Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 719 ggr
J-Artur-K
2013-01-28 23:25

Healing önskas

Hejsan , , Glad

Jag har get healing till många men har inte fått någon healing själv sedan 2008 när jag var på en healing utbildning på Englagård och undra om någon kan ge mig healing och möjligen förstärka mina chakran?

Det är nästan så jag har glömt själv hur det är att få haha Skrattande

Vore väldigt taksam om någon kunde ställa upp för det för tro det vore bra för jag vill utvekla mig mera och är tragiskt att man själv nästan glömt känslan av att själv få.

Jag kan självklart ge healing tillbaka Glad

Mvh / Joakim

Ny dag nya möjligheter

Annons:
[GunillaF]
2013-01-29 08:07
#1

Jag tar med dig i en healing klockan 21.oo ikväll Milky88, om du har möjlighet att sitta eller ligga och vila då.

Bkräfta i tråden så jag vet.

Andina
2013-01-29 10:45
#2

Jag hakar på kl 21.00 i så fall (om tiden passar dig, Milky88). :)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

J-Artur-K
2013-01-29 11:28
#3

Tack så mycket det går bra, Glad

Jag ligger ner 21.00 då Glad

Mvh / Joakim

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
2013-01-29 11:32
#4

Mitt namn är Joakim och bor i Bredbyn om det är info som underlättar Glad

Tack så mycket till er båda Glad

Ny dag nya möjligheter

[GunillaF]
2013-01-29 12:14
#5

#4 Blir bra det.

J-Artur-K
2013-01-30 18:10
#6

Tack så mycket för healingen , det var väldigt härligt att få Glad

Ny dag nya möjligheter

Annons:
[GunillaF]
2013-01-30 21:10
#7

#6 Glad

Andina
2013-02-01 21:59
#8

Glad Hoppas du fylls på kontinuerligt nu! ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

J-Artur-K
2013-02-01 22:56
#9

# 8 Jag healar mig själv nu , Glad Lägger mig o ger mig själv healing , emellan åt just nu. Vet inte om du har läst tråden jag gjorde när jag läste Betty Shine och helt plötsligt gav jag mig själv healing utan mena att börja göra det, var så kraftfull att jag var tvungen att lägga undan boken inan jag läst klart sidan , jag bara njöt av resan Glad

Ny dag nya möjligheter

Andina
2013-02-01 23:04
#10

#9 - Nej, jag har inte sett den tråden. Men jag försöker komma ikapp bland trådarna nu.

Men det låter jätteintressant med din upplevelse! Det är härligt när vi oväntat upplever något som vi inte räknat med eller ens vetat att 'det kan ske'!

Toppen att du helar dig själv! Det borde vi alla göra lite titt som oftast! För - då visar vi oss själva respekt! Vi visar oss respekten för att vi är värda att må bra! Och Respekt är för mig ingenting annat än Kärlek! Flört

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
2013-02-02 12:15
#11

Hej Milky!

Jag minns inte om jag läst din tråd om Betty-boken, men jag letar lite senare, jag vill också läsa den.

Att ge healing och uppmärksamhet till ens egna kropp och själ är viktigt för mig också, visst känner jag ändå igen det du säger att man kan vara uppfylld av att ge andra och glömma sig själv emellanåt. Steg för steg har jag ändå börjat lita på att någon del i mig signalerar på ett sånt sätt att jag hör och ser när jag skapat obalans. Precis som din upptäckt av vad du behövde.

Att signalerna kommer hela tiden är vi säkert alla medvetna om, det gäller "bara" att lära sig vårt egna personliga språk så vi förstår oss själva.

Så jag blir glad över din tråd här, det finns så mycket hopp i att just göra det du gör. Upptäcka och hitta sätt att göra nånting åt våra egna obalanser.

Det passar så fint ihop med Andinas beskrivning i #10, om vad självhelande, självrespekt och egenvärde är, helt enkelt ren och skär Kärlek.

Kärlek kan kännas som ett tungt ord, men då får man väl dela upp den i små små portioner då, ta en liten tugga då och då, och riktigt njuta av smaken FlörtKyss, för de är vi som sagt var värda.

Tack för din tråd Milky,vi behöver alla påminnas lite då och då.

J-Artur-K
2013-02-03 03:41
#12

#10 ja ta en liten stund för sig själv bara =)

#11 Tackar =) Ja känna sig egen kropps när vi behöver det Glad

Jag har börjat att be min ängel om hjälp om det är något och då blir jag avslapnad och får harmoni , små saker för att klara av vardagen bättre , bara be ängeln om hjälp =)Glad

Ny dag nya möjligheter

Upp till toppen
Annons: