Annons:
Etikettofftopic
Läst 730 ggr
[Nåjd]
2/26/13, 12:51 PM

Helande Resmål :-))

Vad sägs om att kunna ge Healing i Healing,eller åka på en Healingresa till Healing.Inte så illa och vem vet kanske hela platsen är en helande kraftplats,men max hastighet är 40 annars kan vi göra oss illa och behöva Healing 😃

Annons:
Andina
2/26/13, 12:55 PM
#1

Jaa, vad roligt! 

Jag tror jag ska ta mig en semesterresa till Healing och insupa alla helande energier där! Härligt!

Ska köra försiktigt, 40 km i timmen låter ju som en behaglig fart, då kan man se sig om lite också.

Tack för detta resetips, Nåjd! 😃 🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
2/26/13, 12:56 PM
#2

Ja, dit åker vi. Bra att det bara är 40km/h. 😃

[Nåjd]
2/26/13, 12:57 PM
#3

Sitter just med tanken,varför inte göra ett besök och se hur det ser ut.Men bilen på bilden ser ut att gå i högre hastighet,lite suddig så där 😃

Andina
2/26/13, 12:57 PM
#4

Våren tycks vara på väg dit också (i 40 km/tim?) - så det kan bli en mysig vårresa om några veckor…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Nåjd]
2/26/13, 1:04 PM
#5

😃

en vår resa låter finemang det men vete tusan om jag kan hålla hastigheten 😃

Indiania
2/26/13, 2:26 PM
#6

Det verkar vara ett härligt ställe att åka till Nåjd! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
[Nåjd]
2/26/13, 2:34 PM
#7

Visst gör det,hoppas man kommer dit nån gång vore intressant att se en plats som heter Healing ❤️

Indiania
2/26/13, 6:23 PM
#8

#7 Och känna in den ordentligt, vi kunde ju testa cykelvägen!😃

" Var nära naturen - var när dig själv "

TezzD
2/27/13, 11:45 AM
#9

Va fint! Hade varit fröckt att åka dit. Man kanske bli sådär extra lugn och kärleksfull där? ;)
Men vart ligger det i för land? Tänkte på maxhastigheten så att det inte är MILES istället för km  :-P

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Nåjd]
2/27/13, 12:57 PM
#10

En cykeltur låter finemang och nyttigt är det ju till tusen så det gör vi Indiania,klockan 15 i eftermiddag kan det passa för dig tro sen bjuder jag på Afternoon Thea så vi får i oss nåt gott och nyttigt 😉

Rosalee,det ligger i England och det är bara jag som skämtar om hastigheten så vi inte ska göra oss illa och behöva få Healing på vårt besök i Healing 😃

TezzD
2/27/13, 1:09 PM
#11

hihi. Jaha, va fint det visste jag inte. Får kanske ta en trip dit ngn gång i framtiden 🙂

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Indiania
2/27/13, 3:27 PM
#12

#10 Nåjd! Jag har nyss kommit hem efter en härlig promenad!😃

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Nåjd]
2/27/13, 3:40 PM
#13

Vilken härlig Healing Indiania och nu när vi har så underbart väder,varmt och skönt.Fick ta av mig ute för det blev så härlig sol mitt på dagen.Helande tider vi går till mötes och så ljusa dagar vi får nu 😎

Annons:
Upp till toppen
Annons: