Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 422 ggr
kattfesk
2013-01-30 22:56

Healing önskas

Hej!

Undrar om någon har tid att heala mig?

Känns som det verkligen behövs.

MVH// Erica :)

En liten människa som ser på hur jorden snurrar ;)

Annons:
kattfesk
2013-01-30 23:32
#1

Känner att energin inte vill hålla sig jämn och har varit obalans i några dagar :/

En liten människa som ser på hur jorden snurrar ;)

Andina
2013-02-01 21:55
#2

Oups, denna tråd har jag helt missat!

Om det är ok så sänder jag gärna till dig kring midnatt inatt - eller imorgon sent på kvällen?

Jag hoppas att du känner att det har vänt redan, och att du är på G igen!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

kattfesk
2013-02-01 22:19
#3

Sånt händer lätt :) Det har blivit lite bättre. Jättegärna blir riktigt glad om du hjälper mig :)

En liten människa som ser på hur jorden snurrar ;)

Andina
2013-02-01 22:25
#4

Då sänder jag till dig inatt. Kanske sover du redan då ;) - vilket bara är bra, för då tar du lättast emot healingen - annars kanske du kan lägga dig ner en stund o slappna av och på det sättet förbereder dig för att 'ta emot' energier.

Hur som helst, förbered dig mentalt på att du ska vara "emottaglig" inatt.  Och skönt att det känns bättre nu i alla fall! Håller tummarna för att du bara ska känna dig bättre och bättre och helt bra till slut!Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

kattfesk
2013-02-01 22:56
#5

Tack så otroligt mycket på förhand! :) Det är nog det jag längtar mest till, den dagen man är helt stabil :/

En liten människa som ser på hur jorden snurrar ;)

Upp till toppen
Annons: