Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 375 ggr
[GunillaF]
1/28/13, 7:37 AM

God morgon 28:e Januari

Hoppas ni sovit gott och vaknar utvilade till den sista veckan denna månad.

Här håller snösvängen på för fullt efter gårdagskvällens och nattens idoga snöande. Nu har det slutar snöa och vi har bara -2 grader. Skillnad mot förra veckans -28

Ha en riktigt bra dag!

Annons:
nicke56
1/28/13, 8:12 AM
#1

God morgon GunillaF och alla andra som tittar in härGlad

Skönt med lite mildare väder. Ska skotta snö innan jag åker bort några timmar.

Ha en fin dag allaGlad

majlar
1/28/13, 8:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon alla.

Igår kväll, inom loppet av ett par  minuter var det snöstorm.  Så jag fick köra gubben till station, det gick inte att cykla fastän han har dubbdäck.

Vaknade i morse och var alldeles snurrig, trodde jag fått kräksjukan, men sen förstod jag att det måste vara lufttrycket i kombination med mitt låga blodtyck, blir alltid lika fundersam när det händer. Är det någon mer här som har det fenomenet.

Idag blir det inte många knyck, fast egentligen skulle jag nog sparka igång trycket med att dra igång en kamp med snabeldraken. Njaaää vi får se…Glad

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

lenjon1
1/28/13, 8:43 AM
#3

God morgon på er allesammans

Snöade här också igår men nu är det på + så snart är allt "slabb" och det skulle visst komma regn i veckan med….

Hemma från jobbet  idag…Gråter Influensa i det här huset och jag och dottern har legat hela helgen. Jag känner mig lite bättre nu och hoppas jag kan jobba i morgon. Dottern däremot får snällt stanna hemma lite till för hon är i sämre skick.

Ha en go måndag vänner

Kram på er

Lena

frodig
1/28/13, 9:08 AM
#4

Godmorgon från mig också!

Nu springer jag bara förbi datorn för se någon liten lurig del av mig har trott att en morgontimme är mycket lång idag. Så nu får jag snacka med mina snabba två och pallra mig iväg här strax.

Jag önskar er en bra måndag allesammans, och ett extra krya på dig till dig Lenjon1 Kyss, och Majlar med, som jag tycker kan låta snabaeldraken stå och låta trycket stabilisera sig i lugn och ro, och krama voffsingen Siri istället Flört.

Tungan ute

majlar
1/28/13, 9:10 AM
#5

Tack frodig, jag ska krama på Siri idag. Kram till dig med.Glad

Indiania
1/28/13, 10:40 AM
#6

God förmiddag alla!

Här är det +3 i dag, plogen drog förbi i natt och det var ju bra, gillar inte snöslask.

#3 Krya på dig hälsningar till både dig och dottern Lena!

Hoppas ni alla har det bra i dag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Andina
1/28/13, 1:37 PM
#7

Go'Morron på eftermidda'n allihop!

Gunilla - Vilken skillnad - 26 grader varmare än häromda'n!!!

Här har temperaturen klättrat över nollan i alla fall, + 2 grader! Men det är grått o ruggigt, så det känns kallt ändå, den fuktiga luften går rakt igenom kläderna. Få se hur mycket snö dessa plusgrader hinner smälta undan innan det kryper ner under nollan igen (om några da'r).'

Fick skotta undan lite blöt o tung snö som fallit inatt - men det gick fort. Va' rädda om ryggarna, Nicke o ni andra som får lov att skotta!

Ta det lugnt idag, Majlar! Hoppas det inte är nå'n kräksjuka eller nåt på gång i alla fall! Och att du mår bättre nu!? Snabeldraken ligger gärna o vilar några da'r till. Det gör min i alla fall… … Och jag håller med, Siri o du kan gosa idag istället!

Tack för härlig bild också, Majlar! Vacker!

Vad skönt att du mår bättre nu, Lenjon! Hoppas lilltjejen kryar på sig snabbt nu också! Det har varit mycket förkylningar, flunsor o magsjukor överallt nu. Trist också att de ofta sitter i så länge numera.

Har du två snabba, Frodig?! Avis! Jag har bara två slöa o slappa! Hoppas du hann i tid! ;)

Det har visst ramlat ner snö lite överallt i landet idag. Här fick vi bara pyttelite (för ovanlighetens skull). Skönt att ni fått plogat redan, Indania!

Ha en fin fortsättning på da'n allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: