Annons:
Etikettdjurhealing
Läst 857 ggr
majlar
2/1/13, 10:47 AM

Healing till Siri

Tar tacksamt emot healinghjälp till Siri. Hon fick först diagnos kennelhosta

men blev snabbt sämre. Efter röntgen visade det sig att Siris hjärta är kraftigt föstorat och hon har även vatten i lungorna. Så nu står hon på medicin, efter helgen skall hon åter röngas och då får vi kanske besked.

Jag har en liten blogg i hennes namn. Jag skriver inte varje dag inte ens kanske varje månad. Men ni får gärna gå in där och lära känna henne lite bättre om ni vill.

http://maja-foton.blogspot.se

Kram

Annons:
storlappen
2/1/13, 11:36 AM
#1

skickar healing………..Glad

majlar
2/1/13, 11:39 AM
#2

Tack va snällt.

Andina
2/1/13, 11:55 AM
#3

Lilla Siri! Jag skickar så mycket healingbubblor jag kan, i smådoser flera gånger under dagen (och kommande dagar). 
Ser på bloggen att du längtar efter våren, Siri, så hitta platser med mycket ljus i att vila och återhämta krafterna.

Kram! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
2/1/13, 12:07 PM
#4

Tack snälla.

[Navahowolf]
2/1/13, 12:37 PM
#5

Självklart sänder jag till henne,vad fin hon e' och vilken trevlig blogg du gjort där.

Hoppas Fröken Siri kryar på sig Kyss

majlar
2/1/13, 12:39 PM
#6

Tack snälla.

Annons:
majlar
2/1/13, 12:40 PM
#7

Tack snälla.

daga
2/1/13, 12:42 PM
#8

Jag sänder också healing till Siri.

[GunillaF]
2/1/13, 1:00 PM
#9

Jag skickar i kväll!

majlar
2/1/13, 1:14 PM
#10

Tack ni är så goa.

frodig
2/1/13, 3:51 PM
#11

Så bra Majlar att du gjort en egen tråd för healing till fina Siri.

Jag sänder i flera doser ikväll och även fortsättningsvis under helgen, och tänker som Andina gör att det nog är bra för henne om det kommer i mindre doser lite då och då. Det är förstås jobbigt för henne när hon har den här belastningen, så varsamma händer blir det från mig Kyss.

Och förstås en dos bubblor med värme och kärlek till dig också Majlar, som du kan ta emot om och när du vill Kyss.

majlar
2/1/13, 3:55 PM
#12

Tack ni är så snälla så jag får tårar i ögonen. Hon ligger så stilla och det verkar som hon tycker det är skönt. Min lilla Siri.

Tack för att ni tänker på mig också. Kram

[Chakra]
2/1/13, 6:10 PM
#13

Skickar gärna till Siri imorgon bitti!

Mina varma tankar går till dig ocksåKyss

Annons:
[Ravenna]
2/1/13, 7:50 PM
#14

Majlar, jag tror att Siri får all den hjälp hon behöver. Jag känner med dig och ville bara skriva det. Hoppas att du inte oroar dig för mycket. Kram till dig och fina Siri. Kyss

majlar
2/7/13, 5:12 PM
#15

Tack alla snälla för hjälp med healingen.

Dessvärre fick vi ta bort Siri idag, då det visade sig att hon hade en aggressiv lungcancer. Hon var väldigt sjuk och det gick inte att rädda henne. Jag är så ledsen. Vår älskade lilla Sirigumman. Hon kommer fattas oss. Kram

[GunillaF]
2/7/13, 5:15 PM
#16

#15 Men söta rara…. Jag beklagar från djupet av mitt hjärta.

Skickar mina varmaste och energifullaste kramar till er!  

     

[Navahowolf]
2/7/13, 5:27 PM
#17

Som jag har tänkt på dig och Siri idag och bara känt men man vill slå bort.Beklagar så från djupet och vet så väl hur jobbigt det är när djuren lämnar oss eller är sjuka.

Alla varma tankar och styrkekramar till dig,finner inga vettiga ord att skriva men varma kramar till dig och alla i din familj vill jag dela med mig av 

[Chakra]
2/7/13, 5:33 PM
#18

Så sorgligt! Tänker och känner med er!

Andina
2/7/13, 5:58 PM
#19

Nämen, ooh, Majlar! Jag beklagar er sorg och jag förstår så väl hur ont det gör! 

Lilla Siri!

En liten tröst ändå, att hon nu är Fri från sjukdom och plågor! Och har sällat sig bland goda vänner i 'Djurens Himmel'! 

Mina allra varmaste kramar till Siri, till dig Majlar och er alla i Siris familj! 

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
2/7/13, 7:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Majlar så tråkigt! Jag beklagar er sorg och och förlust. Känner så stark med dig och din familj Nu slipper i alla fall lilla Siri lida.

Kramar om dig och hela din familj

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
frodig
2/7/13, 7:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

Kära Majlar, så oerhört ledsamt och sorgligt. 

Jag förstår verkligen att hon fattas er nu. Hon har alltid utstrålat så mycket godhet eran Siri på bilderna du bjudit oss på. Hos mig finns också minnet av sorgen och tomrummet som en så kär familjemedlem lämnar efter sig.

Jag har tänkt på er och undrat. Så oerhört ledsamt att hon var så sjuk att hon inte gick att rädda. 

En innerligt varm kram till dig.

Limewear
2/7/13, 8:49 PM
#22

Åh, så sorgligt … Styrkekram från mig.

[Ravenna]
2/7/13, 10:22 PM
#23

Majlar, jag beklagar verkligen…finns inte mycket att säga när sånt här sker, jag vet själv hur det är…

Men jag hoppas att du kan känna att Siri har det bra där hon är och att hon alltid är med dig, i hjärtat. Kram.

Skogshumblan
2/8/13, 9:20 AM
#24

Majlar, *varmaste kramen*.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

majlar
2/8/13, 9:33 AM
#25

Tack, tack om ni visste vad det värmer mitt hjärta med så fina vänner. Jag blir så glad. Kram

Upp till toppen
Annons: