Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 2724 ggr
Lynxx
2013-03-02 03:16

Mor'n lör 2/3 -13

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mor'n.

Härligt - rent mentalt - att vi nu har mars månad!

Det blir lugna dagar ett tag - för att ladda inför ev besök på båt-/vildmarksmässan nästa vecka. Båtarna e väl inget för mig numera - men att kolla på friluftsmässan efter ev pryttlar att ha nytta av när ja e ute i geografin å fotar.

Såg i deras mässtidning, att de ska öppna ett jätteakvarium, med hajar å grejer, på Fjärilshuset i Haga (norr om stan) i juni -13 (bilden). Det ska ja åka å kolla på då.

---
Ha de!

/L

Annons:
majlar
2013-03-02 07:44
#1

God morgon alla. Vad spännande med hajar, det lär man åka och kolla på när man är i stockholm hos lillgrabben och hälsar på. Har varit på fjärilshuset och tittat också. Man är som i en annan värld, fjärilar i alla dess färger och storlekar. Vackert och spännande.

Idag blir det en tur till Skövde och gratulera barnbarnet som fyller arton.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎂

[Nåjd]
2013-03-02 07:47
#2

God Morgon !

Härligt med hajarna och jag har alltid haft en dröm att få bli nersänkt i en bur bland hajar det skulle vara hur mäktigt som helst att få vara öga mot öga med dom i sin naturliga miljö men men det är väl bara en dröm som aldrig kommer att bli av hur gärna jag än vill.

Ha en fin dag på er 🙂

Andina
2013-03-02 08:11
#3

Go'Morron allihop!

Vildmarksmässa vore roligt att gå på - om det inte var så mycket människor där bara… 😉

Vilken kombination Haj- och Fjärilshuset! Fjärilshuset är mysigt att gå på - när det fladdrar i luften av alla dessa vackra små bevingade djur. Det är lite "älva" över fjärilar. Tingeling…

Vad skoj med 18-års fira, Majlar! Det är konstigt hur snabbt de små blir stora… 
(Visst är det väl så att alla andra blir äldre utom en själv?)

Ja, det skulle vara häftigt att få 'kommunicera' med hajar, valar o delfiner under vatten. Det var något jag ville göra när jag var liten också. Älskade Costaus underbara värld när den gick på TV (på 1800-talet ca…)

Men nu får jag ta o vakna till denna underbara värld och se vad den har att bju' på!

Ha en fin lördag allihop! Hela da'n! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Sol69]
2013-03-02 09:07
#4

God morgon..

Känner mig pigg och utvilad efter att ha sovit nästan 12 timmar.. 😴

Men behövdes efter en tuff vecka på jobbet..

Idag ska jag få besök av min väninna som kommer och hälsar på..

Så de ska bli kul 🙂

Ha en mysig dag..

Kram sol

frodig
2013-03-02 09:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God Lärdagsmorgon på er!

Jag har vaknat i lugn och ro efter en intensiv vecka.

Nu blir det lugna gatan idag, tror jag. Ute virvlar snöflingorna hit och dit och jag ska ut lite senare för att införskaffa vårtulpaner, för nu känns det verkligen att luften är vårlig, hur många snöflingor som än faller.

Inne ligger små ulliga garnnystan och väntar på mig, jag ska försöka virka något. Men eftersom det också var på 1800-talet nån gång som jag senast virkade så blir det nog nått att klura med.

Nu ska jag ha en riktig njutdag och hoppas ni också kan unna er det om ni vill ❤️👍

[GunillaF]
2013-03-02 09:29
#6

God morgon på er!

Här är en till som sovit ovanligt många timmar efter en intensiv vecka på jobbet.

Snöflingor virvlar runt i luften hos mig också, det känns så där men som man säger; Det är nysnö som tar bort den gamla…

Tänkte på det Majlar, du och jag är födda dagen efter varandra, vi har ungefär lika "gammalt" äldsta  barnbarn. Undra om vi har vårt äldsta barn i samma ålder också? Mitt äldsta är född -74.

Ha nu en riktigt bra Lördag i allt ni ska göra!☀️

Annons:
nicke56
2013-03-02 10:48
#7

God förmiddag på er allihopa🙂
I dag blåser det rejält ute, snön yr ordentligt.

Önskar er alla en fin Lördag😃

Indiania
2013-03-02 19:25
#8

Åh vad mysigt med Fjärilshuset, dit måste jag någon gång.

Delfiner har jag alltid önskat få träffa i vattnet.

Önskar er alla en fin avslutning på lördagskvällen! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: