Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 859 ggr
[Ravenna]
1/29/13, 7:05 PM

Healing för himlen

Hej! Hur många av er som är healers eller som på något sätt är intresserade av att göra healing, kan tänka sig att göra healing för luften vi andas och himlen ovan oss?

Vi kan hela och läka det mesta och luften vi andas är ju bland det viktigaste vi har. Utan frisk luft överlever vi inte länge. Just nu är många sjuka och drar på sig konstiga förkylningar som håller i sig länge. Jag menar att detta inte är normalt utan beror på vår luft och vad som sprids ut över våra huvuden dagligen. Detta är inte okej!

Vi utsätts dagligen för utsläpp från våra skyar och det är därför viktigt att lyfta blicken och sända healing dit.

Låt oss tillsammans göra healing för himlen, för luften. Om vi kan sända healing till varandra så kan vi väl sända healing till luften, till skyn. Fokusera på frisk luft och en klarblå himmel!

Hoppas ni är med, detta görs kontinuerligt och när ni själva känner er manade att göra det. Kanske som en daglig ceremoni, eller när ni ger healing åt någon eller er själva, ta en stund och sänd healing till detta ändamål också.

Med kärlek,

Åsa/Ravenna.

Annons:
[Ravenna]
1/30/13, 4:47 PM
#1

Ingen alls?

[GunillaF]
1/30/13, 4:50 PM
#2

Men oj… Jag har inte sett ditt inlägg tidigare… Skäms Har nog jobbat för mycket nu.

Jag sänder till luften/himlen/ atmosfären samtidigt som jag sänder till moder jord.Glad

Indiania
1/30/13, 5:18 PM
#3

Så klart är jag med på detta! GladKyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Ravenna]
1/30/13, 7:41 PM
#4

Tack båda, kram! Glad

Fjäril
1/30/13, 7:49 PM
#5

Jag också, vackert och bra initiativ.

Luft, himmel och Moder Jord.

Sajtvärd på Övernaturligt

[Torahzen]
1/30/13, 9:13 PM
#6

Jag är med!

Jag såg ett inlägg på facebook om detta. Där stod en affirmation/bön som gick ungefär så här:

Kära ärkeängel Mikael, jag ber dig att rena dessa moln från toxiska ämnen. Tack.

Jag brukar tänka på bönen på min lunchpromenad.

Annons:
frodig
1/30/13, 10:50 PM
#7

Hej Ravenna!

Nu först ikväll ser jag din tråd. Luften är redan med i min morgonhealing, men jag kan prova att ge den en alldeles egen stund jag också när jag är ute och promenerar Glad. Luften och vattnet är ju två stora viktiga livsnödvändigheter för oss.

Tack för initiativet Glad.

[dandamimm]
1/31/13, 7:11 AM
#8

Hej.

Har inte heller sett detta inlägg innan. Vilekt bra initiativ att ta upp detta som nog lätt glöms bort. har också funderat myckat på varför alla är så "förkylda"…

Jag har med luften vi andas, vattnet, jorden och de andra av de elementen vi har kring oss varje morgon i min rening och healing ceremoni. Det är en självklarhet att vi måste ge tillbaka och inte bara fokusera vår givna kraft och förmåga att kanalisera stora energier på människorna. Likaså brukar jag vara noga med att vi ger tillbaka när jag håller cermonier med andra. En del av ett helhetstänk…

majlar
1/31/13, 8:03 AM
#9

Jag har alltid med det i min stund när jag mediterar. Varje dag när jag går min promenad skänker jag moder jord och luft och himmel mina tankar.

Fint initiativ. Man kan aldrig engagera sig för mycket.

[Navahowolf]
1/31/13, 1:21 PM
#10

Självklart tar jag med det i mina ceremonier,det handlar så mycket om att även kunna ge och som Danda skrev så är det viktigt att ge tillbaka så självklart ger jag healing till himlen och alla andra element.

Härlig tanke av dig att ta upp Ravenna Glad

[rore]
1/31/13, 2:07 PM
#11

Joo, men visst,, Är även jag med på dettaGlad

solvinge
1/31/13, 6:11 PM
#12

Självklart är jag med, ren luft är ju verkligen nödvändigt för att alla ska må bra. Glad

[Ravenna]
1/31/13, 10:46 PM
#13

Tack allesammans! Kyss

Annons:
Andina
2/1/13, 10:21 AM
#14

Healing till Vind o Luft, Sol o Måne, Stjärnor o Planeter o Moder Jord! Varje dag ägnar jag en liten stund till dem. Och som ni säger, vi är så beroende av en hel värld så, ja, jag är självklart 'med på detta' också.

Tack för att du lyfter upp denna 'fråga'!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Torahzen]
2/1/13, 12:07 PM
#15

Nu ska jag på lunchpromenad och passar på att jorda mig, tacka moder Natur för att hon finns  och tackar för den rena luften som vi andas in.

Ha en ba dag!

Upp till toppen
Annons: