Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 1282 ggr
Lynxx
2013-02-23 04:56

Mor'n lör 23/2 -13

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mor'n.

Dagens födelsedags barn (1 år) e redan en kändis (bilden).

Undrar vad kan bliva av denna lilla dam - hon har iaf ögon som gör intryck. 😊

---

Skaplig röst - om man säger så!

Homeless Boy Steals The Talent Show:

https://www.youtube.com/watch?v=tZ46Ot4_lLo

---

Ha de!

/L

Annons:
inisklo
2013-02-23 07:27
#1

God morgon Lynxx!

Ja vilken söt liten 1 åring!ja ja hon är värkligen en kändis!

Wow vilken kille han är o sjunga.Jag blev så tagen av hans sång,att jag bara 😢den tog direkt till mitt hjärta….ooooo oooo vilken röst.Hoppas man få höra mer av han.🙂Jag älskar musik o är nästan alltätare där med.

Jahas ute börja det ljusna  -4.9.Hunden har redan metat tomten o jag här samtigt som skriver lysnar på radion Ring så spelar vi.Trevligt program o prinsen sover o kattor med han🙂

Jag ska unna mig lite på pappers jobb i dag,efter jag har blivit fädigt mitt läsande o skrivande lite där o här o frukost tar jag före.

Jag har hunnit städa igår allt o pysslat lite med blommor som växer här så himla bra.Dom är snart stora som hästar😂

Ja ja… nu till er alla önskar jag god morgon o där efter fin trevlig avkopplande lördag.🌺

Kram

[GunillaF]
2013-02-23 10:11
#2

God morgon Lynxx, Iisklo och alla andra som kikar in.

Solen strålar från en molnfri himmel och det är redan ett par grader varmt. Ska stöka undan några nödvändigheter innomhus, sedan blir det några timmar ute.

Ha en fin dag alla healers!🙂

Toyan
2013-02-23 10:21
#3

God morgon till er alla🙂

Visst är hon söt lillsessan.

Vilken röst killen har, hoppas allt gått bra för honom.

Här lyser solen från en blå himmel, som bäddat för promenad☀️

Ha en härlig lördag alla healers🌺

majlar
2013-02-23 11:01
#4

God morgon alla.

Visst är hon söt lilla sessan.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈

Indiania
2013-02-23 11:10
#5

Godmorgon alla!

Så fin bild på lillsessan och så vacker sång du bjuder på Lynxx!

I går kväll var jag och lyssnade på TCB The Cadillac Band, det var en toppen kväll fylld av glädje och musik av unga och gamla artister som Janne Lucas, Gert Lengstrand, Little Gerhard med flera.En ung duktig sångerska Alicia Helgesson.

De uppträder i Bygdegårdar och annat i hela Sverige och USA, rekommenderas varmt.

Förband var min brorsons band som heter The Revivals, de spelar rockabilly.

DEt blev mycket detta men jag älskar sång och musik 🙂

Ha en fin fortsättning på lördagen! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
2013-02-23 11:21
#6

Hej på er allesammans! Åh så ljuvligt med en helledig lördag här. Jag ska verkligen njuta hela långa dagen.

Ute skiner solen och jag ska strax ge mig iväg ut, och bland annat köpa liggunderlag för nu ska banne mig lapas sol ute i snön 😛.

Så gott att du fick en fin musikupplevelse igår Indiania, och kul med "egna ungdomar" som musicerar.

Jag hoppas ni också kan njuta av den här dagen och att ni får en dos sol på näsan 🙂!

En lördagskram till er allesammans!

Annons:
Andina
2013-02-23 11:23
#7

Go'Morron på lörda'n allihop!

Besök här hemma, ska ut på ärenden om det funkar. Åkte på bilhaveri igår och det blev en frustrerad dag. Få se hur det blir idag… Har dyrbara reparationer som väntar… om det funkar… och det måste göras före 14/3…

Härliga bilder - musiken får jag lyssna till lite senare. 

Ha en fin dag allihop! Med mycket musik, glada leenden och härliga bilder! ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Navahowolf]
2013-02-23 15:52
#8

God eftermiddag i tråden !

Ja den här dagen är det många födelsedagsbarn tycks det som och den 22 Feb verkar populär den också,Grattis till Estelle på ettåriga dagen,tycker nyss hon damp ner men ett helt år oj tiden går fort.

Min farmor skulle fylla 107,min tremänning blir 40,en bekant fyller 34 min gamla kollega blir som mig 47 ,så kan det möjligen bero på alla Juni romanser att så många föds i Februari.Min farmor sa alltid att vi är romansbarn och kluckade med sitt härliga skratt och sa sen med bestämd stämma att hennes föräldrar var gifta så ingen liten flört där inte men skojade friskt om saken det gjorde hon varje gång 😃

Här känns nästan som vår i luften och vägbanorna börjar bli fria från snö,dropp från taken och skönt att vara ute så nu nalkas varmare tider och man har redan vår känslor i luften.

Ha en fortsatt fin dag på er och njut av det sköna vädret så mycket ni kan 😎

Upp till toppen
Annons: