Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 985 ggr
[GunillaF]
2/18/13, 7:19 AM

God morgon 18:e Februari

God morgon alla healers!

Måndag och en ny vecka! För mig en vecka med många trevligheter med flera födelsedagar som ska firas efter jobbet, samt lite annat kul som händer!

Ha en riktigt bra start på veckan! ❤️

Annons:
[Chakra]
2/18/13, 7:32 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon!

Hoppas ni alla får en fin måndag!

majlar
2/18/13, 7:49 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon alla. Idag har jag tänkt mig att frösätta japansk humle. Blir fint att ha till sommaren att rama in med.

Men än så är det vinter.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[Chakra]
2/18/13, 7:56 AM
#3

#2 Tack för tips, majlar! Japansk humle ska jag testa att så🌺

Skogshumblan
2/18/13, 8:00 AM
#4

God morgon! Ja ännu en härlig vecka ligger helt orörd och väntar:) Är tacksam att få vara med och nyfiken på vad den för med sig. Hoppas veckan och denna dag blir fin för oss alla:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

inisklo
2/18/13, 9:01 AM
#5

God morgon alla som har "kommit"före mig o ni som "kommer "efter.

Det känns så skönt o bra,att få vara med,att börja ny vecka igen o ny dag som började,att prinsen o jag sov för länge.😂Lite mer fart blev det än vanligt,att nästan fotsulor"kokade"heh-hee,men kaffe han vi dricka tillsammns o sitta än liten stund o sen puss o kram o hejs svejs i lingonskogen😉- 2 är det nu lite mer 5 tiden.

Det börja kännas mer o mer,att jag har fått ny energi o mår bätre. Jätte kul o prova olika saker.Håller på o göra postkort nu o i dag ska jag baka LCHF:s bröd.Jag tål int riktigt vetemjöl o mjölk,men jag älskar bröd…nam nam o har oxå tidigare bakat bröd av recept av LCHF.Helt ok.

Jaa på lördagen var vi ut o åkte med spark…JÄTTE KUL var det.Har int gort detta på åra tal.

OOOOOOOOOOO va jag trivs med livet(nu igen😛😃)Det är på så viset trevligt,att man har "vänner"i "låda" livet,man behöver int nånsin känna sig ensam om man int vill o man kan umgås när man vill,men jag vill oxå ha vänner/kompisar på riktigt,att vara tillsammans med.Jag har int varit ABF heller nu på länge,men ser fammot,att träffa dom andra på onsdag.

Ja ja det var allt på denna gång.

frodig
2/18/13, 9:05 AM
#6

Godmorgon på er och tack för alla fina morgonhälsningar - och alla fina bilderna, katten 😘, ojoj så söt!!

Ska gå in och kolla hur japansk humle ser ut. Visst är det vinter fortfarande, men ljuset är verkligen på stadig återkomst, de gillar jag 🙂.

Kram på er och ha en bra dag!

Annons:
Andina
2/18/13, 9:22 AM
#7

Goder Morgon allihop!

Ja, än så är det vinter… och snön fortsätter att fallla…

Idag blir en fortsättning på gårdagen - jobb o lite städgöra o försöka hinna med det jag inte hann med i helgen. :)

Det låter spännande med humle. Ska ta mig en titt på hur känslig den är för fingrar som inte är grönfärgade.

Ha en go'er måndag allihop! 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

pepsan
2/18/13, 10:25 AM
#8

Go fm på er här inne. Här nere i skåne är det snöblandat regn o fortfarande mulet. Vill ha massor av sol nu, så jag blir lite piggare.

Så fina bilder ni lagt in 🙂 Hoppas på en bra dag för er alla.

[dandamimm]
2/18/13, 10:40 AM
#9

Hejsan och god förmiddag.

Här där jag bor, som också är i Skåne, snöar det och har gjort så hela dagen. Så snötäcket blir ännu djupare… Trodde jag skulle bli sängliggande idag för jag var så dålig igårkväll, feber och halsont så jag tappade rösten men jag drack en massa grobladste och nu är jag bra igen :)

Idag jobb jobb, men kul sådant. Har 2 st Teckenspråkscirklar idag.

Hoppas ni får en fin dag idag.

Kramen

[Navahowolf]
2/18/13, 2:02 PM
#10

God dagen på er !

Vlken härlig katt Gunilla och vackra bilder i tråden.

Ha en fin dag på er alla 🙂

Upp till toppen
Annons: