Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 828 ggr
HästMunken22
2013-01-25 17:28

Healing önskas

Hejsan! Jag undrar om någon härinne har tid att ge healing? Tack på förhand!

Annons:
daga
2013-01-25 23:44
#1

Hej. Jag kan sända distanshealing till dig i morgon lördag kl 16.00-16.30. Bekräfta om du vill ta emot healingen.

HästMunken22
2013-01-26 07:36
#2

#1 Tack, vad glad jag blir! Mår inte bra varken fysiskt eller psykiskt just nu…

Andina
2013-01-26 15:55
#3

HästMunken22, jag sänder gärna till dig också vid 16.30 ungefär om du vill.

Lägg dig gärna ner och slappna av strax innan healingen, så att du är som mest mottaglig.

Jag hoppas du kommer att känna dig bättre och bra väldigt snart!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

HästMunken22
2013-01-26 16:15
#4

Tar gärna emot din healing också. Lägger mig nu.

HästMunken22
2013-01-28 14:44
#5

Tack så jättemycket för era healingar, mår mycket bättre nuGlad

Andina
2013-01-28 14:48
#6

Det var så lite så, HästMunken! Vad skönt att det känns bättre nu i alla fall! Då är du "på G" igen!

Minns att jag såg en brun häst medan jag sände till dig och någonting med ryggen - vet inte om det var din rygg eller hästens rygg…? Efteråt kom jag på att hästen kanske poppade upp p g a ditt nick… ;) Eller så har du nå'n koppling till en brun o vacker häst.

Lycka nu till och ta väl vara på dig! Slösa inte på de energier som din kropp har lyckats samla ihop nu. Storstädning o d kan vänta. ;) För energierna behövs för att få jobba i din kropp!

Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
HästMunken22
2013-01-30 15:37
#7

#6 Jo, jag har ett väldigt speciellt band till en brun häst. Han och jag är typ helt oskiljaktigaCool

Jag kände liksom alla tankar försvinna under healingen, jag tänkte alla jobbiga tankar som jagat mig i ca 10 sekunder sen försvann de. Riktigt skönt!

Andina
2013-02-01 22:01
#8

#7 - Vad härligt det låter med din häst! Det värmer att höra om människor med starka band till sina djurvänner!

Vad skönt att din hjärna kunde släppa tankar som terroriserat dig! Försök att återgå till den känslan lite då och då, när du behöver en paus från tickandet i hjärnan! Det behöver vi alla lite till och från… ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: