Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 552 ggr
[GunillaF]
2013-02-28 07:56

God morgon 28:e Februari

God morgon på er denna sista dag i Februari. Tänk ändå vad den här månaden gått snabbt!!

Här är det 4 grader varmt och all snö (massor) vi hade som låg kvar helgen som var, är snart borta. Det porlar och rinner överallt!

Ha en fin dag alla healers!

Annons:
[rore]
2013-02-28 08:05
#1

Oooohh, så härligt med porlande rinnande smält vatten :)

Blir ju riktigt glad av det faktiskt.

Februari månad har sprungit fort förbi.

Önskar er alla en riktigt härlig solskensdag, om inte ute så i sinnet.

Ehh,, GODMORGON på er😊

[Nåjd]
2013-02-28 08:15
#2

Gomrorr'n på er !

Ja gysingen tiden rusar iväg och redan Mars i morgon.Härligt när snön smälter och man får mer och mer vårkänsla för varje dag som går.

Ha en fin dag på er och tack för härliga bilder 🙂

Toyan
2013-02-28 08:25
#3

God morgon till er alla🙂

Lite sol, lite blåst och en himmel där man ser mer och mer blått☀️

Tack för dom vackra bilderna.

Ha en fin torsdag👋

inisklo
2013-02-28 08:28
#4

God morgon alla healings vänner!🙂

Tack Gunilla o rore för dom fina bilder.Önskar,att en dag kan jag oxå den konsten,att ge fina bilder till er eller allafall bilder👍

Ja ja va denna månad bara "sprang"i väg.Han nästan int med hur jag än försökte.Hängde nästan mer i luften än på marken så brottom hadde jag vissa dagar.Men jag han kapp allt som jag skulle hinna med.😎nästan. 

Nu ska jag ha min frukost o sen ska jag röja lite här i "mitt rum"Jag fattar int vem har varit här o fått sån oröra?

Ha en bra dag alla o sköt om er.

majlar
2013-02-28 09:24
#5

God morgon alla. Här är det dis för solen, men den tittar nog fram så småningom. Idag blir det lugna puckar. Ska försöka mig på att göra ett fint kort till min dotterdotter, Ida som fyller arton den andre mars. 

Hua hua, jag tycker det var nyss som det slog om till arton på min livstrappa….vart tar åren vägen🙂

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Indiania
2013-02-28 10:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Godmorgon alla!

Det är en föraning av vår här också och det är härligt när det porlar och droppar och fåglarna kvittar, livsandarna vaknar till liv igen.

Solen behagar skina i dag också! ☀️Kram på er!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Andina
2013-02-28 14:50
#7

Go'Eftermiddag allihop!

Tre plussisar här också - men inte mycket takdropp än… och redan imorgon blir det kallare igen. Men ljuset påminner om vår i alla fall! Sol, sol, sol - ljuva sol! :)

Tack för härliga bilder idag igen! Tänk vad härligt med flytande vatten! Fruset vatten är jag inte lika förtjust i..

HareGodis på er allihop! Kastar mig in i jobb igen. 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
2013-02-28 20:09
#8

Gokväll på er och tack för dom härliga, fina bilderna i tråden. Min sista dag på februari sprang iväg och blev kväller fortare än jag hann tänka nästan.

Efter en dag med mycket takdropp, till och med en regnskur på all snön, och jag roddande bland böcker och papper inomhus, viner nu kulingen runt knutarna.

Det ska bli spännande att höra hur natten 🌛kommer att låta, jag gillar oväder!

Ha det gott allesammans!

Upp till toppen
Annons: