Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1298 ggr
Pensson
2013-02-08 19:10

Vita djur under healing !?

Jag vet att jag läst/hört om att vita djur under en healing är extra speciella/kraftfulla (ja rent generellt) !

Men på vilket vis ?

Gjorde en distanshealing igår och då dök det upp en vit kronhjort. Den försvann lika fort som jag fick syn på den.

Undrar såklart vad den står för i största allmänhet men främst om den står för något speciellt i healing sammanhang ??

Någon som vet eller har en teori/känsla på rak arm ?

// Pensson // 

www.bergskristallens.se

Annons:
[GunillaF]
2013-02-08 20:38
#1

Vet inte vad den står för.

Kanske den har en allmän betydelse, jag vet som sagt inte,  men jag tycker att man ska försöka tolka bilder, känslor utifrån sig själv. Ungefär som när man gör en sittning/seans; Bilder, färger osv betyder olika för oss så jag tror att den vita Kronhjorten vill tala till dig, inte till oss andra

Pensson
2013-02-08 20:48
#2

Tack för svar !!

Så kan det ju så klart vara, jag tror ju att den kom till personen jag healade. Men antagligen (tyvärr) hann jag aldrig uppfatta vilket budskap den kom med !

Eller så var tanken bara att jag skulle få se det vackra djuret :)

// Pensson // 

www.bergskristallens.se

Andina
2013-02-10 12:44
#3

Jag håller med Gunilla om att våra kraftdjur och annat vi får till oss under healing, meditation. drömmar o s v bör 'tolkas' individuellt - utefter vad de representerar och vilka känslor vi har för djuren/symbolerna.

Vet inte riktigt vad de vita djuren står för, har sett ett antal så'na också, men jag har alltid fått en stark healingkänsla med dem. Så kanske är det så, att de är kopplade just till healing…?

Kanske är Kronhjorten en healingguide/ett kraftdjur som följer med dig? Om det är så, så kommer du antagligen att möta detta vackra djur fler gånger när du healar.

Kanske är det ett kraftdjur som finns med den person du sände healing till? I så fall kanske budskapet "bara" är att personen har en Kronhjort med sig… (Shamansk symboltolkning av Deer)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Pensson
2013-02-10 13:33
#4

Andina Tack för ditt svar :) Jag får ha lite tålamod, är det meningen dyker den nog upp igen :) Och då kanske jag hinner snappa upp en känsla också :)

// Pensson // 

www.bergskristallens.se

[GunillaF]
2013-02-10 13:41
#5

#4 Försök att under en meditation, be om att få träffa den igen. Om du får träffa den så be den att tala om vem h_n är.

Pensson
2013-02-10 13:46
#6

GunillaF Det ska jag absolut göra :) Tack :)

// Pensson // 

www.bergskristallens.se

Annons:
[Oniq]
2013-02-11 11:07
#7

På tal om kraftdjur så var jag i en meditation för några dagar sedan för att få veta vem som var med mig och jag fick vara med om en ganska speciell upplevelse. Under meditationen så kände jag och såg en stor boa ringla iväg och lämna mig det käntes lite märkligt det var som mörkt och fuktigt på något sätt och mina tankar kom ett tag och jag kommer ihåg hur jag tänkte att nä varför ska den lämna mig men jag kunde få kontroll och bara vara. Sen ser jag grönt gräs skog sol och en ekorre hoppar i träden hann ej riktigt uppfatta vart men sen längre bort i ett öppnare landskap med vatten och solen skiner å gassar så står ett lejon och tittar mot mig även där händer ej riktigt något den tittar och jag bara knäpper av och kommer tillbaks till denna värld. Tänker ej så mycket på detta utan får då se lejon här och där så igår i en reklamsnutt (i norge) så finns ett lejon med och liksom hoppar in i mig och det märkliga var att just innan så ser jag visuellt som ett lejonansikte utbucklas från mitt ansikte. Då först kunde jag få in och acceptera att detta kraftdjur kommer att följa med mig så länge jag behöver honom. Poletten trilla ner att det var något av en pånyttfödelse (även om jag kände och tänkte så innan) eftersom det var mörkt och fuktigt och sen lite ljusare och ljusare. Iof så vet jag ju lite intuitivt vad ett Lejon kan stå för men går in på rekommenderad länk av Andina och läser även att detta kraftdjurs budskap är att stressa ner och iof så är den ju cool och jämn på sitt sätt så jag hoppas att den kommer att vara med mig även där. Ja så så kan det gå till när våra kraftdjur och lärare är med oss på vår inre och yttre resa.  :) Dumt var det att göra motstånd men jag är glad över att han ej gav upp. :)

Andina
2013-02-11 11:24
#8

Vilken härlig upplevelse du hade, Oniq! Du fick tydligt veta att ditt Lejon är 'ett med dig' och följer dig. Vilken härlig känsla!

Ja, det är härligt med dessa kraftdjur som vi har med oss. Min katt som dog för 1½ år sedan hade hjälp av ett lejon under sin sjukdom. Det var härligt att möta detta fantastiska djur!

Jag gjorde en tråd för en tid sedan om "animal spirits" som jag gärna går in o läser i ibland, för det är så härligt att läsa om andras upplevelser av sina kraftdjur också och se att många uppmärksammat dem och vilka "lyckokänslor" de faktiskt ger oss också!

Det är spännande att lära sig lite om djurens egenskaper o styrkor - för att förstå att vi får "tillgång" till dem med hjälp av våra AndeDjur!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: