Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 619 ggr
[GunillaF]
2013-02-26 07:18

God morgon 26:e Februari

God morgon alla healers!

Har natten och drömmarna varit bra?

Har ni sett vad fullmånen är fin nu om nätterna. Jag låg och tittade på den tills jag somnade i natt. Så vacker.

Ha en riktigt fin dag alla!🙂

Sky And Moon Stock Photo

Annons:
[Oniq]
2013-02-26 08:01
#1

Go morgon go morgon.

Har sovit bra och har haft lite drömmar som jag ska försöka få på plats. Hoppas ni alla får en fin å kosig dag. :)

[Nåjd]
2013-02-26 08:13
#2

God Morgon i tråden !

Fullmånen är ju hur vacker som helst nu.Sovit gott har jag och idag firar vi min far som fyller 84 år,i Lördags fyllde jag 47,min farmor skulle ha blivit 107,min tremänning blev 40 och en bekant 34 så det är många födelsedagar i görningen dom här dagarna och jag är föräten på tårta vid det här laget kan jag lova,vill inte se en tårtbit på länge länge😃

Man kan inte tro far är så gammal för han är väldigt ungdomlig i utseendet och så var min farfar också och fars bror.En stark släkt med mycket envishet och styrka.

Sitter just och tänker på vad skrämmande när föräldrar blir gamla,mor blir 80 i Maj och man håller alla tummar för att dom ska få vara friska.Lite sjukdom och krämpor har det vart och är som dom hämtat sig från men nog är dom pigg för sin höga ålder får jag lov att säga.

Ha en fin dag alla 🙂

[Sol69]
2013-02-26 08:21
#3

God morgon!

Fullmånen har gjort att jag sovit som en stock denna gång..

Ute är det fortfarande minus grader och dimma.

Men solen ser ut att vilja komma fram..

En underbar februari dag..

Ha en mysig vinterdag.. snart kommer våren..

Kram sol 🌺

[dandamimm]
2013-02-26 08:45
#4

God morgon.

Min vana trogen har jag inte sovit mycket pga månen. Men tänkt desto mer vilket brukar vara givande. Det har varit en kall natt men med extra filtar fixar man ju det.

Fint med starka friska äldre i familjen, Nåjd. Och grattis i efterhand till dig, förresten.

Fick healing i natt och känner mig lite omtumlad i systemet just nu men det brukar ju lägga sig. Det har ju helt klart skett något iaf.

Idag ska jag iväg på ett möte med min massör för vi ska sätta upp gemensamma massage och inre resor arrangemang. Kom på det att om man ska resa via ledd meditation eller trumma så är det kanske ännu lättare om man får massage innan så man är avslappnad. Det är så spännande med nya och annorlunda samarbeten.

Hoppas ni får en strålande och givande dag.

Kram Linda

frodig
2013-02-26 09:03
#5

Godmorgon på er allesammans!

Här stundar ytterligare en lång biblioteksdag - läsa, läsa.

Det där låter som en spännande och bra kombination Dandamimm, med massage först och meditation/resa sen. Det är härligt när nya idéer poppar upp 🙂.

Håller med om fullmånen, den har verkligen varit häftig!

Lycka till och ha det gott med er tisdag!

Toyan
2013-02-26 09:32
#6

God morgon på er allihopa🙂

Fullmåne..har jag missat, somnat som en stock😊har drömt i natt men kommer inte ihåg om vad.

Minusgrader och sol, ser ut att bli en fin dag.

Ha en fin tisdag🌺

Annons:
[Oniq]
2013-02-26 09:42
#7

Lyssna njut segla och gunga me. ❤️

http://www.youtube.com/watch?v=YWcEJcerziI

inisklo
2013-02-26 10:31
#8

Hej alla nya o gamla o alla där mellan😃

God morgon till alla "stugor"det har varit  under minus tio o det är skönt o solen försöker titta fram o jag måste i väg hinner int äns läsa var folk har skrivit,men jag ska göra det,för det är dagens höjdpunk int alltid😉 men ofta,att läsa o skriva o o skriva o läsa va andra har  skrivit osv

Ha en jätte bra dag allihoppa o vi "ses"senare…hoppas jag!

Till er alla från mig 🌺

Indiania
2013-02-26 10:32
#9

Godmorgon alla!

Fullmånen var väldigt stark i går kväll och jag har sovit gott.

#2 Jag gratulerar dig i efterskott🌺🎈🌺

Ha en trevlig födelsedag i dag också!

Det är sol i dag igen! ☀️Ha en fin dag!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Nåjd]
2013-02-26 11:29
#10

Tack Indiania ❤️

Andina
2013-02-26 11:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Go'Morron allihop!

Här har det varit 'full rulle' ser jag! 

Fullmånen har hållt mig vaken mycket de senaste nätterna, men inatt har jag sovit gott o länge! :)

Grattis till dig, Nåjd, i efterskott! Hipp Hipp Hurra, lilla Nåjdskan! 

🌺 🥳 🎈

Mycket födelsedagsfira - kanske skönt att det blir vanlig 'vardag' nu då.

Det har varit en lite rörig vecka och gissar att dagen blir rörig idag också. Måste se om jag kan få bilen fixad - den tycks ha tröttnat på att kuska runt med mig… 

Jag ska försöka läsa ikapp bland trådarna en del idag - det har inte blivit mycket av det heller på sistone. 

Ha en fin dag allihop! 🙂

Bild: Photobucket.com

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
2013-02-26 12:01
#12

Ett försenat grattis på födelsedagen Nåjd! 🌺🎂🎁

[Nåjd]
2013-02-26 12:28
#13

Men vad söta ni är,tack fina ni 🌺❤️🌺

Måste fråga er har ni problem att få in smileys i inläggen,jag får klicka hundra gånger och igår i ett pm fick jag inte ens bort en gubbe.Tänkte om fler har problem annars är det nog min dator.

Kramen på er ❤️

Annons:
Andina
2013-02-26 12:35
#14

#13 - Jag tror inte det är fel på din dator, de kan vara lite kinkiga ibland gubbisarna. Men ibland kan det också bero på att man (d v s jag åtminstone) inte klickar "tillräckligt exakt" mitt på guben…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Nåjd]
2013-02-26 12:37
#15

Aha det kan det ju vara för man slarvar ju lite vet man med sig själv men igår blev det mysko i pm där en gubbe inte gick att få bort ens 😃

Du har rätt Andina klickade mitt på och plopp gubbe på plats 😎

Andina
2013-02-26 12:40
#16

Har märkt det också, att gubarna ibland klibbar sig fast hårt… ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
2013-02-26 17:38
#17

Hej säger jag till er alla.  Har suttit och krånglat hela dagen med min nya imac, fy säger jag för nya grejer. Man kan bli galen för mindre. Har suttit i tre timmar med både telia och apple support. Ingen kan någonting. Till slut ordnade det sig. 

Nej tacka vet jag gamla hederliga grejer…🤔

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Indiania
2013-02-26 17:51
#18

#17 Skönt att det löste sig till slut Majlar!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: