Annons:
Etikettnäring-för-själen
Läst 1298 ggr
majlar
1/21/13, 9:55 AM

Det okända

börjar idag. Missa inte det, ni som är intresserade.

Annons:
Indiania
1/21/13, 10:40 AM
#1

Tack för påminnelsen Majlar! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
1/21/13, 11:11 AM
#2

Kanal 7. Kl. 21.oo-22.oo

Svenskt ockult magasin från 2013.  Säsong 14. Avsnitt 1 av 15.

"Det okändas" medium Terry Evans besöker Jenny och Daniel Ryde, som bor i Jennys barndomshem utanför Kalmar. Båda har sett mystiska skepnader och upplevt märkliga fenomen i huset. Nu när också parets barn fått ta del av de oförklarliga händelserna känner familjen att de fått nog.

Andina
1/21/13, 5:39 PM
#3

Åh, tack för påminnelsen! Jag hoppas jag hinner se programmet! Kul att det har kommit igång igen.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
1/21/13, 5:44 PM
#4

Tack! Då får det bli morgontv för min del via datornGlad

frodig
1/21/13, 5:47 PM
#5

Japp, samma här. Fast det blir nog kvällstv, fast imorgon Tungan ute.

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
[VSK]
1/23/13, 11:30 PM
#7

Var det nån av er som såg en skepnad av ett huvud en si så där 6-7 minuter in i programmet? Det var i början när de hade gått in i sovrummet (nåt sånt).

Min TV (LCD) fick störningar typ "myrornas krig" samtidigt som den ordinarie bilden var med. Huvudet var nere på höger sida och täckte ungefär 45% av höjden på min lilla TV,

Huvudet var synligt i kanske två sekunder max. Jag såg bara konturen av huvudet + att huvudet var mörktransparent. När huvudet försvann, så försvann oxå myrornas krig.

Först trodde jag att spöket var med i avsnittet, men jag är nu tveksam om det var i min TV spöket var (alltså hemma hos mig). Det är inte första gången ett spöke visat sig i TV för mig.

[GunillaF]
1/24/13, 12:22 AM
#8

#7 Tänkte inte på det, men jag kollade inte programmet så där helhjärtat heller om jag ska va ärlig.

Du kanske ska se reprisen eller på Play om du ser skepnade igen?!

[VSK]
1/24/13, 7:43 AM
#9

#8

Jo det kan jag ju göra. -tänkte inte på det Tungan ute

Men det gick inte att missa om man säger så.

[Gesus]
1/24/13, 9:07 AM
#10

Varför togs mitt inlägg bort?

Det bröt inte mot några regler eller något!

frodig
1/24/13, 9:08 AM
#11

Så intressant VSK. Det kan ju faktiskt förhålla sig på dom båda sätt du beskriver.

Jag har inte haft möjlighet att titta på programmet ännu, men Gunillas idé att du tittar igen var ju bra. Jag ska se om jag också kan ta en titt dom närmaste dagarna.

Återkom gärna och berätta om du vill VSK Glad.

[GunillaF]
1/24/13, 9:44 AM
#12

#10 Det togs bort därför att bloggen du lagt upp en länk till, inte hade med TS intention att göra. TS ville bara informera om att programmet skulle vara den kvällen.

Vill du diskutera/kritisera programmets medium får du göra det någon annanstans. Inte på Healingsajten.

Slutdiskuterat för den här gången om varför ditt inlägg togs bort.

[VSK]
1/24/13, 12:15 PM
#13

Nu har jag kollat och inget huvud finns med i Sjuans filmaterial.

http://www.tv4play.se/program/det-ok%C3%A4nda?video_id=2260637

Däremot så fanns det en liten effekt med. Jag vet inte namnet på denna effekt. Dock så ser jag ingen gemensam nämnare mellan denna effekt och myrornas krig/huvud på min TV.

Annons:
frodig
1/24/13, 7:09 PM
#14

#13 Nu VSK har jag också titta, och jag ser inga extrafenomen jag heller Glad.

[VSK]
1/24/13, 10:30 PM
#15

#14

Då var spöket hemma hos mig då mao Glad

[Gesus]
1/25/13, 10:16 AM
#16

#12 Fantastiskt Är det det ni kallar öppet sinne, att bara sådant som passar er ska få skrivas annars tas det bort.

Med förklaringen att det var OT. Jag ser en massa inlägg här som isåfall är OT, men dom tas inte bort

Mitt inlägg bröt INTE mot några regler!

Det var en länk till en blogg som handlar om avsnittet som diskuteras i tråden

Som sagt, fantastiskt, det är inte friskt..!

[GunillaF]
1/25/13, 10:32 AM
#17

#16 Ja Gesus, här skrivs bara om sånt som passar oss, passar det inte dig så får du se dig om efter ett annat ställe att vara på.

Du skriver:

"Mitt inlägg bröt INTE mot några regler!

Det var en länk till en blogg som handlar om avsnittet som diskuteras i tråden"

En av sajtens regler lyder:

* Skriva inlägg i reklamsyfte, lägga till länkar eller marknadsföra produkter/tjänster utan sajtvärdens medgivande.

Färdigdiskuterat. Fler inlägg om detta tas bort utan förklaring.

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: