Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 555 ggr
[GunillaF]
2013-03-05 07:29

God morgon 5:e Mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar er en riktigt fin Tisdag! 🙂

Annons:
inisklo
2013-03-05 07:56
#1

God morgon Gunilla o det samma till dig!🙂…för den där bilden vet ej farförj jag bara le när jag tittar på den nästan 😂…helt konstigt!

Skönt att vara med i dag oxå här o nu.Skönt,att kuna njuta av denna morgon helt när man har varit med dubbelt healing i går.Jag menar för jag fick så &%¤% )(&# ¤#"%/ ont i axlar o ryggen,mer än va det var innan o nu börjar allt släppas.Konstiga saker händer eller sen är det bara lungt,när det bli healings.

Jag har blivit healat på platsen oxå o lika "skönt"för man slappnar av allafall o minget annat😉

Ja ja jag ska åka bort från skogen.Lite mer till civilitstion he he Jag har lite ärande,att sköta.Sen när jag kommer till backs då ska ja sy.

Hoppas till er alla en jätte fin trevlig tisdag va ni än är o gör.

Huh huh va varmt det blev här…lika bra,att jag gå🥵

[Chakra]
2013-03-05 08:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon!

Önskar er en fin solig dag!

Indiania
2013-03-05 08:11
#3

Godmorgon alla!

Tittar in och önskar er en alla tiders bra dag!

Tack för fina foton och bra budskap! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

TezzD
2013-03-05 08:18
#4

Tack detsamma!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[dandamimm]
2013-03-05 08:23
#5

En fin och givande tisdag önskar även jag er alla. 

Kram Linda

majlar
2013-03-05 08:29
#6

God morgon alla.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈

Annons:
Skogshumblan
2013-03-05 08:44
#7

God morgon! Våren är här, is och snö ligger kvar men små gröna "öar" här och där samt några små lökväxter som vågat sig upp lite i söderläge ger mig vårkänslor. Är nästan sugen på det där vårskriket som Astrid Lindgren skriver att Ronja Rövardotter hade varje vår;) En fin tisdag på er!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

frodig
2013-03-05 09:24
#8

Godmorgon!

Tack för fina inre och yttre bilder 😘!

Va härligt med små lökväxter Skogshumblan, dom kommer att dröja med att visa sig här, men vårljuset är starkt och vackert, så Ronjaskriket passar in här också. Nu blir jag också sugen 😂☀️

Andina
2013-03-05 13:17
#9

Go'Morron allihop!

Och tack för härliga bilder!
Någon plusgrad här - men grått. Hoppas det börjar droppa från taken idag i alla fall!

Ska jaga runt med en massa annat stök idag. Så jagar vidare! Får läsa i trådarna senare ikväll.

HareGodis på er allihop! Sol

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: