Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 1274 ggr
[GunillaF]
1/25/13, 7:25 AM

God morgon 25:e Januari

God morgon en av de bästa dagarna på året för många.

Läste i en tidning att den 25/1 var en av de mest efterlängtade dagarna på året för det är löningsdag efter en lång och fattig månad efter att många förköpt sig över jul och nyår.

Hos mig har rena värmeböljan infunnit sig. Bara -16 grader i dag. Det är skillnad mot de 25-28 grader vi haft senaste veckan.

Ha en fin Fredag alla healers! Kyss

Annons:
Skogshumblan
1/25/13, 7:30 AM
#1

God morgon Gunilla m.fl. Ja idag nynnas nog på Magnus Ugglas Kung i för en dag;) Vi har nog fått er kyla för här är -24 nu. Tacksam att jag är ledig så barnen slapp gå ut i morse när det var ännu kallare. Hoppas ni alla får en fin fredag och helg!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Chakra]
1/25/13, 7:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon!

Önskar alla en fin dag!

Lönen sitter fint nu!GladFrissan idag!

Indiania
1/25/13, 8:41 AM
#3

Godmorgon alla!

#1 Magnus Uggla hade väl premiär i går kväll på Hamburger Börs? Vi skall åka och lyssna på honom i april, det skall bli kul.

#2 Så i dag skall du göra dig ännu finare Chakra!

Ha en härlig dag på er! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
1/25/13, 8:46 AM
#4

God morgon alla.

Här är det lite mildare -11 och mulet.

Blir inga långpromenader på ett tag. Känns konstigt. Siri hostar och hostar.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[Chakra]
1/25/13, 8:48 AM
#5

#3 Man får bättra på och fylla i så gott det gårSkrattandeKyss

Indiania
1/25/13, 8:54 AM
#6

#5 SkrattandeKyss Ja men visst är det kul att fixa till håret!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
frodig
1/25/13, 9:06 AM
#7

Godmorgon kära healers Glad!

Med den "värmen" känns det väl som lite vår hos dig då Gunilla Tungan ute.

En underbar vinterbild med det härliga ljuset bjuder du på Chakra. Trevligt med besök hos frissan. Jag behöver nog också en vända dit vad det ser ut.

Med tretåren snart urdrucken ska jag strax ut på en kort promenad, va tråkigt att din Siri är krasslig Majlar. Jag hoppas hon kryar på sig snart så ni kan ta era promenader igen.

Ha det gott med er fredag allesammans Kyss!

inisklo
1/25/13, 9:11 AM
#8

God morgon alla o ha en trevlig fredag!

Här har det blivit oxå kallare brr brr Gunillans kyla försöker komma hit he-he på morgon när jag har vaknar var det -18 hmyy om jag kommer ihåg rätt.Det är så länge sen typ 5 tim ha- ha,men nu är det allafall -18 brr brr

Int vill man vara ute heller om man int måste,men man måste lite allafall för hundens skull.Ja ja hon kan rasta sig själv oxå i tomten för här är det stor tom.Jag måste vakta henne som hyena annars springer hon i väg.

Kattor vill ut,men så fort man öppnar dörren ut springer dom in som dom skulle ha eld i rumpan hö-hö Dom trivs framför kamin.Varmt o skönt där när man har eldat.

Ja ja o solen är framme o prinsen kommer idag.Kul jag väntar han som barn i julen,att jultomten kommer.Hmyyy min prins!Veckan har varit bra o jag har behövat lite tid till mig själ oxå.Skriva…o bara vara,fast jag såg fram i mot,att träffa min väninna mer men…alla har sit.

Idag senare på dan/kvällen blir det mat fest.Mycke god mat o vänner osv

Det var det denna gång.

Andina
1/25/13, 11:23 AM
#9

Go'Morron i stugorna!

Ja, vi får hoppas att du slipper så många o kalla minusgrader igen, för denna vinter, Gunilla! Inatt hade vi -20 grader och det var inte kul att vara ute då. Idag ska temperaturen stiga till -10 grader i alla fall… Och i nästa vecka väntas vi få 0-2 plusgrader! Det, det kommer att kännas som vår!

Lilla Siri, jag hoppas hon kryar på sig snabbt o bra nu! Nu är det tid för att må bra o ha kul - o vifta på svansen! Skickar healingbubbel till henne, som hon får skutta efter.

Vad mysigt att bli ompysslad hos frissan, Chakra! Och vilken känsla efteråt, att få känna sig lite extra fin!

Vad kul med konsert med Magnus Uggla, Indiania! Han och hans musik är speciell. Träffade honom ofta när jag var ung, en "charmig slyngel" är nog orden jag skulle beskriva honom som då. ;)

Klä dig varmt, Frodig! Mössa o vantar på! ;)

Vad mysigt för din Prins, Inisklo, att han är så väntad och välkommen hem till dig! Bara vara - låter som en god idé - ska försöka hitta lite 'bara vara' under helgen, jag också. Ha kul med mat o vänner idag!

Själv ska jag nog ta mig ut en sväng också, strålande sol idag o vackert! Rådjuren o småfåglarna väntar ivrigt på sin frukost - så efter att pappisen fått sin uppmärksamhet så blir det 'matlagning' för utedjuren.

Ha en fin dag allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
1/25/13, 3:05 PM
#10

God middag alla healers.

Tittar in och önskar er en fin em/kvällGlad

Upp till toppen
Annons: