Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 444 ggr
[Navahowolf]
2/10/13, 10:27 AM

God Förmiddag 10 Feb

God Förmiddag denna Söndag !

Hittade ingen god morgon tråd så det blir en god förmiddag istället.Ligger ni och sover ut denna sköna dag kanske 

Här snöar det litegrann så skottning blir det nog under dagen kan jag tro.

Hoppas ni sovit gott och vaknar med ett stort leende.Ha en fin fin Söndag allihop 

Annons:
[GunillaF]
2/10/13, 11:14 AM
#1

Go förmiddag Navahowolf och alla andra som kikar in.

Jag försökte göra en tråd tidigare, men det ville sig inte. Gick inte att välja kategori och därmed går det inte att publicera.

Här snöar det en anigens aning och bara -8 grader.

Ha en fin vilodag alla healers!

frodig
2/10/13, 12:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Hej på er !

Vilken mysig katt Navahowolf. Jodå det har varit loja förmiddan här, jag har tagit det lugnt och läst ut en bok, samtidigt som jag njutit av både påtår och tretår. 

"Själsstädningen" är också avklarad, så nu ska jag göra mig redo för en promenad. Det snöar här också, men morgonens vind verkar ha avtagit så jag tror det kan bli en bra sväng därute.

Jag önskar er en fin söndag allesammans!

Andina
2/10/13, 12:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God Middag allihop!

Här har det sjusovits länge på morgonen - sköönt att få dra sig lääänge ibland. Men det börjar bli dags att försöka hinna ikapp dagen nu också.

Skottning väntar nog här också, lite snö idag - imorgon väntas desto mer… Bära in ved står på Att Göra-listan idag också. Se'n får det bli Ole Dole Doff på listan… 

HareGodis allihop! 

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
2/10/13, 1:07 PM
#4

God middag.

Skönt att ta det lugnt på morron och njuta av en låång frukost.

Snön faller här också, det är 4 minus och blåser snålt. Har inget inplanerat, bara njuta av dagen

Vad ni än fyller dagen med så ha det gott!!

Indiania
2/10/13, 6:07 PM
#5

Godafton på er!

I mitt kök luktar det såpa så gott, har torkat av golvet med såpa.

Har faktiskt städat i dag när jag kände för det, blev lite pigg av snöskottningen.

Ha en fin kväll!

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
2/10/13, 6:24 PM
#6

Ajj lavv såpa !

Annons:
Indiania
2/10/13, 6:45 PM
#7

Då är vi två Frodig!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: