Annons:
Etikettofftopic
Läst 861 ggr
[VSK]
2013-01-29 06:36

God morgon 29:e Januari

God morgon gott folk.

I natt så har det inte blivit många timmars sömn, men det kommer jag ta igen snart på soffan Tungan ute

Jag småhaltar fortfarande efter healingen igår, men smärtorna i knän och hälar har minskat rejält. Glad

Det var verkligen en helrenovering jag fick igår utav healingen och det behövdes tydligen. Healingen verkar känna av kommande smärta vilket jag inte kan känna av, så det är ju helt super med förebyggande syfte Tungan ute

Idag så är jag ledig och jag kommer nog kolla på tv en hel del. Jag spelar ju in program på boxen som går sent på kvällar och nätter, och nu är det dags att börja titta så att jag kommer ifatt.

Vad ska ni göra idag?

Det är töväder i Västerås sen nåt dygn, vilket jag tycker är bra, för det behöver smälta bort lite halka från vägarna. Håller tövädret i sig så kanske det blir moppe om nån vecka.

Oavsett hur erat schema ser ut för dagen så önskar jag dig en kanondag.

Annons:
[GunillaF]
2013-01-29 07:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon VSK och alla andra som kikar in.

Så bra att du fått healing VSK och känner dig lite bättre efter den!

Är på väg till mitt arbete och i kväll har jag healingar, så det är fullt upp.

Ha en bra dag vad ni än ska göra!Glad

[Chakra]
2013-01-29 08:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon!

Ska njuta av en ledig dag!

Lynxx
2013-01-29 08:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Mor'n

Ska väl försöka ta mig ut & bunkra medan de e härliga +grader. Ett rejält blåsväder e på G, med slask & regn i morron.

I övrigt bli're väl att snickra vidare på hemsidan & fira att ännu en månad av vintern snart e passerad. 'Bara' ett par månader kvar nu, innan hoppet om en ny vår, börjar på allvar. YES!

---

Har införskaffat en så'n här - svårt å säga om det hjälper just mig- men skadar inte heller. Ja har ju så mycket annat som hjälp - typ medicin, healing m.m.

VALKEE | Ljuslurar – ljusterapilampa av ny generation:

http://www.valkee.com/se/

Ha de!

/L

majlar
2013-01-29 08:46
#4

God morgon alla.

Idag var det broddarna på. Effektivt kan jag säga. Man känner sig  som en bergsbestigare där man går och stuttar säkert fram på isen.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Toyan
2013-01-29 09:01
#5

God morgon.

Så fint att du känner dig bättre idag VSK.

Så mycket snö Gunilla, fin bild. Hoppas temperaturen är dräglig hos dig också.

Vacker bild Chakra. Ha en skön ledig dag.

Intressant ny apparat Lynxx, hoppas den hjälper dig. Så vackert med svanfamiljenGlad

Önskar er alla en fin tisdag med allt ni httar på.

Andina
2013-01-29 10:43
#6

Go'Morron alla!

Och tack för härliga bilder! Ögonfägring får jag aldrig för mycket av!

Skönt med en helrenovering, VSK! Det skulle jag också behöva, för att få fart på energierna och mig själv… ;) 
Det är bra att du tar det lugnt nu, för det är 'dumt' att slösa bort alla go'a energier man fått under en healing på storstädning eller annat 'jordiskt'. De är ju till för att verka i kroppen!

Har sett reklam om den nya öronljus-mackapären, Lynxx! Öronljusbehandlingar är ju en 'gammal tradition' - från Asien också tror jag - men jag har aldrig provat på. Så det ska bli spännande att höra hur du upplever den moderna varianten.

Idag ska jag längta efter vår - och låta besiktiga bilen. Tyvärr är det stor risk att de hittar en massa anmärkningar…. *håller tummarna*…

Ha en fin dag allihop! Hela da'n! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
[VSK]
2013-01-29 11:15
#7

#6

ha ha storstädning var för mig ett nytt ord Skrattande

Men det ligger ju nånting i det faktiskt.

[Chakra]
2013-01-29 11:18
#8

#6 Öronljusbehandling är väldigt behagligt. Har både fått och gett ett flertal gånger. Och haft lite lätt panik för att det ska börja brinna ordentligtGladHar blåst ut ljuset och flaxat runt innan jag lugnat migSkrattande

[rore]
2013-01-29 17:49
#9

Hej på er alla!

Tjusiga fina bilder bjuder ni på också. Tack för demKyss

Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll.

frodig
2013-01-29 19:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Hej på er här i kvällningen!

Den däringa ljusmeckapären verkar intressant VSK. Jag undrar om det funkar att lysa in i kroppen via örat, ja kanske. Det vore roligt att höra om du märker nån skillnad. För ljus är ju vågor och vågor påverkar oss ju.

Inatt var det månljuset som påverkade mig iallafall, så sömnen blev lite uppdelad kan man säga, och dagen har blivit därefter.

Men jag passade iallafall på att tanka dagsljus mitt över lunchen, och dom strålarna behöver vi ju så väl denna tid. Ser att ni har rätt varierat väder över landet. Men ljuset har vi alla fått mer av iallafall.

Så här såg det ut igår vid skymningen här hos mig. Nu blir det en uppfriskande kvällspromenad som ytterligare hjälp till kommande nattsömn Glad.

Jag önskar er en behaglig kväll allesammans.

[Chakra]
2013-01-29 20:21
#11

#9 och #10 Njuter av era vackra bilder! Tack!

frodig
2013-01-30 09:08
#12

Tack själv Chakra Kyss

Upp till toppen
Annons: