Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 663 ggr
Lynxx
2/4/13, 4:28 AM

Mor'n 4/2 -13

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mor'n.

Knepiga drömmar man drömmer ;-)

Häromnatten höll de på flytta på en jätte-ö - den flöt! De släpade den efter bogserbåtar & lade den innanför de andra öar som redan fanns där - å ja undrade hur kunnat få lös ön utan att det ramlat i bitar? Det var ju berggrund! Förvånad

Men det var bra att de lade den där - för nu fick vi lä för blåsten fr havet - av den nya ön.

---

I går drömde ja att fyra av ena kattens mjölkkörtlar (elr va de kallas) hade svullnat upp - så ja var till vetetrinären & strulade. Fick inget grepp om medicinerna bl.a.

---

Ack ja - undrar vad ja kommer drömma nu? Ibland drömmer ja om ngt, som ja sedan läser om, dagen efter…hmm? Knepigt, sa Bull!

Dags att vika in hovarna ngr timmar…

----

Undrar vem som åker på största blåsningen - tösen elr blomman?

Baby girl gets fed up with trick dandelion

https://www.youtube.com/watch?v=hSqNpS1c38s

----

Ha de!

/L

Annons:
Skogshumblan
2/4/13, 5:32 AM
#1

God morgon Lynxx och andra:) Här är det nyvaket och lagom segt. Dags att kasta sig in i en ny vecka med allt det innebär och säkert mer därtill;) Hoppas ni alla får en skön dag & vecka.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Andina
2/4/13, 6:29 AM
#2

Go'Morron Lynxx o Skogshumblan! Och Go'Morron alla andra som tittar in här idag!

Härlig bild du bjuder på igen, Lynxx! 
Filmsnutten ska jag titta på alldeles strax.

Det är spännande med drömmar - det verkar som att du möblerar om din inre grund, till något bättre som känns tryggare.  :)

Har varit uppe se'n strax före 4 imorse - men känner mig ändå nyvaken också. Ska väl göra som du, Skogis; kasta mig in i den nya veckan.

Ha en fin dag på er allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Navahowolf]
2/4/13, 6:30 AM
#3

God Morgon !

Ja ibland kan drömmar vara knepiga det håller jag med om och man förstår nada Skrattande

Har inte tittat ut än vilket väder det tänker bjudas på,är fullt upptagen med goda koppen kaffe och den tänker jag återgå til nu så jag önskar er alla en skön dag Glad

[GunillaF]
2/4/13, 7:17 AM
#4

God morgon, god morgon!

Tack för vacker bild och kul klipp Lynxx!

Ska strax iväg till första arbetsdagen denna veckan. Spännande att se vad den bär med sig.

Ha det gott alla healers.Glad

Toyan
2/4/13, 8:15 AM
#5

Go'morron allihopa!

Fin bild Lynxx och kul klipp.

Ny dag som jag hoppas blir bra för oss alla, här är det mildare igen och snö ska det visst bli i veckan.

Ha det gottGlad

majlar
2/4/13, 8:45 AM
#6

God morgon alla. Tänk va de små liven har mycket att lära. Te.x att gamla blommor inte är något vidare att få i mun. Gulligt.

Det är samma här. jag har snart haft alla mina  döda släktingar hos mig nu i drömmen, den senaste veckan. Antar att dom vill trösta.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Annons:
frodig
2/4/13, 9:21 AM
#7

Godmorgon på er! Snabbtitt här hos er för att hälsa godmorgon. Ska kolla bilder och klipp till kvällen.

Här blir det snö hela dagen lång och natten med och i morgon också, om man ska tro att yr har rätt. Men det kanske blir balans då för helgen var fantastiskt solig Tungan ute. Och balans är ju bra eller hur Flört!

Lycka till med er veckostart. Jag laddar för att köra både ett dag- och kvällspass på biblioteket.

#6 Majlar, jag hoppas er fina hund Siri visar nått litet tecken på förbättring. Jag skickar en extrakram till henne.

[Sol69]
2/5/13, 7:50 PM
#8

God kväll!

Igår sjöng mina guider the final countdown,, och jag drömde i natt att jag flyttade.. ingen aning om när och vart.. Flört eller om de är symboliskt.

I dag efter lunchen kom min chef och sa att jag byter från timanställning till månadsanställning och att jag snart är inlasad Tungan ute

Ha en trevlig kväll.

Kram sol

Skogshumblan
2/5/13, 8:34 PM
#9

Sol sånt gillar jag! Både dina drömmar och LAS:andet.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

frodig
2/6/13, 9:23 AM
#10

#8 vilken härlig nyhet Sol, och fint när drömmar och guider ger oss info så där. Säger som Skogshumblan, sånt gillar jag också Skrattande!

Lynxx
2/6/13, 2:11 PM
#11

#2 - antagligen ;-)

/L

Upp till toppen
Annons: