Annons:
Etiketthealingmetoder
Läst 2473 ggr
Sjöstjärna
2013-02-20 19:09

Hans Thörns "Helmetoden"

Hej!

Är det någon som har erfarenhet av den här healing med helmetoden?☀️

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Annons:
[GunillaF]
2013-02-20 23:48
#1

Nej jag har aldrig hört talas om honom tidigare.

Googlade och fann info. Tycker att det var en väldigt kort "utbildning". Cert som både medium och healer efter bara några dagars utbildning - låter inte riktigt bra i mina öron. 🤔Men det finns säkert andra med annan uppfattning. Var och en får känna efter vad som känns rätt (och fel).

Funderar du på att anmäla dig Sjöstjärna?

daga
2013-02-21 00:07
#2

#1 Gunilla

Håller med dig i vad du skriver, tror inte man utvecklas till healer eller medium på några dagar och vad är ett certifikat värt egentligen.

Sjöstjärna
2013-02-21 10:16
#3

Nej inte anmäla mig till kurs, däremot har jag fått healing ett par gånger av en av hans elever och det var ganska omtumlande upplevelser rent känslomässigt men än så länge har jag inte fått några entydiga fysiska bevis på att det fungerar.

Det är ju en relativt ny metod vad jag förstår men det hade varit intressant att höra någon annans uppelvelser.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Sjöstjärna
2013-03-09 13:56
#4

Vill bara uppdatera lite angående healing med Helmetoden. Jag har fått en del ganska fantastiska resultat nu efter två healingsessioner. Jag är fortfarande i utrensningen efter den senaste men det verkar väldigt lovande och jag planerar att göra i alla fall en session till. Hittills måste jag säga att detta verkligen är något jag rekommenderar.🙂

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Jonas K
2013-04-19 09:07
#5

Jag kan ärligt säga att jag är negativ till det mesta i den här branschen men vissa saker är ju värre än andra, som Helmetoden till exempel.

Är lite nyfiken hur ni tänker angående någon som påstår sig få information från Gud, menar att metoden kan bota det mesta, tar väldigt bra betalt för kurserna

Sjöstjärna verkade ju uppskatta behandlingen, men hur tänker ni andra?

Jag har skrivit lite mer på min blogg om Helmetoden, företaget och en medial demonstration av herr Thörn i egen hög person som jag bevistade. Har också lagt upp lite ljudklipp där man kan höra hur ”behandlingen” går till. Bra att lyssna på innan man lägger en tusenlapp på en timmes behandling.

                                      *****************

Edit. Inlägget är modererat av sajtvärden. Det är inte tillåtet att diskutera prissättning i de öppna trådarna på vår sajt. Se sajtreglerna.

Blodfot
2013-04-19 09:51
#6

enligt mig med medium kurser så är det svårt att lära sig på bara några dagar, bara att lära sig att de finns kan ta månader ibland! så jag är också skeptisk….

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Annons:
[GunillaF]
2013-04-19 10:33
#7

#5 Jonas K. Vi är några som tidigare "tyckt till" om detta.

Jonas K
2013-04-19 15:46
#8

Jag besökte en medial demonstration med Hans Thörn på Harmoni-expo häromsistens. Han demonstrerade då metoden han fått från Gud. Han uttalade sig anmärkningsvärt tvärsäkert om de i publiken han använde sin metod på; ”Sex månader så kommer det här att vara fixat” och så vidare. Med aggressiv och självsäker marknadsföring verkar man kunna ta bra betalt för det mesta tycks det mig.

Skulle gärna ta del av andras erfarenheter av metoden, negativa såväl som positiva. Hur upplevdes behandlingen? I de fall man inte blev bättre, vad påstods det bero på? Försökte han sälja in kurser? Fick man budskap om att man skulle ägna sig åt healing och coaching, just sådana saker som herr Thörn säljer kurser i?

Upp till toppen
Annons: