Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 648 ggr
[GunillaF]
3/12/13, 7:18 AM

God morgon 12:e Mars

Här snöar det och yr och det ser ut som Aprilväder i Mars.

Trött i dag efter gårdagskvällens cirkel, men trevligt hade vi och övningarna gick bra.

Nu ska jag torka mitt blöta hår och ge mig iväg till dagens arbete.      

Ha en fin Tisdag alla healers!🌺

Annons:
[Chakra]
3/12/13, 7:36 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon!
#0 Hoppas din dag på jobbet blir bra!
Har ledig dag, men ska åka på brandövning. Och ikväll blir det en tur till lilla barnbarnet. Ja, hon börjar bli stor nu!

Än har det inte gått att plantera penseér här, men förra året gjorde jag det i slutet av februari. De tål ju en del frost, men inte den kylan som varit och är nu.

Lynxx
3/12/13, 8:00 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Mor'n

Testade kameran lite - bra upplösning - om man säger så.

Bilden tagen på 470 m avstånd. Undre bilden visar en del av samma bild. Man kan nästan lista ut vilken bok hon läser!

Å detta e ändå inte taget med värstingobjektivet - då hade jag nog kunnat läsa boktiteln.

---

Dags att beställa sommardäck - trots att vädret fortfarande e vinter. Men…vi har faktiskt snart avverkat ½:a mars åxå!

Ha de!

/L

[leWolf]
3/12/13, 8:20 AM
#3

God Morgon !

Såg lite mulet ut en stund men tror bestämt solen tittar fram.

Fräna bilder Lynxx och visst kan man nästa se vilken bok hon läser 😎

Fina dagen på er 🙂

nicke56
3/12/13, 8:49 AM
#4

God morgon på er allihopa. Det snöar här, men jag hoppas att det inte kommer nå mer för nu räcker det tycker jag.

Hoppas ni får en bra Tisdag🙂

majlar
3/12/13, 8:51 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon alla.

Inatt har jag trängts med doteras lilla Mailo, det var som att ha en sten i sängen, Jag är egentligen emot att ha djur hos sig,men han var så rädd igår kväll så han fick ligga hos mig den lilla lurven. Han är ju hos  mig från  mån-tors, och förgyller mina dagar. 

Snygga bilder Lynxx.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[rore]
3/12/13, 9:11 AM
#6

Hej och god morgon på er allesammans!

Här skiner solen och det är några minus där ute, ett och annat moln syns ju också förståss.

Tänkte försöka mig ut på en längre prommis, få se hur det blir framöver, ska se till att morna mig först

Annons:
Toyan
3/12/13, 9:12 AM
#7

God morgon!

Solen lyser men det är kallt, 10 minus när jag vaknade.

Fina bilder. Vem kan motstå lille sötnosen Mailo😍

Ha en fin dag alla healers🌺

Andina
3/12/13, 9:57 AM
#8

Go'Morron i stugorna!

Molnen tätnar och dagen väntas bli både grå och lite snöig. Någon enstaka plusgrad kanske vi kan vänta också. Men Kung Bore ska regera någon vecka till åtminstone, hörde jag… Mars och vårmånad, jag tror vi får justera om lite bland säsongerna nu…

Tack för alla härliga bilder! Och vad söt han är, lille Mailo! De små 'bäerna' är så söta också! Vad kul, Lynxx, med bra kamera o objektiv, häftigt egentligen hur mycket en kamera kan fånga. 

Ska försöka få fart på vedspisen igen, lite för ruggigt inomhus nu. Se'n får det bli till att sätta fart med måsten o åtaganden. 

HareGodis på er allihop! Hela da'n! 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
3/12/13, 10:00 AM
#9

Godmorgon alla!🎈

Här är det sol och lite varmare än i går, det tackar jag för. Tydliga bilder Lynxx och vilka fina bilder ni visar Majlar och Rore.

Önskar er alla en bra dag, det tänker jag ha! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
3/12/13, 10:14 AM
#10

Godmorgon!

Va härligt med din föresats Indiania 👍! Min dag har börjat fint så här långt, så jag tror jag hakar på 🙂.

Den däringa lille Mailo, med dom ögonen, skulle jag också släppa upp och trängas med i sängen. Förstår att du smälter Majlar, och va fint att du får ha honom (för det är en han va?) hos dig några dar varje vecka. 

Lycka till med prommisarna Rore, och tack för dom söta getterna. Dom får mig att länta fram till barmarknen när djuren kan gå ute och beta igen. Fast det finns höglandskor här i närheten och dom går ute hela vintern.

Ta hand om er allesammans ❤️!

[JeanetteK]
3/12/13, 10:45 AM
#11

God morgon allihop! Här i Skåne är det strålande sol men fortfarande ganska kallt!

Kram kram

Upp till toppen
Annons: