Annons:
Etikettofftopic
Läst 847 ggr
[GunillaF]
2/7/13, 4:06 PM

Har ni sett?

Vi har fått nya fina smilisar på iFokus.

Jag läste inne på Support att det skulle bli en röd linje under ord man stavar fel också, men det blir det inte för mig!

Jag gör ett test med odet också; ochså  åkså   åxå  Nää, ingen röd linje. Måste ta reda på lite mer om det där.

Annons:
lenjon1
2/7/13, 7:57 PM
#1

Jodå Gunilla det blir röda linjer om du skriver fel men de syns inte när du väl postat inlägget…de syns bara när du skriver. Det fungerar som ett vanligt ordbehandlingsprogram…t ex om du skriver hattar men menar hatar så kommer ju inte datorn förstå det men om du skriva röga istället för röka så kommer det i alla fall en röd linje under mitt ord röga…

Å äntligen massor med härliga smileysar

Kram på er 

Lena

Andina
2/7/13, 9:02 PM
#2

Ja, roligt med lite nya gubbar! :)))

För mig fungerar "stavningskontrollen" i Chrome, men inte i IE. Så det beror antagligen på vilken webbläsare man har…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Navahowolf]
2/8/13, 8:08 AM
#3

Härligt med nya gubbar men jag ser inte vad all föreställer,där sviker ögonen rejält så jag vågar bara använda några få för hur dumt skulle det inte va om man lägger ut fel i fel sammanhang .Tom när jag förstorar upp har jag problem att se men kul i alla fall och en glad gubbe den törs jag publicera ändå  

Andina
2/8/13, 9:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Gjorde denna igår (bif bild) - kanske kan va' till hjälp tills vi får en textrad när man håller musen över (vad jag förstår kommer de försöka att fixa till en så'n om möjligt).

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Navahowolf]
2/8/13, 9:32 AM
#5

Tack Andina där ser man ju klart och tydligt vem som är vad så den bilden spar jag i väntan på att i fokus fixar.

Toppen 

Hoppas det blev rätt gubbe nu,en cool en ska det vara om jag nu skulle sett fel i alla fall :-))

Upp till toppen
Annons: