Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 686 ggr
TezzD
3/8/13, 3:51 PM

Ett budskap ikväll

Behöver du svar på en fråga? En liten mening och vägledning inför ett speciellt val? Har du en fråga om din kärlekssituation?

Välkommen att skriva din fråga nedan och bekräfta ditt deltagande och skriv om du vill ha svar i tråden eller i PM (Personligt meddelande).
Du SKA vara medlem på spiritualism, Tarot, Healing eller övernaturligt för att få ett svar, ha en aktiv profil¨. med profilbild och en presentation av dig själv så att jag kan få en glimt av dig innan jag drar ditt kort.

Jag kommer att påbörja detta ikväll kl 20 och jag tar inte emot frågor som inkommer efter 19.00 

Jag fick mina Orakelkort idag och nu vill jag öva och bli ännu bättre på vägledning och intuition! 

Kram till er! 

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
TezzD
3/8/13, 3:52 PM
#1

Kortet ovan är till er alla Hjärta

Detta kort visar på att jag helt säkert fokuserar på att vara till service och följa min inre guid, dina behov/problem ska tillfredsställas och lösas.  Ju mer du kan släppa din oro och lita på universum, ju fortare kommer flödet av vetskap till dig. Kom alltid ihåg att böner och positiva känslor förbättrar situationer, medans oro förvärrar allting. Svaren och vetskapen kommer till dig på olika vis så du behöver inte ödsla tid eller slösa på din energi med att försöka gissa hur dina behov ska bli tillfredsställda. Istället, ägna dina tankar och handlingar till att följa rösten inom dig. Lyssna speciellt på din intuition. Du kommer att få specifika direktiv på hur du tar till dig svaren på dina frågor.  Det är viktigt att du tar en tyst stund för att lyssna till din inre guide och sedan agera utan att tveka eller dra ut på tiden.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Chakra]
3/8/13, 4:25 PM
#2

Tack, då har jag en fråga här: Hur ser det ut på den ekonomiska fronten för min del framöver?
Du får gärna svara här i tråden.

Och tack för kortet ovan. Fina kort!❤️

[GunillaF]
3/8/13, 4:47 PM
#3

Min undran är hur min sommar kommer att se ut?

Du får gärna lägga ut svaret här i tråden.      ☀️

Tack för kortet här ovan säger jag också.🌺

fossingen
3/8/13, 5:12 PM
#4

Har jag kommit långt i min andliga utveckling? Och står det något hinder framför mig för att kunna utvecklas mera?

Fina kort:)


smilax
3/8/13, 5:46 PM
#5

Jag undrar hur det blir med min hälsa framöver?

Du får gärna svara i tråden🌺

majlar
3/8/13, 5:50 PM
#6

Har så svårt att bestämma mig. Ska jag skaffa en ny liten hund.

Kram🌺

Annons:
pepsan
3/8/13, 5:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Kärleken, kan du berätta om det snart kommer någon man i mitt liv?

Indiania
3/8/13, 6:42 PM
#8

Tack för det fina kortet till oss! 🌺

Jag undrar om vi kommer att bo kvar här i stan när min sambo blir utan arbete den 30 juni?

Du kan svara här i tråden, tack 🎈

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Sol69]
3/8/13, 6:54 PM
#9

Du får gärna kolla vad du ser om min framtida jobb situation.. 🙂

Alltid kul att vara försökskanin och hjälpa andra 😎

signemo
3/8/13, 6:57 PM
#10

Tack  snälla för Ditt erbjudande.

Funderar på att gå på en regression pga, av några saker jag funderat över.  Tror du att detta kan ge mig svar på  mina funderingar Eller kommer det att bli så att jag inte kan ta åt mig. Du kan svara här om du vill. Du avgör om det passar bäst här eller i pm.

Kram o tack

Var rädda om varandra

TezzD
3/8/13, 6:58 PM
#11

Tack för respons! Nu tar jag inre emot fler frågor. Vill även säga till alla att jag inte kan ge raka svar utan mer som hintar och ledtrådar till vägledning. Sen är det upp till er själva om ni vill följa riktlinjerna eller inte :) Återkommer senare! :)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
3/8/13, 8:00 PM
#12

#2

När det gäller ekonomi så är det lite mer att läsa av, utbildning, vart du står i livet just nu, vad du gör osv.
Jag drog därför 3 kort för dig för att försöka få lite mer klarhet i din livssituation.
Det jag kan se är att "du klarar dig"
Du har gåvan att inspirera, lära och underhålla och du har en hel bok inom dig som gärna vill ut. Ta dig tid att skriva! Med dina ord kan du heala och detta kan vara en bra ekonomisk insikt för dig! 
Du har kanske ingen idé till en bok just nu av alla saker, men om du bara tar dig lite extra tid, sätter dig ner och fokuserar och börjar skriva så ska du se att idéer kommer! och när den gör det så kommer det bara att pumpa på och flöda med idéer!
Känn inte heller någon brådska med detta. Och säg absolut inte upp dig från jobbet om du har ett. Tänk på att om du endast skriver 1 sida om dagen så har du under 1 år gjort en bok med 365 sidor!

Änglarna ber dig även att vara ärlig mot dig själv om dina drömmar och ambitioner.

Vill du göra något så kan du! Med andra ord. Vill du tjäna mer pengar så kommer du det! 

Jag ser inte någonstans att du får mer eller mindre pengar i dagsläget. Endast du själv kan påverka! 

Hoppas mitt svar var till någon hjälp!

Kram Rosalee

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
3/8/13, 8:08 PM
#13

#3

Din sommar kommer att innehålla glädje och ljus!
Korten vill att du ska lägga mer tid på att göra dig införstådd i Kristaller och dess effekt.
Detta är en del av ditt livs mening. Kristallerna kallar på dig för att göra mer gott av healingen som du utövar.
Kristallerna ökar energin till människor, djur och omgivning.
Om du inte redan arbetar med dom så är det är väldigt klart budskap till dig! Du kommer att spendera delar av sommaren för att förstå mer av de verktyg som du arbetar med. Du har den stora förmågan att ge healing och här är ett förslag till dig på att göra den ännu mer kraftfull!
Gå till en butik med dessa verktyg (Även stenar) med ett öppet sinne och vänta på känslan av just den perfekta kristallen/stenen för dig!
Med andra ord en härlig sommar, lärorik, men starka härliga nya energier väntar dig!

Hoppas att mitt svar var någt som du ville höra :)
Kram Rosalee

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
TezzD
3/8/13, 8:17 PM
#14

#4

Du vet att du kan om du vill, det gäller att TRO, tro inte bara på den andliga utveckligen och på det du får till dig utan du måste även ha mer tro på dig själv!
Jag ser att du har en medial sida (Precis som alla andra som väljer att öppna sig för det) Du kan bli en bra healer! Det du först och främst måste göra är att lägga tillit på de tecken som du får till dig. 
När du sedan tror på din egen intuition och de känslor, dofter, syner som du tar in, först då kommer du att se det riktiga ljuset.
Din andliga utveckling går frammåt och det finns inga hinder mer än dom man skapar själv.
Just nu är ditt hinder tron på dig själv!
Jag får en liten varningsflagga när det gäller din utveckling. Du vill kanske lite för mkt så att det hindrar dig från att se "verkligheten".
Du tar inte till dig de tecken som du får och detta kan göra att andarna/energierna ger sig av. Du letar för mkt.

Hoppas att mitt svar ger dig vägledning!

Kram Rosalee

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
3/8/13, 8:26 PM
#15

#5

För att kropp och själ ska kunna läka ordentligt så måste man ha hopp. Hoppet är a och o i ens liv och varje dag med smärta är en påminnelse att man måste hoppas lite till.
Har du studerat din sjukdom ordentligt och testat alternativ som Yoga?
Om inte kroppen vill läka, så kan man läka sig själv psykiskt genom snälla ord, visa råd och empatiska öron.
Jag ser mkt smärta i dig. Många läkare osv kan läsa ur böcker hur dom eventuellt kan lindra smärtor på de symptom som du har, de kort jag fått vill att du ska ha hopp och tron på att änglarna finns med dig varje dag också, det går inte att läsa till sig ur en bok hur dom jobbar för att hjälpa dig.
Jag fick budskapet till dig att börja utöva yoga. Både för kropp och själ. Det kan vara en start på ett nytt liv 🌺

Tyvärr kan jag inte se att du ska bli helt frisk, men jag hoppas att min vägledning till dig innehåller ord som du tar till dig, våga prova!

Kram Rosalee

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
3/8/13, 8:30 PM
#16

#6
JA! 
Din kropp mår bra av att röra på sig! 😉
Jag behöver inte säga så mkt mer, det kortet jag fick upp gav mig ett klockrent svar 👍

"Du behöver hunden i ditt liv"
Du och djuren har en stark magnetisk koppling :)

Sen är det ju ditt eget val i slutändan 😃

Kram Rosalee

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
3/8/13, 8:37 PM
#17

#7

Väntar man på något gott så är det värt att vänta på ❤️
Det är viktigt att du från första början när du träffar nya bekantskaper, att ni för djupa diskussioner. Det gillar du och då är det även viktigt att mannen (som dessutom kommer att ha barn enligt korten), får veta hur djup du är som person redan från första början så att det inte blir missförstånd.
Tiden är hårfin. Han kommer inom kort. Men det är viktigt att du får veta, att du har samlat på dig känslor som har effekt på dina känslor för den rätta kärleken.
Först när du kan släppa dessa så kommer du att se att det kommer att behövas "en rensning" för att du ska slappna av mer och inte söka lika hårt (eller dömma lika fort). 
det är när man tänker på saker som minst, som dom händer mest 😉

Hoppas att jag gav dig något som hjälpte! 
Kram Rosalee

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[GunillaF]
3/8/13, 8:39 PM
#18

#13 Tack för att du drog och tydde ett kort till mig.❤️

Jag har massor av stenar och Kristaller som jag inte använt på lång tid. Det blir ibland när jag har klienter på healing hemma hos mig, men aldrig när jag skickar på distans. Jag plockar fram dem och tittar på dem så får vi se om de har något att säga. 🙂

fossingen
3/8/13, 8:40 PM
#19

#14 Tack så mycket för svaret :)

Jag har tränat på min intuition och det går framåt.

Det med att jag letar för mycket förstår jag inte till 100%
Går det få fram något mer på det så vet jag i fortsättningen.


TezzD
3/8/13, 8:43 PM
#20

#8
Jag ser en resa.
Om den resan  innebär en flytt eller en resa mentalt eller fysiskt kan jag inte svara på.
När man drar detta kort "Travel" 
Så är det en tolkning på det man kanske redan vet.
Jag anser att du fick det perfekta kortet för just din fråga! 
Änglarna vill säga att ni har välsignelse vart ni än far ❤️
och om ni inte flyttar så kommer det definitivt vara en resa till förändringar.

Hoppas att mitt babbliga svar gav lite vägledning.
Kram Rosalee

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
TezzD
3/8/13, 8:52 PM
#21

#9

Änglarna lovar att det är säkert för dig att ändra inriktning på din karriär. Du är skyddad och du kommer att bli stöttad på vägen dit, men då är det viktigt att du lyssnar och följer dina inre guider.
Tiden är inne för dig att ändra inriktning!
Osjälvisk service kommer att ge ditt ego ett annat lyft!
Ju mer du fokuserar på service , desto mindre  kommer ditt ego att förstöra chansen till lycka 🌺
Fortsätt att be dina änglar om vägledning, support och beskydd om du käner dig osäker och nervös.

När du börjar tjäna för ett högre syfte så kommer ditt syfte att börja tjäna dig!

Hoppas mitt svar hjälpte till lite :)

Kram Rosalee

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Indiania
3/8/13, 8:52 PM
#22

#20 Tack Rosalee för ditt härliga svar, det kändes väldigt fint att ta till sig. ❤️Jag fick en liten föraning…

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

TezzD
3/8/13, 8:58 PM
#23

#10
Allt, Precis ALLT som du har gått igenom i ditt liv har gjort dig stark och modig!
Jag fick upp det enda kortet du behöver. Med ett solklart svar som säger nej.
Du är starkare än vad du förstår.Allting som hänt i ditt liv är för att du själv ska lära dig av detta.

Allting som du varit med om har tagit dig hit idag, just till detta ögonblick, och just nu är du mer än redo att starta om på nytt.

Det är människans natur att glömma.

Vilken väg tror du kommer vara mest smärtsam att uppleva?
Riskera nederlag, förnedring av att agera, eller spela säkert kort?

Vägen väljer vi alltid själva och det är din egna uppgift att avgöra om du verkligen behöver en regression. 

Kram Rosalee!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Sol69]
3/8/13, 9:03 PM
#24

Tack så hemskt mycket för ditt svar. då kan jag vara lugn. 🙂

Då går det i den riktning jag ber och hoppas på.

de gäller bara att ha tillit till att allt blir som de ska 😃

Kram

signemo
3/8/13, 9:03 PM
#25

Tack snälla Du..Utan att du känner mig o trots att jag vet Du övar så känner jag att du  verkligen har gett mig ett budskap som jag kan ta till mig.. Det bara var som om du skrev direkt in i mig.

Tack goa DU. Kram

Var rädda om varandra

[Chakra]
3/8/13, 9:11 PM
#26

#12 Tack snälla du för att du tog dig tid!🌺

Jag skriver redan, och har så gjort lång tid. Det är min "ventil" och jag är ärlig mot mig själv och med mina drömmar🙂Jag tar till mig av det du fått fram.

smilax
3/8/13, 9:17 PM
#27

Tack! Att jag aldrig blir helt frisk har jag förstått men hur jag ska hantera detta är en annan sak och må så bra jag kan. Yoga har jag bara provat en gång men det kanske var helt fel tillfälle för då kändes det inte rätt. Men jag är villig att prova igen🙂

Stort tack! Kram!🌺

Annons:
TezzD
3/8/13, 9:51 PM
#28

#18

Se där! Då har du din "shop" hemma redan! 👍

Ja det var ett klart budskap att du borde se mer åt dina Kristaller för dom kommer definitivt att ge dig mer krafter och hjälp!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
3/8/13, 9:54 PM
#29

#19
Jag fick upp kort och känsla av att du vill för mkt, du letar för mkt…

alltså, du är för ivrig och vill se på direkten, du vill veta allt på direkten och du letar för mkt efter tecken och bevis på deras närvaro. 😉 förstår du?
med andra ord. Blunda, slappna av och tänk på annat ett tag så ska du se att det kommer naturligt. Guider och änglar säger det som verkligen är viktigt för dig att veta. 
Men letar man för mkt efter tecken så kan man lätt bli bländad av saker man "tror sig se" medans man missar det som man faktiskt hade sett om man kopplat av mer och lugnat ner sig i tankarna 🙂
Lycka till på din resa :)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
3/8/13, 10:06 PM
#30

#22 Det var så lite så, hoppas innerligt att ni  kan känna er mer trygga med framtiden 🌺

#24, Precis! Följ magkänslan och koppla av ❤️

#25, Många ggr så känner man när man möter på en liknande själ 😉 ta vara på NUET och lär av dåtiden istället 🌺

#26 Va roligt! Och jag som nästan blev lite fundersam på om du verkligen gillade att skriva! Härligt! 🎈 

#27, det kan vara ett tråkigt faktum att aldrig bli frisk igen, men man kan uppnå otroliga saker och må mkt bättre bara man tror på att man kan lära sig att vara lycklig trods smärtor. Yoga kortet kom fram av en anledning ❤️

Underbart att mina kort verkligen kommunicerar med mig och tar fram det som behöver komma fram! 

Till vissa av er har jag bara lagt ett, endel har behövt 2 och några st av er har fått 3. Beroende på fråga.
Jag tackar så mkt för feedback och är så lycklig över att min första kväll med läggning fick ett så underbart bra resultat! 

Orakel kort kan man läsa och tolka på många olika vis och inte bara rakt av har jag märkt efter ikväll 🙂

TACK TILL ER! 🌺 💋

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

majlar
3/8/13, 10:35 PM
#31

#30 Tack så jättemycket Rosale. Det ska bli spännande att se om jag vågar ta steget ut och skaffa mig en ny liten vän. Det är så svårt att förlora någon som man håller så kär. Kram🌺

TezzD
3/8/13, 10:39 PM
#32

#31.
Visst är det så. men jag kan försöka muntra upp dig med en liten fråga,
Gissa vem/vilka det är som du först möter på andra sidan och förenas med i andevärlden?
Svar rätt ;) Djuren du älskat. 
För dkur har en instinkt till sina "ägare" att skydda och älska så dom tränger sig före alla andra i kön för att välkomna er hem 🌺
Så ni kommer att ses igen, det lovar jag. 
Det finns garanterat en liten goding där ute som behöver din kärlek precis lika mkt! In i det sista. 
du har ju gett vovven ett perfekt liv! 
Så inte ska du sörja för det ❤️
Kram

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

majlar
3/9/13, 8:32 AM
#33

#32 Vad fint du skriver, jag kan se framför mig hur dom kommer med viftande svansar och buffande  med nosen. Det känns gott i hjärtat. Kram på dig och tack för att du är en så härligt go och fin människa.

TezzD
3/9/13, 8:43 AM
#34

#33 🌺 Alltid för lika fina människor 🙂

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
fossingen
3/9/13, 9:54 AM
#35

#29 Tack, då förstår jag :D


Upp till toppen
Annons: