Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 402 ggr
[Älskamig]
2013-02-12 14:57

Vägledning.

Hej!:)
Har ett litet kärleksproblem jag vore evigt tacksam att få hjälp med, genom att antingen bli spådd via distans eller healing. 

Har en pojkvän jag är väldigt glad i. Men sen runt 2 år tillbaka har jag känt en annan kille (båda är äldre än mig) som jag gillar. Just för ett tag sen mötte jag den här killen, och efter den träffen svävar jag på stora moln och kan inte sluta le. Är nervös i hans sällskap, men kan ändå inte sluta le. 

Jag vet inte.. Är fortfarande galet förälskad i min nuvarande pojkvän, men den andra killen får mig att sväva på moln. 

Vore tacksam för vägledning. Gärna via PM! :D

Annons:
[GunillaF]
2013-02-12 17:49
#1

Hej Älskamig.

Vi brukar inte vägleda och spå härinne, men det är klart att om någon känner för det så…

Healing vet jag inte riktigt om det hjälper dig i val av kille… Men du skulle kunna få en dos extra energi så du kan ta itu med ev val du ska göra.

Om du vill så skickar jag kl 23.oo i kväll. Tala om här i tråden om tidpunkten är bra för dig. Vill att du kan ligga eller sitta i lugn och ro under minst 1/2 timme.

Det här med "spådommar" gillar jag inte riktigt, därför att alla val du gör skapar din framtid och har då någon sagt att " du kommer att blablabla… så kommer du antagligen att göra dina val utifrån dessa blablabla…

Mitt råd är att du ska följa ditt hjärta, din egen känsla. Fundera på vad du har och hur ni har det i ert förhållande och väg det mot vad du ev får.

Lycka till!

[Älskamig]
2013-02-12 19:39
#2

Tusen tack för svaret :) tar gärna mot extra energi vid 23.00 då jag ändå troligen ligger och sover :)

snoflinga
2013-02-12 20:18
#3

När jag är i en situation där jag har svårt att välja (vad än det gäller) brukar jag känna efter - tvivlar jag det minsta lilla avstår jag från förändringen (och det är oftast så att jag tvivlar faktiskt).

Det kanske låter som att jag är världens mes - men det här innebär att när jag inte tvivlar, då VET jag VERKLIGEN att det är rätt väg att gå och den känslan är underbar :) Att känna att det inte finns något tvivel är en enormt skön känsla :)

Ibland frågar jag universum om råd i ett val, men svaret blir oftast att det kvittar hur jag gör (de flesta val kvittar - vi kommer dit vi ska ändå)

Lycka till med att följa ditt

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Andina
2013-02-13 12:39
#4

Jag resonerar som du, Snoflinga. Jag brukar säga som så, att vet du inte vad du vill, då ska du inte ta nå't avgörande steg. Avvakta då, tills du vet. För tids nog så vet du, och då är du redo att ta ditt steg. 

Och vet gör vi ifrån Hjärtat. (Våra tankar går, däremot, många gånger emot vårt Hjärta…)

Lycka till nu och ta en dag i taget, Älskamig! (Och passa på att njuta av de go'a känslorna!)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: