Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 1717 ggr
[GunillaF]
2/6/13, 7:25 AM

God morgon 6:e Februari

Sovit gott? Det har jag. Och länge!!!

Ha e riktigt fin Onsdag!Skrattande

Annons:
[Chakra]
2/6/13, 7:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon!

#0 Jaa, har sovit gott och vaknat till ett vintervitt landskap. Det blir till att skotta idag!

Önskar er en fin dag!

majlar
2/6/13, 7:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon alla. Nu är det vinter igen. Snön ligger som en filt över hela alltet. Men visst är det vackert. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

frodig
2/6/13, 9:37 AM
#3

Godmorgon i vintern!

Jodå den är kvar här också. Och visst är det vackert. Fina lite kulna bilder Glad.

Härligt att ni sovit gott Glad. Jag har sovit gott jag med, fast i två omgångar, och det känns onödigt!

Idag är det långdag så jag ska ta en promenad vid lunchtid och tanka dagsljus ordentligt.

Sköt om er med denna dag, och hoppas ni får lite sol på er, här är gråtäcket överdraget på hela valvet så vi får nog vara utan.

kram på er!

[Navahowolf]
2/6/13, 9:54 AM
#4

God morgon,ha en fin dag alla .

Andina
2/6/13, 11:12 AM
#5

Go'Morron allihop!

Och wow, tack för ljuvliga bilder! Kyss

Det lär bli en del skottande här också idag, för det 'väller' ner snö här också! Hade tänkt åka ut o ordna med en massa idag - men jag tror jag avvaktar, för det lär bli halt ute på vägarna idag.

Pappisen har fått frukost, katten ligger på fönsterbrädan intill fågelvoljären - det ser så oerhört gosigt ut!

Hur går det för lilla Siri, Majlar?? Jag hoppas att din lilla Prinsessa känner sig kryare för varje dag nu!

Påtårdags och se'n vädja till vedspisen att komma igång.

Ha en go' dag allihop! Hela da'n! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
2/6/13, 11:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#5 Jag blir inte klok på det här med Siris problem.
Igår  när vi var på ultraljud på hjärtat så slog det fort men han tyckte att det arbetade fint, däremot så har hon cystor på äggstocken, men det skulle inte vara några problem.
Sen röntgade han lungorna igen och dom hade blivit ännu mer ansatta, så nu fick hon en ny diagnos, kraftig lunginflammation. Sen såg han en fläck på ena lungan, som han misstänkte kunde vara lymfkörtlar som blivit förstorade pga hennes kraftiga lunginflammation.
Så nu fick hon cortison och antibiotika. Sen ska vi tillbaka nästa tisdag på ny röntgen. Hon fick en stark dos av båda  sorterna direkt i blodet innan vi åkte hem och jag tycker att jag anar en liiiiiten förbättring. Hoppas att det rätt diagnos nu, och att hon blir frisk igen.

Annons:
Andina
2/6/13, 12:12 PM
#7

#6 - Lilla fina Siri! Jag hoppas så innerligt att hennes mediciner får bukt med hennes problem nu!
Fortsätter att skicka till henne lite då och då under dagarna!

Skickar styrkebubbel o tröstebubblor till dig också, Majlar!

Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
2/6/13, 12:54 PM
#8

God middag allihopa.

Så vackra bilder, tack.

Här yr blötsnön idag också, mildväder är det så kanske en del tinar.

Så fin bild majlar, hoppas också att medicinen ska hjälpa.

Sänder skimrande vackra bubblor och puss på nosen till fina Siri och tröstekram till dig självKyss

majlar
2/6/13, 1:11 PM
#9

Tack vad ni är snälla.

[Ravenna]
2/6/13, 1:33 PM
#10

God eftermiddag alla! Hoppas att ni har en fortsatt fin dag. Glad

Majlar, jobbigt med Siri förstås, men jag hoppas det fixar sig snart. Styrkekram!

[Navahowolf]
2/6/13, 2:39 PM
#11

Men vad jobbigt Majlar,hoppas innerligt det får ordna upp sig för henne med medicineringen nu.Så jobbigt för både djur och oss när dom inte är kry.Så fina dom är båda hundarna.Sänder all styrka i eran väg Kyss

Upp till toppen
Annons: