Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 631 ggr
snoflinga
2013-02-16 09:40

god morgon :-D lördag 16 februari

Önskar er alla en underbar dag :-D här är grått och mulet, ska strax gå ut och fylla på fågelmat till de söta små liven (och ekorren) Kram på er

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Annons:
nicke56
2013-02-16 09:58
#1

God morgon Snoflinga och alla andra också som tittar in här.

Här skiner solen och det är just nu -2, så det blir nog en toppendag.

Ha en trevlig Lördag vad ni än ska hitta på att göra🙂

Skogshumblan
2013-02-16 10:07
#2

God middag! Här är sjukstuga än. Båda barnen har haft hög feber ett par dygn nu, hoppas det vänder snart. Själv är jag lite piggare och ska ge mig ut för att handla lite. Hoppas ni alla har en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

pepsan
2013-02-16 10:11
#3

Hej alla, hoppas ni får en bra dag 🙂

[GunillaF]
2013-02-16 10:23
#4

Go förmiddag!

+4 grader och solen skiner!!! Så underbart! Det är nästan så man inte tror att det är sant. Jag känner hur livsandarna kommer tillbaka efter flera månader i mörker och kyla!

I dag tar jag en stund med kaffemuggen ute på sittunderlag i snödrivan!

Krya på er ni som känner er krassliga och ha en bra dag allesammans!❤️

inisklo
2013-02-16 10:44
#5

God morgon o god förmiddag(snart) o god forsätning till er alla på denna lördag var ni än är o gör.

Ni som känner er så däääääääär pläääää hoppas det gå över fortast NU HELST🥵Ys va jobbit det är,att vara förkyld o ha feber osv Det känns som,man skulle vara från nån annan planet än Venus😉

Jag börjar få mina krafter o livlusten till baks…tack o lov… men glädjen är nån annanstans än hos mig,men jag vet int var.Den kommer säkert till mig igen när jag minst anar, efter som den oxå försvan när jag minst anade🤔

TYCKER OM ER!

[Chakra]
2013-02-16 11:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God förmiddag!

#4 Visst är det skönt att sitta ute i en snödriva med en mugg kaffe.
Själv sitter jag fortfarande i sängen med mitt. Somnade inte ordentligt förrän framåt morgonkvisten. Ja, se ungdomen, tänker ni😮Man kan bli ung på nytt….😎…flera gånger om i Livet!
Skönt att jag är ledig i helgen! Har inget speciellt inbokat.

#2 Sköt om de krassliga barnen❤️

Lite iordningplock blir det idag här i mitt lilla hus.

Annons:
frodig
2013-02-16 11:25
#7

Hej Lördagsvänner!

Ljust och fint här, solen kommer och går, och jag har ägnat morgonen åt lite extra kroppsvård och annat vårinspirerat pyssel.

Som några av er kanske kommer ihåg ägnar jag mig åt lite äldre tider just nu, läser om livsförhållandena för sisådär hundra till tvåhundra år sen. 

Så när jag ska ta hand om min egen vardag känner jag extra glädje över våra fina hjälpmedel i vardagen. Tvättmaskinen tar hand om dagens tvätt, varmvattnet strömmar ut genom duschmunstycket och jag har suttit och njutit av det härliga morgonkaffet både länge och väl.

Nu ska jag ut och njuta av det milda vädret medans tvätten torkar här inne.

Jag hoppas ni kan pyssla om er ni som är krassliga, och hämta energi ur den gryende vårluften som ju finns omkring oss.

Kram på er allesammans och ta hand om er med ❤️!

Toyan
2013-02-16 12:50
#8

Hej där mitt på dagen🙂

Gråmulet och 1 plus, tvätt och annat stök på dagens att göra lista.

Hoppas barnen snart är pigga igen Skogshumblan.

Vackert med tulpaner Chakra, det är verkligen vårblommor.

Visst kommer glädjen inisklo, som du säger, lika fort som den försvann.Kram på dig🤗

En fin lördag önskar jag er allihopa🙂

[Navahowolf]
2013-02-16 13:37
#9

Hej hej i tråden !

Ingen ordning på torpet alls i dag,bara lat och slö har knappt vart in på i fokus bara ett par trådar.Att man kan bli så slö ibland helt utan orsak.Lite skönare väder här med och så härlig luft när man vädrar inte det där isiga.

Krya på sig hos er Skogis.

Ha en fin dag,nu ska jag gäspa vidare vilken sömning Lördag 😴

Hmm den där smileyn står det att han gäspar men jag tycker han ser ut å må illa😃 så här kommer en trevligare i stället 🙂🌺

inisklo
2013-02-16 13:48
#10

#8 Toyan 🤗

Jaa a ni vänner…gissa va tanten här ska göra snart…för första gången på evighetens evighethet😎Joo jag o prinsen ska åka spark…ja ja bara vi.Jag kommer o skriva hur det gick.KUL…än så länge🙂Nu ska jag göra mig fädigt,att åka.Snännande😃

Upp till toppen
Annons: