Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 577 ggr
Lynxx
2/15/13, 3:25 AM

Mor'n fre 15/2 -13

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Härligt - nu har halva feb avverkats!

Kan se ljuset i slutet av tunneln - måtte de bara inte vara ett tåg!

Ska nog skriva te knugen & be honom korta av alla vårmånader - så de blir sommar snabbare.

---

Ha de!

/L

Annons:
[GunillaF]
2/15/13, 7:17 AM
#1

God morgon lynxx. God morgon alla andra som kikar in senare.

Vilken härlig bild!

Jag håller med dig Lynxx, det är skönt att det går mot ljusare tider.

Jag njuter av att det inte är så kallt längre och att inte behöva ta på de allra tjockaste kläder jag har.

Ha en bra Fredag alla!🌺

Skogshumblan
2/15/13, 7:24 AM
#2

God morgon alla fina. Här är fortfarande sjukstuga. Trodde barnen skulle bli bättre nu när de varit sjuka en vecka men icke. Nu har de feber igen och jag börjar gro igen i näsregionen. Urk! Hoppas ni andra har en fin dag, friska och pigga.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

majlar
2/15/13, 7:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon alla.

Man försvinner i din bild lynxx, undrar vad som finns därbakom. Kanske är det våren som kommer med expressfart.

Här är det mycket snö kvar i trä´na. Men man kan börja känna lukten av en ny tid som kommer snart.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[Navahowolf]
2/15/13, 8:11 AM
#4

God Morgon på er !

Visst är det härligt med ljusare tider och jag öppnade altandörren nyss,det var riktigt skönt inte alls den där isiga luften som kom in.Man fick nästan lite vårkänsla med luften så nu är det inte långt kvar minsann 🙂

Ha en kalasfin dag alla 🌺

inisklo
2/15/13, 8:13 AM
#5

#0 Lynxx ja va skönt,att vi är på väg mot ljusare tider o snart är halva feb.som minne bland andra minnen.Fin bild👍

#1 Gunilla vist är det skönt,att klä av sig hah-haa fast int menar jag helt,men just,att man slipper ta på sig dom tjockaste kläder.Det är alltid friare när man slipper stoppa på sig för mycke kläder o se ut som instoppat korv😉

#2 Skogshumblan urk,urk jaa det är väll jobbit,när man tro,att typ just förkylning är över o den bara "smyger"o kommer sen till backs som "bästa"vän o tro,att man int klarar av nåt utan den🥵Jag har varit sjuk o haft feber o sen bätre o sen sämre…urk säger jag med.Stackas ni,men det gå över…nån dag👍Ni ska oxå ha fin dag trots urkis urk!Kram

Jag hoppas en trevlig fin dag till er alla.Vist är det härligt…redan fredag.

Till er alla vill jag ge 🌺

inisklo
2/15/13, 8:24 AM
#6

#3 majlar 🙂

#4 Navahowolf🙂

 GOD MORGON!

 o GOD MORGON ALLA ANDRA före 3 o 4 😂 o ni som kommer efter GOD MORGON…glömde säga detta!

Annons:
[Navahowolf]
2/15/13, 8:29 AM
#7

Morr'n morrn på dig också  inisklo 🌺

frodig
2/15/13, 8:57 AM
#8

Godmorgon!

Finfredag önskar jag er alla idag, även om några av er är lite krassliga. Jag står i startgroparna för att göra en bra avrundning av arbetsveckan här.

Och ute är det milt, gråljust och hoppfullt 🌈 🙂

[Chakra]
2/15/13, 9:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Godmorgon!

Vackra bilder att vila ögonen på!

Önskar er en skön fredag!

Andina
2/15/13, 9:28 AM
#10

Go'Morron allihop! Och tack för härliga bilder!

Jag vill inte att vi ska ha kortare vår… tvärtom våren och försommaren t o m juni månad får gärna vara evighetslååååååånga! 🤪

Inga (noll) grader idag igen. Grått och grått. Ska ta mig en liten påtår till och se'n ut o ge fåglar o rådjur lite frukost o släpa hem lite ved så att jag kan få fart på vedspisen.

Vad jobbigt, Skogis! Hoppas kidsen och du kryar på er snabbt nu! Skickar lite bubbel till dig, fånga dem om du vill ha dem.

Ha en härlig fredag på er allihop! Hela långa da'n! 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
2/15/13, 9:50 AM
#11

Tack inisklo & Andina mfl. Tar gärna bubbel och annat som får oss på fötter igen för det här kan vi nu. Nu räcker det.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Toyan
2/15/13, 10:14 AM
#12

God morgon på er allihopa!

Visst blir man nyfiken på vad som finns där den härliga tunneln slutar fin bild Lynxx🙂

Krya-på-kramar kommer till er alla Skogshumblan.

Fina pippisar majlar.

👋 Kul att se dig här igen inisklo.

Här är det nollgradigt och mulet, bara drygt en månad till vårdagjämning. Instämmer helt med Andina att vår och försommar får vara hur långa som helst, vackraste tiden, i mitt tycke också.

Ha en jättefin fredag alla healers!!

[rore]
2/15/13, 10:31 AM
#13

Go förmiddag på er alla!

Urk urk, Skogis, krya på er kramen kommer här.

Här är det igen mulet och någon ynka liten minus. Jag är tacksam över att det så sakteliga börjat ljusna. *riktigt glad faktiskt*😊

Har tagit mig en riktigt lång promenad nu på förmiddagen och det var härligt!

En skön fredag och helg önskar jag er alla!

Annons:
Skogshumblan
2/15/13, 11:00 AM
#14

Ja ljuset som kommer tidigare & stannar längre för se vecka är sååå efterlängtat här också.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

snoflinga
2/15/13, 9:27 PM
#15

God kväll allihop :) Hoppas er dag blev fin och att ni får en härlig helg ☀️

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Upp till toppen
Annons: