Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 662 ggr
[GunillaF]
3/4/13, 8:02 AM

God morgon 4:e Mars

God morgon.

Det snöar för full idag så nu får man se upp för halkan som ligger under. Mycket vanskligt.

Ha en riktigt fin dag i allt ni gör!

Annons:
frodig
3/4/13, 8:57 AM
#1

Godmorgon!

Samma här Gunilla, snö ovanpå och is under. Men jag har tagit mig lyckligt fram till bibilioteket iallafall 🙂!

Jag önskar er en fin måndag allesammans. Just nu tittar solen fram här mellan snömolnen, och jag tror det är den inställningen som jag tänker leva på idag. Det finns sol mellan molnen 😎!!

Jag har haft en knepig nattsömn, alldeles för utspridd, därav min känsla inför dagen.

Lycka till med era föresatser om dagen ❤️!

Indiania
3/4/13, 9:01 AM
#2

Godmorgon alla!

Här snöar det inte men man vet aldrig.Solen är på väg och det ser ut att bli en fin dag!

I dag skall jag på mammografi, nu är det dags för lite frukost.

Ha en fin start på vevkan! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
3/4/13, 9:14 AM
#3

God morgon alla. Här är det en lite blek sol som tittar fram mellan träden.

Fåglarna flyger fram och tillbaka till maten, dom är hungriga nu.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈

Toyan
3/4/13, 10:20 AM
#4

God morgon på er!

Här har vi solsken och 2 plusgrader, ska ut på promenad med lilla barnbarnet och njuta av mitt nya liv som pensionär🙂

Ha en riktigt fin dag med allt ni hittar på☀️

[rore]
3/4/13, 10:48 AM
#5

Hej och godmorgon på er!

Här är det grått och ingen sol i sikte ännu i alla fall. Men jag hoppas på att den ska kika fram.

Börjar mer och mer känna mig som folk igen, rackarns flunsa eller vad det nu var som kom och nockade mig.😴 Men sova är ju läkande och bra.

En fin måndag till önskas er!

Andina
3/4/13, 10:56 AM
#6

Go'Morron i stugorna!

Grått och isgator har vi här i skogen också. Någon enstaka plusgrad ska försöka hitta hit fram på dagen. Mer snö tror jag inte är på ingång i alla fall.

Har varit o levererat bilen till verksta'n tidigt på morgonen. Med 'utspridd sömn', som du också beskriver, Frodig, så känner jag mig alldeles yrvaken ännu. 

Lycka till på undersökningen, Indiania!

Och Kryapådigkram, Rore!

Hoppas det blir en njutardag för er allihop, pensionärer och ickepensionärer! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
inisklo
3/4/13, 7:41 PM
#7

Hej o hå jag har blivit gammal o minnet börja svika mig…hmyyy just en minut sen kom jag på ER😞Jag hadde helt glömt,att jag int varit o hälsat på er.Ursäkta…int är jag alltid i farten.

Det blev kanse lite för mycke,att vi åkte till Sörmland på lördag o prinsen åkte sen i går till baksd till Dalarna.O nu har jag semester(igen)med kattor o hunden här hemma.

Det har varit soligt o jag njuter,att vara här.Jag har bätrat liv med min väninna som bor här.Vi hadde så kul o vi skrattat mycke.Nästan att jag har ont i magen,men det är härligt känsla om man får ont när man skarattar😃

Imorgon ska jag åka till stan.Har för sökt nästan 2 tim med tidtabellen osv Alla nästan säger hur enkelt det är bara skriva dit o hit o varifrån o var osv ja ja men sen blir det  annat allafall o datoren nästan somnar osv

Det har varit härligt dag o jag hoppas att ni har haft det bra o härligt osv Får önska god forsätning till denna måndags kväll.

Kram o 🌺känner du den här melodin🎧😉God kväll!

Upp till toppen
Annons: