Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2324 ggr
[Oniq]
3/6/13, 1:38 PM

Helande energier = Healing/Fjärrhealing.

När vi får eller ger och öppnar upp oss för universella energier så sätter de ju igång våra alla sinnens egna självläknings förmåga och energierna, kraften far dit de behövs som bäst. De far ju inte alltid dit vart vi vill för vi vet inte alltid bäst och vad som är bäst för oss utan den kan fara och hela något helt annat  och den kan fara och hela det problem vi ber healing till.

I april 2008 så hade jag det svårt på olika sätt och jag bönade och bad som så många ggr förut om hjälp till vår gud (blitt bönhörd förr har en del för mig mirakel på hög). Bla om att jag ville ha bättre ekonomi det var en svår tid och hux flux känner jag bara att jag inte vill röka (hade aldrig tänkt på att sluta med det, det var ju något som lugnade ner.) Jag samtalade bla med en sjuksköterska då och jag berättade även att det känns som om jag ska sluta röka, det bara kom inget jag som sagt bett om eller tänkt på. Hon sa det är ingen bra ide idag för om man mår så dåligt som du gör så blir det bara fel att sluta då. Med facit i hand så blir det ju pengar över då jag inte behöver köpa cigaretter, så där blev jag bönhörd i alla fall, fast kanske inte på det sätt jag ville och önskade just då. :)

Jag är så glad att jag ännu idag är rökfri att jag inte känner sug efter detta onödiga begär. Trots att jag höll det så kär.

Jag har varit kanal för ett mirakulöst helande till min mammas sambo och vän. Han ringde mig i december 2011 och undrade om jag kan hjälpa honom bli hel. En ögonlins på höger öga hade lossnat en del. Han hade förlorat synen och såg inget med det. Till läkaren hade han varit och de hade sagt att de måste kontakta Umeå men han ville inte dit han kände rädsla för sin ålder och vad det kunde vara för ingrepp, (han har tidigare blivit behandlad för både grön och grå starr med bla droppar och laser). Vi bestämde tider för denna distans/fjärr healing som vi även kallar det ibland. I mitten på januari pratar vi och han säger att han ser och har fått synen tillbaka. 

Mamma hade också varit i kontakt med ögon läkaren och de hade sagt till henne att det går inget att göra att det gått för lång tid. 

 Min mamma var skeptis och trodde inte på honom att synen  kommit åter. Han sa till mig att det kunde kännas jobbigt då hon inte riktigt trodde på det. Jag fick prata med henne och säga att du måste ju lita till honom, säger han att han kan se så gör han ju det. Av vilken anledning ska han "yra" om det? Hon sa men inte kan väl du göra så att han blir frisk. Jag skratta och sa att det är inte jag, jag är bara en öppning och kanal. ❤️ 

Jag sa till de båda två att det bästa är att han får ett återbesök till ögon mottagning så att de får avgöra och se. Så blir det och där konstaterar de att synen är åter och förstår inte riktigt hur.  Han säger att jag och han med fjärrhealing bett om det till gud.

Så nog kan univerums energier hela stora och små sår. ☀️

Annons:
nillanpillan
3/6/13, 2:51 PM
#1

Oj vilken historia!! Tack för att du delar med dig och man får läsa om hur fantastiskt healing är 😃

Jag är mitt uppe i en behandling nu och märker tydliga resultat ☀️

[Sol69]
3/6/13, 5:40 PM
#2

Låter för bra för att vara sant. En riktig solskenshistoria 🙂

Jag springer omkring och letat efter mina läsglasögon.. Suck!

Är inte van att använda det.. inte behövt de så länge.. men åldern tar ut sin rätt.. 🤫

Men kan man ge synen tillbaka så man slipper leta efter dessa varje gång man ska läsa eller så något vore man ju tacksam 😕

Man blir lika irriterad varje gång man letar eller glömmer ta med dem ut när man behöver dem.. 😡

Vore ju helt underbart..

tin-tin68
3/6/13, 9:53 PM
#3

Oniq Tack för att du delar med dej av din erfarenhet visst är healing underbart!🙂

[GunillaF]
3/6/13, 10:13 PM
#4

Tack för din härliga berättelse Oniq 🙂

Andina
3/7/13, 9:43 AM
#5

Underbart, Oniq! Tack för att du berättar om din erfarenhet! Det är alltid härligt att läsa "solskenshistorier"! 🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Oniq]
3/7/13, 12:29 PM
#6

 Jag är oxå otroligt tacksam för att kunna delge er och jag hoppas att få mer inspiration till det. ✨ Det finns så mycket mer som Universum helat ner. 🌈

Jag vet att det är så många fler som har unika berätellser att ge och jag hoppas att de kan delge dem så att fler kan börja hitta hem.☀️

Det finns så många vilsna själar som inte känner och förstår att universum i dem drar för att ge dem råd så att de kan hitta sin röda tråd.❤️

Jag hoppas och önskar att så många fler vaknar och inser att alla svar de behöver finns inom en. 🌺 Du är dit eget universum där dina behov styr och jag hoppas kunna länka för många som är i behov av att kunna finna sina egna svar för att börja leva lätt och rätt.❤️ Det primära har alla gemensamt men sen kan det skilja och det är de behoven som jag är övertygad om att människor måste få gehör för och hjälp till att förstå för att komma vidare och få börja må bra.🙂

Det skulle underlätta för samhället och mycket av elände som finns och pågår idag skulle minimeras drastiskt.🥳 Hoppas att de politiker 😈 och andra höjdare som "sysslar med den typen av andlighet som gör att man kan finna sin tråd" även slåss för att införa det i samhället så de som är i behov till att må bra verkligen får det idag. ❤️

Jag känner tacksamhet över er tid. 🌺

Annons:
Upp till toppen
Annons: