Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 508 ggr
[GunillaF]
2013-03-09 08:18

God morgon 9:e Mars

Solen skiner efter en riktigt kall natt (-22) Ska stöka med några hushållssysslor under förmiddagen, sedan hoppas jag att temperaturen stigit några grader så det går att sitta ute en stund innan jag får besök.

Ha en riktigt fin Lördag alla healers!🌺

Annons:
majlar
2013-03-09 08:38
#1

God morgon Gunilla och ni andra som snart tittar in.

Här är det lite snålt med solstrålar idag, dom når inte riktigt ner hit till mitt lilla häll. Kanske den tränger sig fram lite senare idag.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.☀️

Toyan
2013-03-09 09:52
#2

God morgon på er alla🙂

Solen tittar fram men det blåser hårt så det är svinkallt.

Lite shopping och senare släktbesök blir det idag🙂

Ha en fin dag alla healers☀️

Andina
2013-03-09 09:56
#3

Go'morron allihop!

Ja,  kallt som sjuttsingen! Men solsken! Förhoppningsvis skrämmer solen bort några minusgrader under da'n i alla fall.

Ber att få önska er alla en strålande dag idag! Hela da'n!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
2013-03-09 10:19
#4

Godmorgon på er alla!

Solen skiner och jag har haft en ordentlig sovmorgon.

Hoppas ni alla får en fin lördag och Grattis till våra Födelsedagsbarn här också! 🌺🌺 Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Lynxx
2013-03-09 10:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Mor'n

Har hämtat mig någorlunda efter pärsen med mässbesök. Totalt ledbruten, stel & ont i varje muskel, blir resultatet, varje gång. Så nu får det vara slut med sån't. Knepigt att man inte skall kunna vara bland folk, utan att känna sig som man blivit överkörd av tåget. 🤢

----

Fick iaf väldigt bra ideér till fotoutflykter.

Bl.a. Vid Nedre Dalälven åtlar de för örnar (t.o.m. 31/3) så man kan fota från deras gömsle (gott om kungsörn & en del havsörn varje dag).

Svenska Rovdjursföreningen - en snubbe som ja snackade med i deras monter - bor i Riala (Norrtälje) & han kan allt om deras vargar, deras revir, vanor & stigar - så ja ska ta kontakt med honom för att hitta & ev få tillf. att fota dem.

www.norrigarden.se har bekväma gömslen (bra för krymplingar som undertecknad) för att fota bjärrnar (vilda, men åtlade)

Har planer på att ta mig till Hornborgarsjön åxå - många fåglar finns det där….

Ha de!

/L

[Chakra]
2013-03-09 10:55
#6

God Förmiddag från ett blåsigt Västergötland!
Solen är inomhus just nu!☀️🙂

Annons:
frodig
2013-03-09 17:42
#7

Gokvällningens på er!

Idag har jag drällt omkring bara. Sovmorgon med både kaffe och frukost i sängen, sen i och för sig lite tvätt och städ men med våra moderna hjälpmedel ni vet.

Så ut i solen men kylan också, så ingen sitta vid husväggen blev det. Men en gnistrande stjärnhimmel kommer här snart.

Ha det gott med er kväll kära healers 🌛

Upp till toppen
Annons: