Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 397 ggr
[GunillaF]
2/3/13, 10:09 AM

God morgon 3:e Februari

Söndag och jag tog en lång sovmorgon. Solen tittar fram så smått efter en kall natt.

Ha en fin vilodag alla healers!Glad

Annons:
frodig
2/3/13, 10:14 AM
#1

Godmorgon Gunilla Skrattande! Och Godmorgon alla andra goa själar här inne Kyss!

Jag tog också sovmorgon idag, jätteskönt!

Nu har jag läst ikapp några trådar här tillsammans med morgonkaffet, så en dusch och frukost kommer att sitta fint. Sen vill jag ta en lång, lång promenad, för solen skiner och nu värmer den till och med fastän det är mer än tio minus här.

Jag önskar er alla en stärkande söndag med ljuset som solen skänker oss, även om den inte visar sig direkt på just er himmel idag. Men visst är det härligt att vintermörkret avtar för varje dag Glad!

[Navahowolf]
2/3/13, 10:25 AM
#2

God förmiddag i tråden !

Ja nu bjuder vädergudarna på vackert vinterväder och visst är det härligt när solen börjar värma oss.

Går runt och känner mig som en gammal stofil vad nu det är egentligen,bara så där allmänt knäppig och full i sjutton.Mer knäppig än vanligt alltså Flört nä det är nog ett tillfrisknande på gång nu och en ovan känsla när man vart klen en lång tid så bara positivt med andra ord men en ny ovan känsla och då blir jag så full fasen och vill hitta på nåt kul men vet inte vad Tyst

Ha en kalasfin Söndag allihop ,på med solglasen och ut och njut i det vackra vintervädret Cool

[Chakra]
2/3/13, 10:44 AM
#3

God Förmiddag!

En skön vilsam söndag önskas er!

Gillar låten….den får spelas till träningen på gåbandet nuGlad

Andina
2/3/13, 10:50 AM
#4

Go'Morron allihop!

Och vad härligt med lite vårblommor nu!

Här gicks det upp sent också. Å andra sidan har jag varit uppe ett par gånger tidigt imorse också… Så, är lite 'groggy' i huv'et just nu. Får ta en svängom i solen också för att klarna hjärnan lite.

Jag älskar också februariljuset - det är nå't visst med det!

Kallras i skorsten' gör att vedspisen knappt vill 'gå igång'. Igår tog det 5-6 timmar att få igång den någe' sånär… Suckh. Båda datorerna kärvar - så igår blev en frustrationens dag! Få se hur denna dag blir… Än så länge har jag inte fått fart på vedspisen i alla fall.

Skönt att du känner dig bättre nu, Navahowolf! Härligt med lite 'spritt' i kroppen!´

Nu ska jag försöka få till lite spritt i kroppen också!

Ha en fin söndag allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: