Annons:
Etikettnäring-för-själen
Läst 1341 ggr
snoflinga
2/23/13, 2:38 PM

Vad älskar jag hos mig själv?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inspirerad av GunillaFs visdomsord idag 😉

Jag älskar att jag är så känslig 🤗 Jag har alltid skämts för detta, men om jag lägger draget hos någon annan tycker jag det är ett fint drag - och då helt plötsligt insåg jag att då är det ju fint hos mig också ☀️

Vad älskar ni hos er själva? Även om ni inte ännu älskar alla sidor av er, så börja med att plocka fram en sida ni tycker om, så kommer de andra efterhand 💋

Kom igen och loveboosta er själva ❤️

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Annons:
Zabbio
2/23/13, 2:39 PM
#1

Jag älskar att jag är lojal mot de jag släppt inpå livet :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

[GunillaF]
2/23/13, 2:44 PM
#2

Vad fin tråd Snoflinga!❤️

Jag kan också säga att jag älskar mig själv som en känslig person. Jag har under många år försökt dölja den sidan, men kom så småningom på att ta det bästa var att bort fasaden.

Jag älskar även att jag tycker om att hjälpa andra.

Jag älskar att jag inte glömmer bort mig själv numera.

[Navahowolf]
2/23/13, 4:14 PM
#3

Mysig tråd Snöflinga 😎

Älskar är väl att ta i men att uppskatta mig själv för den spillevink jag är,att våga vara mig själv utan att skämmas för jag är udda och går mot strömmen,att känna harmoni med det jag har och dom omkring mig.Uppskattar den känslighet jag har för den formar mig till den jag är både mot andra och mig själv.

Att våga vara den jag är,stå för både fel och brister,stå för det som jag gör bra för både mig själv och andra det uppskattar jag starkt hos mig men tog många år att bygga upp och jag uppskattar mig för att ha nått mitt mål att kunna bygga upp den styrkan inom mig 🌺

Indiania
2/23/13, 10:45 PM
#4

Jättefin tråd Snöflinga ❤️

Det jag uppskattar hos mig själv är min känslighet, min medkänsla och mitt förlåtande sinnelag.

Att jag lärt mig älska mig själv för den jag är och det tog sin tid.

" Var nära naturen - var när dig själv "

J-Artur-K
2/24/13, 2:55 AM
#5

Jag gillar att är en känslig person och ödmjuk , att jag har lätt för skratt och bruka få andra att skratta och kan skämta om mig själv men även använda ironi mot andra för att få härlig och rolig stämning 🙂

Ny dag nya möjligheter

[dandamimm]
2/24/13, 11:24 AM
#6

Jag älskar att jag har så nära till mina känslor. Att jag har en livlig fantasi och sällan ser hinder utan istället möjligheter i olika situationer. Att jag är rak och ärlig även när det vore lättare att ljuga och att jag ar förmågan att älska djupt och starkt.

Annons:
TezzD
2/24/13, 3:41 PM
#7

Bra tråd!
Säger som GunillaF.

Älskar mig själv för att jag nu kan visa känslor som jag hade svårt för förut.

Älskar även jag att jag Älskar att hjälpa människor

Och älskar även att jag har lätt att känna MED och förstå andra människor o ge råd.

Kram till er alla!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Henrik93
2/25/13, 2:50 PM
#8

Jag älskar att jag har blivit rätt o egocentrisk!:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Amandla
2/25/13, 6:14 PM
#9

Jag älskar att jag är duktig på att lära ut och stötta människor så att de ser att de också kan! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Fridborg
2/26/13, 12:38 AM
#10

Det jag älskar med mig själv är att jag har fått styrkan att bli så mycket bättre än jag trott jag kunnat bli utöver de förutsättningar jag fått. Att jag klarat allt fast jag trott att saker varit omöjliga. Att jag vet att jag har den kraften inom mig.

Att jag kan lita på mig själv och att jag är en bra vän som säger sanningen och inte kör falska spel.

[Oniq]
2/26/13, 10:00 AM
#11

Jag älskar mig själv för att jag kan älska mig. :)

Andina
2/26/13, 1:07 PM
#12

Vilken härlig tråd! Tack, Snöflinga! 🌺 Den tål att funderas på… ;) Ska göra det under dagen…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

EmyJ
2/26/13, 1:33 PM
#13

Jag älskar att jag är omtänksam och alltid ställer upp för mina nära och kära. Jag älskar att jag vågar säga vad jag tycker. Jag älskar att jag orkar jobba med det jag gör (demens). Jag älskar min humor. Jag älskar att jag är jag helt enkelt ❤️

www.kickemcattery.se

Annons:
frostbite
3/3/13, 9:36 PM
#14

Jag älskar att jag alltid, i hela mitt liv, varit mig själv och alltid gjort det jag själv velat. Har Aldrig låtit någon påverka mig eller mina beslut och val och det måste jag säga att jag är otroligt stolt över. ❤️🌺

Kärlek.

En massa kärlek, Frostbite. 
"Det sorgligaste i livet är inte döden utan det vi låter dö inom oss medan vi lever."

Skogshumblan
4/21/13, 5:14 PM
#15

Vilken härlig tråd!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jullanhugo
4/22/13, 12:22 PM
#16

Jag älskar att jag är så hjälpsam, att jag försöker och vill hjälpa mina vänner när dom mår som sämst. Jag blir glad över att dom vågar och vill komma till mig med sina problem. Jag älskar att jag är så klok, att jag är så lyhörd(heter det så?) men asså att jag märker stämningar så lätt. Jag kan nästan se vilket humör personer är på även om dom visar något helt annat(Åtminstone så tror jag att jag vet) . Jag älskar faktiskt att jag kan tänka på mig själv och att jag är lite ego ^^ Men jag älskar också att vara osjälvisk mot dom som förtjänar det!

Upp till toppen
Annons: