Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 359 ggr
[GunillaF]
2013-02-11 07:17

God morgon 11:e Februari

God morgon. Hoppas ni haft en bra natt, sovit gott och vaknar utsövda. En alldeles ny och oskriven vecka väntar. Spännande!

Ha en fin Måndag alla healers!

Annons:
[Chakra]
2013-02-11 07:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon!

Leeediiig!
Får se vad dagen vill med mig…och åt vilket håll jag ska gå….

Indiania
2013-02-11 08:21
#2

Godmorgon Gunilla och Chakra och ni som kommer!

Hoppas ni alla får en härlig måndag!

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
2013-02-11 08:48
#3

God morgon alla. Snön ligger som ett täcke och alla spår efter Siri är borta på baksidan. Hon  finns i mitt hjärta nu och för alltid.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Vicka fina smilys vi har fått.

frodig
2013-02-11 08:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon på er alla fina själar här inne !

Ja vi får se åt vilket håll fötterna går för dig idag, och visst är det spännande med en ny vecka. Härligt ja , som en oöppnad present!

Lycka till med era bestyr, vare sig ni ska jobba hemma, borta eller vara lediga!

Indiania
2013-02-11 08:54
#5

#3 Fint att du är hos oss igen Majlar med lilla Siri i hjärtat!Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Navahowolf]
2013-02-11 09:24
#6

God Morgon !

Majlar har dig i tankarna och vackert att Siri finns i ditt hjärta,jobbiga tider när djuren lämnar men jag brukar tänka på alla fina stunder jag fått med dom och dom brukar vara många,det lättar liksom upp för stunden om än sorgen är tung 

Lite snö i luften och en lugn dag går till mötes.Städa lite och bara njuta.

Ha en skön dag på er 

Annons:
Andina
2013-02-11 09:36
#7

Go'Morron allihop!

Tack, Gunilla, jag har sovit gott inatt! 

Ja, vartåt fötterna drar mig med sig idag återstår att se. (Kul bild, Chakra!) En del vet jag… det snöar, så det får bli en mathandlarvända medan vägarna fortfarande är något sånär farbara o se'n blir det att skotta. 10-20 cm snö har vädersiarna förberett oss på… 
Städa lite kanske jag också borde göra… … … 

Många tröstekramar till dig, Majlar!  Även om spåren i snön försvinner så finns fina Siri med dig. Jag pratar med min katt, som dog för 1½ år sedan, varje dag fortfarande… Ibland är det som att jag kan förnimma honom då också. Många gånger säger jag fel namn till nya kattprinsessan här hemma också…

Vilken härlig bild du bjuder på, Frodig! Tack!  

En riktigt fin vinterdag hoppas jag att ni alla får idag! 

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
2013-02-11 15:49
#8

God middag!

Snöstorm var det i morse, nu har det slutat och är lite mildare.

Vacker bild frodig,tack.

Tröstekramar till dig majlar

En fin fortsättning på dagen önskar jag er allihopa

frodig
2013-02-12 08:52
#9

Hej igen i den här tråden, såg inte ditt inlägg Majlar när jag sände ut mitt igår.

Jag är också glad att du är här hos oss igen, jag har tänkt mycket på dig och de dina med. Förstår att det gör ont när Siris spår i snön suddas ut, jag känner igen det, det blir så påtagligt och tomt för varje tecken på att dom vandrat över.

Jag hoppas du ska känna av att hon är med dig därifrån där hon är nu, det tror jag verkligen att hon är, med den kärleksfulla utstrålningen från henne.

En stor varm tröstekram till dig Majlar 

majlar
2013-02-12 15:37
#10

Tack

Upp till toppen
Annons: