Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 362 ggr
[Nåjd]
2013-03-03 07:00

God Morgon 3 Mars

God Morgon på er !

Är ni i vasalopss tankar nu eller tänker ni rent av åka loppet.Håller mig undan så gott det går men har bekanta som åker både lilla och stora loppet men det där är inte min grej precis Skrattar

Ska snart gå och handla och tycker tidiga Söndags mornar eller sena vardagskvällar är bäst så man slipper en massa ungar och man får ha butiken nästan för sig själv att i ugn och ro handla utan stress.

Städar och donar nu igen obotlig pedant jag är.Lite grytor ska på spisen för att frysas in och en och annan limpa ska det nog också bli.

Ska ni ut i spåret så lycka till och glöm inte att valla skidorna ordentligt.Men vänta nu,vallar man skidor numera överhuvudtaget Generad

Där ser man vad jag hänger med och kommer ni ihåg den där underbara doften av tjära när man vallade skiodorna förr och hade en blåslampa som brände in vallan.Den doften och varm choklad i det fria känns så nostalgisk på nåt vis.

Ha en fin dag på er alla Glad

Annons:
[Sol69]
2013-03-03 08:03
#1

God morgon!

Sitter med min första kattekopp. Ett måste för att vakna här 😃

Ute skiner solen men de är kallt än. Blir en lugn dag med lite små pyssel hemma. 🙂

Så jag ska helga vilodagen idag, men inte gå till kyrkan 😉

Kram sol

majlar
2013-03-03 08:44
#2

God morgon alla. Jag har inte åkt skidor sen jag var 10, och kanske man inte ska kalla det för skidåkning, jag tappade dom i ett kör och vi körde vilse i skogen, Trauama så det förslår. Nej skidor är inget för mig.

Här skiner solen och det blir en fin dag.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈

nicke56
2013-03-03 10:07
#3

God morgon Nåjd, Sol69 och majlar och alla andra som tittar in eftersom.

Här skiner solen och 6-8 minus, härlig dag blir det.

Önskar er alla en bra dag vad ni än hittar på att göra🙂

[GunillaF]
2013-03-03 10:07
#4

God morgon

Nej något Vasalopp eller annan skidåkning blir det inte för mig i dag. Men ska titta en liten stund på TV och kanske, kanske får jag syn på min arbetskollega som åker Vasaloppet för … tror det är 7:e gången och riktigt duktig är han också.

Jag ska göra lite bestyr inomhus, sedan blir det mot snödrivan och näsan vänd mot solen.

Ha en bra dag alla healers!☀️

Indiania
2013-03-03 10:23
#5

Godmorgon alla!

Inget TV tittande på Vasalopp för mig heller. Det är fint väder ute så promenad kommer det att bli.

Däremot tycker jag det är skönt att åka skidor men det är ett antal år sedan nu. 🙂

Ha en härlig söndag vad ni än sysslar med.❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-03-03 17:19
#6

Go'Morron på sena aftonen!

Så Vasaloppet har kommit igång igen. Tur att jag inte är så intresserad då. För inte vill jag sitta fast o titta på små miniatyrmänniskor på en skärm som skidar i timmatal. Lika roligt som att titta på sekundvisaren när den rör sig, tycker jag… 😴 Men det är tur att det finns sportprogram på TV, för dem som gillar att titta på dem! ;)

Här blev natten sömnlös och dagen blev helt 'rubbad' - ingen ordning alls. Så jag fortsätter att leka mittpådagen o gör det jag förväntas göra idag (datorjobb).

Ha en finer söndagsafton allihop! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
[Nåjd]
2013-03-03 19:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Innehållet raderat p g a olämpligt innehåll.

/Sajtvärden

Upp till toppen
Annons: