 vet inte hur många dpck ;) Men svettigt när man går i solen iaf ☀️

tror vi bor på planeten "sydsverige" ? haha

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Chakra]
3/15/13, 4:03 PM
#10

God Eftermiddag!
#5 Vilken vacker bild!
Nu väntar tre lediga orörda dagar…

Upp till toppen
Annons: