Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 796 ggr
Toyan
2013-01-23 07:10

God morgon 23 januari

En god morgon till er allaGlad

Minus 15 idag och sol har utlovats.

Ha en fin dag där ute alla healers.

Annons:
[GunillaF]
2013-01-23 07:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon Toyan. God morgon alla andra som kikar in!

Ja det är kallt. Jag har -23 grader just nu på termometern. Börjar bli less på kyla nu. Gillar inte alls att frysa! Den långvariga kylan beror enl. Aftonbladet på Polarjetströmmen.

Ha en riktigt bra dag allesammans!Glad

[Chakra]
2013-01-23 07:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon!

12 minus här!
Till och med blomkrukorna har fått på sig en mössaGlad

Ha en fin dag!

majlar
2013-01-23 07:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon alla i kylan. Nu har kung Bore sitt grepp över hela Sverige.

Det knarrar fint under skorna. Här är det -20.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Fina bilder idag.

Här kommer det en hatt till.

Andina
2013-01-23 07:52
#4

Go'Morron i kylan!

Tack för härliga bilder! Även blomkrukor o buskar kan ju behöva mössor på vintern… :)

Här får vi dras med svala -10-11 grader idag. Ja, jag skulle inte ha något emot att våren började göra sig påmind nu. Men det blir nog till att vänta ett tag till…

Datorjobb eller en tur till lilla mamsen idag - få se vilket det blir… :)

Ha en fin dag allihop! Glöm inte mössan när ni går ut! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

inisklo
2013-01-23 08:03
#5

Glad…GOD MORGON på ER ALLA!

Jaa-a än har vi vinter o man kan förstå en o annan som int gillar kylan…brr..brr.Jag säger som jag har sakt tidigare: Allt över -10 är för mycke brr det är int så trevligt vara ute heller då när det är typ -15-20 äs us brrObestämdHunden tycker,att det är skönt.Hon är blandras podengo/nån haski osv int vet nån vilka raser hon har i sig,men vacker är hon o ÄLSKAR vinter o snö fast hon kommer från SpanienFlörtGladja ja så är det.

Önskar allt gott o bra TILL ER ALLA denna onsdag…silivip o heikun keikun

frodig
2013-01-23 08:21
#6

Godmorgon på er Glad!

Vilken fin mössparad ni bjuder på idag, och jättefina vippor också.

Vet ni jag fick en försmak av vår igår. När jag åt lunch värmde solen väldigt gott genom fönstret, och då kändes det lite vårlikt.

Idag ska jag lyssna på gamla kasettbandsinspelningar, och hopppas att det ska gå att höra vad som sägs.

Och så hoppas jag på sol mitt på dagen så att jag kan ta en lunchpromenad och kisa lite mot dom förhoppningsvis varma strålarna Kyss.

Jag önskar er alla en god dag!

Annons:
Indiania
2013-01-23 09:25
#7

Godmorgon alla!

I dag är det -17 gr brrr skönt att slippa gå ut.

I kväll skall vi fira dottern som fyller år, tänk vad fort åren går det är 32 år sedan hon föddes Glad

Önskar er alla en fin dag med många leènden! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[dandamimm]
2013-01-23 17:53
#8

Tittar in lite så här mot kvällen.

Har haft en underbar dag idag. Träff i byns syförening. En massa gamla tanter som bott här hela livet och gärna delar med sig av sin visdom. Efter det att jag "kom ut" och berättade för dem alla om vad det är mer exakt som jag gör och att jag kallar mig Häxa så har de blivit ännu mer välvilliga.

Har varit ute och gått i kylan och snön en lång tur också idag och efter det känner ja att jag klarar allt, fick så mycket kraft.

Och så har jag fått så fin och underbar feedback från människor som köpt mina saker att jag känner mig helt generad.SkämsGlad

Nu kommer maken snart hem och så ska vi ta lite kvällsamt och ha lite mys.

Ha en fin fortsättning på kvällen.

kram

frodig
2013-01-23 20:28
#9

Va härligt det låter Indiania och Dandamimm.

Härligt att ha en dotter på 32 att fira födelsedag med Glad, och nog ränner åren iväg ätminstne med barnen Flört, och härligt att få uppskattning för det du gjort Dandamimm, både din tillverkning och att det funkar att vara uppriktig, och så mys med mannen som grädde på moset Kyss

Jag önskar er en go kväll allesammans. Jag ska krypa upp i ett kuddhörn här och läsa en bok med yllepläden runt axlarna.

Upp till toppen
Annons: