Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 829 ggr
Lynxx
2013-02-22 05:27

Mor'n fre 22/2 -13

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mor'n.

Ngr dgr med +grader väntas till veckan - man tackar! 😎

På söndag ska ja nämligen hämta kameran ja ska köpa (bättre beg).

---

Biljett fixad till 14/7 -13 - Öland - Borgholms idrottsplats.

Denna gång skall ja sitta på vänster sida - så ja ser Vickan när hon anländer dit, så ja kan fota. Ska försöka ta mig dit i tid i år - så ja hinner se å fota henne å "lilltultan" på nära håll vid mottagningen på Solliden åxå.

Köpa deras parfym åxå? Näe…nå'n måtta får'e allt va! 😃

---

Ha de!

/L

Annons:
[Navahowolf]
2013-02-22 05:40
#1

God Morgon på er alla !

Lite kallt här också,kaffet på spisen som börjar koka så strax  första morgonkoppen,den bästa på dagen och spå i kaffesumpen.Alltid lika roligt att se vad mönstret bjuder på.

Ha en fin Fredag 🙂

inisklo
2013-02-22 06:09
#2

Nej men hej jag som har skyndat,att komma först till H i F o öppna dörrar o skriva god morgon😂men jag hadde lite annat före som tog min tid.Kul att vara här nu o vänta vilka kommer efter eller har hunnit oxå före mig😛

God morgon alla!

Mörkt är det ute än o lite varmare var det var i går.I går den här tiden var det, där runt -20 nu är det runt -10.Det var soligt o fint igår.Hoppas det blir lika fint idag.

Jaa-a kan ni tänka er,redan fredag.Oi va den här veckan har gått fort.I dag ska jag städa hela huset.Vilken tur,att den är int så stor.😉

Igår har jag gort så mycke mat,att jag slipper göra det i helgen.KUL!Det är bara varma upp när man bli hungrig.Så gör jag ibland för,att det skulle kännas lite mer extra för mig med,att slippa stå där o "koka"

🌺HA DET SÅ BRA O TREVLIGT FREDAG TILL ER ALLA!

[GunillaF]
2013-02-22 07:23
#3

God morgon!🙂

Sista arbetsdagen den här veckan och i kväll åker jag iväg och gratulerar min mor som fyller år.

Ha en riktigt härlig dag alla!🌺

majlar
2013-02-22 07:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon alla. Här är det frost i träden och kyligt, det biter fint i kinderna.

Parfym från Solliden låter intressant. Fin bild på Vickan..

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

smilax
2013-02-22 07:56
#5

God morgon alla!

Länge sen jag tittade in men nu tänkte jag passa på när jag är hemma idag. Vaknade med illamående, yrsel och början till huvudvärk så det gick inte att komma iväg till jobbet. Blir något stressad bara av att veta att det ställer till en himla massa för de andra på jobbet. Nåja får vila över dagen och försöka få det att gå över. En kurrande kisse på magen kan säkert hjälpa.

Ha en härlig dag allihopa!

Toyan
2013-02-22 08:15
#6

God morgon🙂

Här är det 7,5 minus, hoppas solen kommer och besöker oss.

Blir en dag med lite allt möjligt att göra.

Ha en fin fredag med allt ni gör🙂

Annons:
[rore]
2013-02-22 08:51
#7

Hej och god morgon på er alla!

Här är det ganska så vitt och aningen för grått & -3.

Önskar att det ville bli si så här,,,,😎

[Chakra]
2013-02-22 08:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Godmorgon!

Fredag och helgjobb! Känns bara bra!

#0 Fin bild!
#1 Spått i kaffesump har jag också gjort någon gång! Spännande!🙂

Ha en skön dag!

inisklo
2013-02-22 09:24
#9

#1 jaa det stämmer…det är roligt att spå av kaffesumpen,för nån år sen fick jag ❤️botten  av min kaffekopp samtidigt när jag har träffat en😜men jag fattade inget, för den liksom int stämde,att JAG typ var kär osv o den relation gick åt skogen,TACK o lov,men nu fattar jag.Den "kanse"var tröst till mig,att jag kommer,att hitta kärleken o bli😍heh-hee

Ny för tiden bildas det alltid ring eller två botten av kaffekoppen🙂o en ring har jag redan i vänsterhand.🎧

frodig
2013-02-22 10:11
#10

Godmorgon lite i förbifarten från mig 👋! Har ögnat igenom lite och sett era fina bilder, vackert.

Kaffesumpen brukar jag också tyda lite då och då, det är kul och lärorikt :).

Lycka till med er fredag alla kära healers! ❤️

[dandamimm]
2013-02-22 10:53
#11

Titta in snabbt för jag hinner eg. inte sitt här. Full rulle ä bara förnamnet 🙂. Ha en fin fredag och därefter en underbar helg.

Kramen

Upp till toppen
Annons: