Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 599 ggr
[GunillaF]
2013-01-31 07:26

God morgon 31:a Januari

God morgon alla healers.

Sista dagen denna månad och det tycker jag känns bra. Januari har varit kall och lång.

Nu bär det strax iväg till jobbet så jag önskar er en riktigt bra dag.

                          

Annons:
Toyan
2013-01-31 07:32
#1

God morgon Gunilla och alla som kommer.

Kan bara instämma trots att vi inte haft vargavinter direkt.

Ha en riktigt god dag allihopaGlad

[dandamimm]
2013-01-31 07:53
#2

God morgon.

Här har all snön smält och allt är grått…utomhus. Inomhus ska jag tillverka rökelse så här är det trevligt att vara.

Ha en fin dag alla healers.

Kram

majlar
2013-01-31 07:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon alla. Här har det blåst och regnat inatt så träna har legat på tvären och gnytt.

Det ska vända idag och bli minusgrader, det är inte så konstigt att man blir snurrig, när det är både högtryck och lågtryck på samma dag.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

frodig
2013-01-31 09:31
#4

Åh vilken underbar bild Majlar Kyss, jag har försökt fånga regnet på bild men inte lyckats hittills. Här ser man det ju jättebra.

Godmorgon allesammans!

Det känns gott och förväntansfullt att vi går in i en ny månad nu, fast samtidigt har januari gått så himla fort så lite förvånad är jag allt.

Det som är helt säkert iallafall är att jag njuter av ljuset varje dag, det känns så härligt att det är på väg tillbaka.

Go Torsdag på er allesammans Kyss!

[Navahowolf]
2013-01-31 10:04
#5

God Morgon !

En fin dag ska ni alla ha Glad

kattfesk
2013-01-31 10:15
#6

Goder morgon :) Härligt med första månaden avbetad! inväntar februari med positiv energi :)

En liten människa som ser på hur jorden snurrar ;)

Annons:
[rore]
2013-01-31 10:54
#7

Hej och godmorgon på er!

Ja men visst har Januari månad bara susat förbi *jätte fortFörvånad* JAg fattar inte, men det gör inget,,, för snart är våren härFlört Och kall har den varit.

Ja, ljuset återvänder allt mer och det är ju så himla härligt, det gör att det spritter så där lite extra i kroppen.

Någon tyckte att de inte skulle frysa om fossingarna. Jag tyckte det var så gulligt.

inisklo
2013-01-31 11:46
#8

Hej det är ingen morgon mer o jag är kanska trött,men vill titta in o hälsa på er lite o visa,att jag int är dö utan lever heh he hee Jag blev riktigt förkyldt på fredag när prinsen kom tillbacks till Sörmland o hämta mig till Dalarna.Han kände sig sjuk o hängi,men ville ändå åka till mig.Hmyyy o ha ha haa smitta..puss o kram…jag blev sjuk oxå.Han har börjat jobba i dag.

Jag har inte varit så aktiv o skriva nånstans men lite har jag jag hunnit leka med datan he he hee Det sitter nästan i blodet,att man vill skriva nåt o hänga med,men när man mår int bra är det nästan pina,att göra så.

Jätte fint vädret ute.Solen är framme o det är + - 0 Kul!Snön har börjat smälta bort,men än är det vinter o vi kan vänta oss vad som hälst innan våren.Fast lite piggare blir man när man se solen.Härligt!

Nej nu ska jag ta o koka honungs vatten o vilar.

Ha det bra!Jag kommer igen när jag mår bätre.Sen förästen jag ska försöka få bort minst 20kg nu fort som bara den annars får jag börja med insulinsprutor..o det vill jag int om jag kan unvika det…att alltid är det nåt jux,men jg ger int efter…

Andina
2013-01-31 14:28
#9

Go'Morron på eftermidda'n allihop!

Har tänkt skriva här i Go'Morrontråden många gånger se'n i morse - men efter en stunds "röjande i städhögarna" på morgonen så har telefon' fått fnatt idag… har suttit i telefon i flera timmar… Är trött i rösten nu…

Tack för go'a bilder idag igen! Alltid lika roligt att se vilka bilder vi bjuds på!

Har inte hunnit läsa i tråden än - gör det lite senare idag. Har lite brått just nu…

HareGodis hela da'n! Allihop! med vad ni än använder dagen till! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: