Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 426 ggr
[GunillaF]
2013-03-06 07:18

God morgon 6:e Mars

God morgon.

Onsdag och mitt i veckan. Nu frukost och så iväg till jobbet.

Ha en riktigt fin dag!🌺

Annons:
majlar
2013-03-06 07:35
#1

God morgon alla. Nu har jag börjat sätta lite frön. Hängpetunia, Malva, blomma för dagen och svartöga, och japansk humle. Får se om det blir något i de små krukorna.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈

Indiania
2013-03-06 08:56
#2

Godmorgon alla!

#1 Vad härligt det låter att börja så blomfrön Majlar.

Jag putsade fönster i köket i går och nu är det rent och fint med andra gardiner och mattor.

Skall iväg och klippa mig på förmiddagen.

Önskar er alla en härlig onsdag! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-03-06 09:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Go'Morron allihop!

Vad sugen jag blir på att sätta frön! Det är så fascinerande att se hur de små skotten klättrar uppåt. Att det faktiskt sker - från ett litet, litet 'torrt frö' till en prunkande planta!

Go' o fin dag på er alla! Nu ska jag försöka vakna 'på riktigt'! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Oniq]
2013-03-06 09:44
#4

Go morgon go morgon. Hoppas att ni alla får njuta av ☀️ varma strålar.

 Här hos mig är det en aning grått men jag ser att ljuset lyser bakom fjälltopparna och snart så skiner han upp över byen så att man vill gå ut på en dags tur. 🌺

Drog ett ängla kort för idag och fick. Dagdrömma.😴 Det passar in enormt bra idag då jag är ledig och kan slappna av på ett helt annat sätt än när plikten kallar på en. 🙂

Jag är övertygad om att detta kort även är ämnat för er eftersom jag fick känslan att lämna ut det här. ❤️ Så dagdrömm och slappna av så mycket vi bara kan och förmår så uppfattar vi universums budskap till oss och vi ger oss möjligheter till positiva förändringar i vårt liv, om vi slappar och släpper taget om gammal "skit" 🙂

Så en jätte varm kram till er alla🤗

Toyan
2013-03-06 10:28
#5

God morgon🙂

Här lyser solen från blå himmel, ska ut på promenad med barnbarnet. Dagdrömma får jag göra senare.

Ha det gott alla healers🌺

Lynxx
2013-03-06 10:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Mor'n

Första tranan till Hornborgasjön

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/forsta-tranan-till-hornborgasjon_7969184.svd

Den här tranan tillhör gruppen av cirka 30 tranor som årligen häckar vid sjön. Det är först i slutet av mars som massinflygningen av tranor sker

---

I år hade ja tänk åka dit å kolla live. Vädret får avgöra

Blir nog mycket folk där i år - påsken infaller i månadsskiftet

---

Trana 23/3 2012 - norr om Nynäshamn

Ha de!

/L

Annons:
[Oniq]
2013-03-06 11:01
#7

#5 Är väl ett ypperligt tillfälle att ta tillfället i akt och dagdrömma med barnbarnen det är ju då barna sinnet och leklust kommer fram du får leva i nuet öppna upp och släppa allt. Med små barn ❤️ gäller det ju att vara här och nu. 

Hoppas att er promenad blir bra och att du barna sinnet  har kvar. Jätte kosig kram till er ☀️

Upp till toppen
Annons: