Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 422 ggr
Lynxx
2/25/13, 5:59 AM

Mor'n månd 25/2 -13

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mor'n

Ännu en dag, i väntan på en behagligare tillvaro - utan minusgrader & snö. Igår såg ja solen!

Hepp!

Första gången på månader som jag behövde använda solglasögon.

---

En bild tagen med kameran jag köpte igår

Litet tips på morgongymnastik för er:

http://www.youtube.com/watch?v=eO9KynQJCdU

Ha de!

/L

Annons:
Skogshumblan
2/25/13, 6:23 AM
#1

God morgon! Ja solen är efterlängtad. Börjar ledsna på snön nu. En helt ny vecka ligger framför, full av spännande saker hoppas jag. Och lön:) Hoppas din vecka och måndag blir fin. :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
2/25/13, 7:08 AM
#2

God morgon Lynxx, Skogshumblan och alla andra!

Det blir fina bilder med din nya kamera Lynxx!

Ja just ja; Det är lön den här veckan. Blir bra det Skogshumblan. Och räkningar ska göras. Får bli i kväll det efter träffen jag har här hemma med tjejerna som gått cirkel under hösten och vinter.

Ha en fin dag alla healers.🌺

[Nåjd]
2/25/13, 8:50 AM
#3

Gomorr'n i tråden !

Kylig natt,solen skiner,promenad,bak,städ och sen bara njuta det bjuder denna Måndag på här.

Ha en kalasfin en 🙂

majlar
2/25/13, 8:56 AM
#4

God morgon alla. Blir nog finfint med en ny kamera Lynxx.

Var uppe med tuppen idag, då jag har varit och hämtat barnbarn. Mamman ska gå på praktik i 6 veckor och det är sportlov, så dom ska vara här i ett par dagar.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈

frodig
2/25/13, 9:31 AM
#5

Gopdmorgon på er!

Lycka till med nya kameran Lynxx. Lycka till med kvällsträffen Gunilla. Och lycka till med barnbarnen Majlar.

Och så ett rejält lycka till till alla oss andra också med det vi har för händerna i dag 🌺

Själv sitter jag i startgroparna för att göra en extralång dag  på bibliotek och bland gamla böcker!

inisklo
2/25/13, 9:48 AM
#6

#0 Lynxx…god morgon!Du jag blev förvånad…av filmen morgongymnastig…när har dom filmat mig🤔😉😂vist är den bra?Hå håj vilken underbar bild.WoW!

#1 Samma här börjar trötna på snön o när det blir varm är den vita snön allt annat än vitt…snön ska vex!🥵

#2 Ja ja vissa får lön i veckan(prinsen min) o då gäller det,att vara lite extra "snäll"😂

#3 Så mycke,att göra…kan du int minska till helften?🤐

#4 Var det samma tuppen som här hos mig?🙂

Ja ja o förresten god morgon på er alla som han före mig till tråden o god morgån till er som int han göra det😛

Nu har jag bara suttit i lilla rummet o skrivit o läst o sprungit ner o eldat.Bra motion får man om inget annat.Det behöver lilla jag ha ha haa lilla jag det var nu,att ta i men jag allafall.

Jag ska röja lite här o sen tar jag promenaden till banken.Nej jag ska inte hämta pengar o it köpa aktier o int nåt så trevlit,men sätter in lite pengar som fattas från konton,att allaräkningar kommer,att bli betalt.Höh…hö…där går min extra spar pengar…

Skön för djuren,att dom har blivit matat 🤔att dom har fåt mat menar jag ha-ha haa o hunden varit ute o prinsen på jobbet.Gu då är det bra jag som är kvar…ha haaa

Ni ska alla ha en bra måndag o det ser ut här,att ☀️kommer fram hoppas där med som ni är.

Kram

Annons:
Indiania
2/25/13, 10:27 AM
#7

Godmorgon alla!

I dag sov jag gott och länge, trodde jag aldrig skulle orka ur sängen.

Solen skiner och det är härligt ☀️

Ha en fin start på veckan! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: