Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 1034 ggr
Lynxx
2013-02-01 04:24

Mor'n! 1/2 -13

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Härligt - januari e slut! En bra bit på väg mot ljusare tider!

---

Om ni vaknar tidigt å inte har ngns ljuva stämma att lyssna på - kanske detta föredrag kan vara ngt? Vad månne bliva av denna snacksaliga lilla pratmoster? Förvånad

https://www.youtube.com/watch?v=ySlibLnATqw

Ha de!

/L

Annons:
inisklo
2013-02-01 06:32
#1

God morgon!

Börjar bli kallare här.Nu på morgon har det varit -6,men helt ok.Skönt,att det är redan februari,int så långt till våren.Ja ja men än är det som sakt vinter.

Ja nu får man bara te lingt o vila.Mår int så bra,men orkar int heller bara ligga.Jag älskar o pyssla o har oftast många järn i elden.

Ha en bra dag!

Ps.Lynxx va kul barnsång

[Navahowolf]
2013-02-01 07:00
#2

God Morgon på er !

Lite kallare här i Leksand också men så blir det väl halt därefter kan jag tro.

Krya på dig inisklo.

Ha fin dag alla Glad

[GunillaF]
2013-02-01 07:13
#3

God morgon!

Vilken härlig unge Lynxx, vilken pratkvarn! Tack för vacker bild över hamnen också.

Krya på dig Inisklo!

Det är lite kallare här i Ångermanland i dag också, men det är lovat soligt och milt fram på dagen.

Ha en bra dag allesammans!

majlar
2013-02-01 08:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon alla. Härlig bild och rolig unge du bjuder på idag.

Tyvärr, var det inte kennelhosta som Siri hade, hon blev sämre och jag åkte till vet. igen. Dom röntgade och det visade sig att hon har fått försorat hjärta och hade även vatten i lungorna, min lilla älskling. Så nu har hon fått hjärtmedicin och vi ska på vidare undersökningar efter helgen. Jag är så ledsen.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

frodig
2013-02-01 09:10
#5

Godmorgon på er!

Jag tittar bara in som hastigast och har inte läst tråden men ser ditt inlägg Majlar. Så ledsen jag blir att fina Siri har ett allvarligare problem. Jag hoppas hon kan få mediciner som hjälper hjärtat och att lungorna återhämtar sig. Jag har varit med om det där med en av mina älskade djurvänner.

Om du vill sänder jag gärna healing till henne nån gång ikväll. Säg en tid isåfall. Men kanske healar du henne själv så det räcker Kyss.

Jag sänder en stor kram till dig Majlar och önskar alla en bra fredag så här första dagen i februari!

Toyan
2013-02-01 09:14
#6

God morgon.

Vacker bild Lynxx, härlig liten tjej, tackGlad

Krya på dig inisklo.

Så tråkigt att din lilla Siri är sjuk majlar, håller tummarna att hon piggar på sig. Kram till dig och puss på nosen till SiriKyss

Här är det kallgrader igen och vackert solsken.

Ha en fin fredag allihopa!

Annons:
majlar
2013-02-01 09:21
#7

Tack va ni är gulliga. #frodig Jag försöker så gott jag kan, men tar tacksamt emot hjälp med healingen. Hon är så stilla, så det går nog bra när som helst.kram

[dandamimm]
2013-02-01 09:25
#8

Morrn.

Vilken unge Lynxx, låter som en böneutropare…Glad

Jobbigt med vovven Majlar, tänker på er.

Idag ska vi till Stockholm och va borta hela helgen. Bussen går om npn timme och sen tå mesta delen av vägen. Så skönt att slippa köra känner jag.

Ha en fin helg alla vackra varelser.

Kram Danda

[Navahowolf]
2013-02-01 09:25
#9

majlar å känner så med er och med Siri.Fy vad ont det gör när djuren blir sjuka,sänder healing jag med och hoppas hon blir fort bra igen Kyss

Andina
2013-02-01 09:44
#10

Go'Morron allesammans!

Vilken vacker bild, Lynxx, tack för den! Glad

Kallgraderna har hittat tillbaka hit också, men soligt o fint. Men glashalt på marken, så 'en får tasse försikti'.

Krya på dig, Inisklo, ta det varligt o spara på krafterna till kroppens självhealing. Skickar kryapådig-bubblisar, bara fånga dem om du vill ha dem.

Majlar, åh, förstår så väl att du är ledsen. Lilla fröken Siri! Jag sänder healing till henne lite då och då under dagen också. Och jag håller tummarna stenhårt för att medicinerna får henne att återhämta sig bra nu! Härlig bild på en vacker Siri! Sänder lite styrkepepp o -kramar till dig också. Kyss

En go' fredag önskar jag er allihop!  Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
2013-02-01 09:46
#11

Tack. Kanske skulle ha gjort en egen tråd, tänkte inte på det. Kram

Andina
2013-02-01 10:13
#12

Ja, Majlar, om du vill kan du göra en egen tråd om healing till Siri, varför inte?! Det kanske är fler som vill sända healing men kanske inte tittar in i morgontråden. Det är ju bra om lilla Siri får så mycket lugnande o helande energier som möjligt.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

powerofthebass
2013-02-01 17:32
#13

hej på er alla, var ett tag sen nu, hoppas allt är bra med er.

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Annons:
[Chakra]
2013-02-01 18:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Godkväll i fredagsmyset!

Vackra bilder från naturen och "hundlivet"

Ser fram emot en skön ledig helg då väldigt lite är planerat. Lilla barnbarnet undrade om farmor kunde komma en stund på söndag kväll när mamma och pappa jobbar. Så klart att farmor kan det!Glad

Fin kväll på er!

Andina
2013-02-01 20:27
#15

#13 - Hej Power! Kul att se dig! Hoppas allt är bra med dig också! Glad

#14 - Lyckans lyllost, farmor kommer! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: