Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 616 ggr
frodig
2/17/13, 8:50 AM

Godmorgon 17 febr

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er 🙂!

Jag hoppas ni haft en bra start på dagen. Jag vaknade i ottan, drack mitt morgonkaffe, kröp ner under en pläd och somnade om. Så spännande vanor man kan skapa sig på "gamla dar" 😛. Vilken frihetskänsla det är att kunna göra lite som det faller en in och vända upp och ner på sina vanor.

Annons:
majlar
2/17/13, 9:17 AM
#1

God morgon frodig och ni andra som snart tittar in. Härlig bild du bjuder på idag.

Visst är det skönt med  söndagar då man får göra som man vill. Men har man en gubbe som har vanor då är det svårt att ligga kvar i sängen när kaffedoften kommer uppsmygande för trappan. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Lynxx
2/17/13, 9:19 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Mor'n.

Såg att fullmånen påverkar älgar, så att de blir mer aktiva - detta oavsett om de ser månljuset elr ej. Därför varnar de nu, å säger att vara xtra vaksam vid bilkörning dagarna kring fullmåne. Att tänka på om en vecka - då de e fullmåne.

http://www.osloby.no/nyheter/Se-opp-for-elg-i-maneskinn-7121253.html

Föga förvånande i så fall att samma sak borde gälla oss hårlösa apor, m.fl. arter. Att havssköldpaddor kommer upp & lägger ägg vid samma fullmåne varje år etc. - visar väl att den har sin påverkan på en del livsformer.

---

Igår sålde jag min ena kamera - ska köpa en annan modell. Dags att förbereda kommande fotosäsong. :-)

Å vill ni åka runt lite på Öland -  kan ni åka med mig, via videor fr förra sommaren 2/7 -12 på min U Tube-sida.

https://www.youtube.com/channel/UCN0gwYmeDDvUfSBYBU9EziA?feature=results_main

Ett xpl:

https://www.youtube.com/watch?v=pN0wHNQcU-4

Fullmånen fr 6/5 -12 - med Landsorts fyr t.h.

---

Ha de

/L

snoflinga
2/17/13, 9:22 AM
#3

God morgon alla :) Vilka fina bilder - Lynxx, så fint du fått månen att synas, det är ju jättesvårt att få bra bilder på månen :)

Önskar er alla en fin söndag ❤️

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[Chakra]
2/17/13, 9:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon!

Sov länge idag, men det behövdes.
Kaffe vana ja🙂När jag är ledig hämtar jag en mugg kaffe och en macka och tar med till sängen, och sitter sen och surfar eller läser en stund. Resten av frukosten tar jag senare.
Är det sommar går jag ut tidigt på verandan och sitter med en filt om mig och dricker kaffet där. Lyssnar på fågelsång och ser ekorrar, rävar med mera i trädgården. Det är ljuvligt!

Önskar er en skön söndag! Vackra bilder i tråden!

Hittade en bild från mitt kök när jag bodde i stan. Då var det sommar🌺

[GunillaF]
2/17/13, 9:41 AM
#5

God morgon alla vackra själar!

Härliga bilder ni bjuder på!

Jag har haft ett av mina barnbarn hos mig i natt och hon ville inte alls sova i spjälsängen så vi har trängts i min säng. Eller ja… hon har inte trängts, hon har så gott som sparkat ut mig ur sängen. Tänk att en ettåring kan ta sån plats. ❤️Det blir nog en liten siesta för mig i eftermiddag!🙂

Skogshumblan
2/17/13, 9:50 AM
#6

God förmiddag! Härliga bilder ni bjuder på idag. Kaffet är snart uppdrucket. Gunilla, stackare. Men sova i egen säng gör man ju jämt men sova brevid mor-/farföräldrar är mer sällsynt. Gäller ju att passa på när man kan ;) Har som du blivit utknödd ur sängen i natt, av min doter. Hoppas hennes feber gått över för nu har jag fått nog av feber och mög! Hoppas ni alla får en fin dag och sköna sömnstunder om ni tar er sådana:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Toyan
2/17/13, 9:55 AM
#7

God morgon alla🙂

Så vackert foto frodig.

Så fina bilder du bjuder oss på Lynxx, säger som snoflinga , svårt att få bra månbilder, försökte få en sån där bild en kväll vid Smygehuk men den blev inte alls så bra som din.

Så många vackra blommor Chakra , är det möjligen bild från en födelsedag?

Ha en go' dag alla healers🌺

[Chakra]
2/17/13, 10:00 AM
#8

#7 Tack, nä, det inte från en födelsedag! Det är jag som är tokig i blommor och arrangemang med växter🙂Blommor från trädgården jag hade tillgång till då.

#5 och #6 Ni får ta en eftermiddagslur båda idag!🙂

Andina
2/17/13, 12:27 PM
#9

Go'mitt på da'n allihop!

Haft ett par struliga dagar nu med bråttomjobb och skrikande/ krånglande datorer m m. Har inte hunnit läsa i tråden än, ska göra det senare idag (om datorn bara orkar..).

Men vill önska er alla en god och fin söndag! 🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

pepsan
2/17/13, 12:35 PM
#10

Önskar oxå alla en fin dag och kväll ❤️

nicke56
2/17/13, 1:11 PM
#11

Go eftermiddag på er allihopa. Är lite seg i dag, var på dans i gårkväll. Så roligt det var, spelade gjorde Streaplers. Är ledig i dag och det känns skönt. Ha en bra Söndag 🙂

[Navahowolf]
2/17/13, 1:24 PM
#12

God Morgon !

Härliga bilder att vila ögonen på.

Springer in som hastigast,är på resande fot så närmaste tiden blir det inte mycket i fokus men måste ju önska er alla en skön dag.

Så ha en underbar Söndag på er 🌺

Upp till toppen
Annons: