Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 418 ggr
Tarotstollan
1/29/13, 9:02 PM

Skillnad?

Vet inte om denna frågan hamnar i rätt kategori, men flytta den i så fall gärna.

Vet man, eller kan man märka om det är healingen som gör en sjuk eller om det är de gamla sjukdomssymtomen som så vanligt kommer fram?

Fick healing för någon kväll sedan och det var ju lite pulserande och så just då, sen mådde jag bra och även igår.
Idag har jag varit dålig hela dagen med fruktansvärd värk i nacken, domningar, yrsel och illamående. Tyvärr är de symtomen vanliga hos mig, även innan healingen så jag vet ju inte vilket det är!

Någon som vet?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[GunillaF]
1/29/13, 10:17 PM
#1

Om du känner igen detta och hade samma symtom före healingen så är det nog inte utrensning.

Titta gärna i den här länken där beskrivs lite om hur det kan vara efter en healing med utrensning och så finns det några råd där också.

Har du varit och kollat upp din nacke? Jag tycker det verkar som att du har en nerv i kläm där.

Tarotstollan
1/29/13, 10:45 PM
#2

Tack för svar. Ja då var det nog inte healingen, jag bara undrade. 
Det är en gammal arbetsskada och jag känner av det till och från. Det behövs inte mycket innan jag "river" upp den med jämna mellanrum. Räcker bara att jag sitter lite snett vid datan….
Har läst länken förut, men jag skall titta på den igen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: