Annons:
Etikettdjurhealing
Läst 624 ggr
vresrosen92
2013-03-03 21:35

Kan någon heala vår katt?

Jag vet inte riktigt hur det är fungerar eller så, men jag undrar om någon har möjlighet att skicka healing till vår katt?

Hon steriliserades förra fredagen och skulle igentligen få ta av tratten idag. Istället har hon fått komplikationer och på djursjukhuset visste de inte helt om det var bråck eller inflammation/infektion. Hon brukar vara jättepigg och busig, men idag har hon bara sovit. Hon har fått medicin, och vi ska tillbaka med henne till djursjukhuset imorron (måndag) kl 8.

Grejen är den att vi inte har hunnit försäkra henne och visar det sig att det är något allvarligare är det tyvärr för oss inte ekonomiskt försvarbart att operera (inte mitt beslut dock), och det är en jättespeciell och härligt katt som jag verkligen inte vill förlora redan nu. (Jag brukar kalla henne för häxkatten)

Så jag undrar om någon kan skicka healing till henne? Hon heter Curry och är helsvart (alltså en annan katt än den på min profilbild). Jag ska försöka lägga upp en bild också.

/Melinda

Don´t worry, Be happy!

Annons:
vresrosen92
2013-03-03 21:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
Andina
2013-03-04 10:13
#2

Jag sänder lite healingbubblor till din lilla kisse. Gör det i omgångar lite då och då under dagen. 

Jag hoppas att hon piggnar till snart nu! Skulle det ändå bli komplikationer som måste åtgärdas hoppas jag verkligen att du kan hitta vägar för att 'skramla ihop' till veterinärkostnaden. Och ta försäkring på henne så snart du kan för framtiden!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

vresrosen92
2013-03-04 10:28
#3

Stort, stort tack Andina!

Hon verkar ha svarat på den medicin hon fick igårkväll, och har under morgonen varit lite piggare. Nu är hon hos vetrinärerna igen för vidare utredning.

I framtiden ska hon definitivt försäkras!

Don´t worry, Be happy!

majlar
2013-03-04 12:33
#4

Sänder kärlek och energi till din fina katt.

vresrosen92
2013-03-08 12:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Tack även till dig majlar!

Curry mår numera finfint igen :D

Don´t worry, Be happy!

majlar
2013-03-08 12:39
#6

Fint att höra. 🎈

Annons:
Upp till toppen
Annons: