Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 956 ggr
[GunillaF]
2013-01-21 07:28

God morgon 21:a Januari

Måndag och arbetsdag för många av oss. Jag hoppas att ni har det lite mildare än vad det är hos mig. -25 grader men det blir soligt och fit fram på dagen.

Ha en bra Måndag alla healers!Glad

Annons:
Skogshumblan
2013-01-21 07:35
#1

God morgon Gunilla och ni andra fina:) Måndag och en hel härlig vecka ligger framför- underbárt! Jag älskar den känslan. Varje vecka och dag är en ny möjlighet som bara väntar på oss! Hoppas ni alla får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

frodig
2013-01-21 08:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon Gunilla och Skogshumblan!

Det är kallt här också men fantastisk rosa på himlen så solen är på uppgång.

Vilken härlig inställning du har Skogshumblan Skrattande, det är bra att du delar med dig av den till oss andra som kanske inte hunnit vakna till ännu och förstå att jamen visst, så är det ju Kyss.

I helgen gick jag en promenad över det strömmande vattne. Nåja, inte vattnet förstås. Men jag tycker det är spännande med kylan, isen och att vattnet är så kraftfullt så inte isen kan lägga sig, det blir en vacker mix. Kanske det inte framkommer på bilden, men jag lägger ut den här iallafall.

Ha en god dag kära healers!

majlar
2013-01-21 09:45
#3

God morgon alla.

Brr va kallt du har Gunilla, här är det bara -7 och det tycker jag är kallt.

Visst är det härligt att veta att man är med idag med.

Fin bild frodig. Låter lite farligt, men spännande med is och öppet vatten.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Skogshumblan
2013-01-21 10:33
#4

Frodig, ja det var ju det här med att andas och gå på känslan;) Härligt låter det att gå på vatten. Majlar, ja var dag är en sällsam gåva helt klart!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
2013-01-21 10:39
#5

Godmorgon alla!

Härlig tråd med fint resonemang.

#4 Skogshumblan och #3 Majlar jaa varje dag är en gåva!

Vad kallt du har det Gunilla, hur går det med halsen?

Här är det -6 gr just nu.

Ha en fin start på veckan! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-01-21 11:05
#6

Go'Morron allihop!

Här råder mul och -5 grader som ska sjunka ner några grader under dagen.

Härliga vinterbilder vi bjuds på! Tack för dem! Kyss

Igår blev en strulig dag (med inställda flyg för mitt besök som jag skulle skjutsa till flygbussarna) - och strulet fortsätter just nu, så få se hur det blir under dagen.

Tittar in senare ikväll igen för att läsa trådarna i lugn o ro hoppas jag!

Ha en fin måndag idag! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Toyan
2013-01-21 11:20
#7

God förmiddag.

Fin bild frodig.

Här är det mildare idag, 4 minus och några snöflingor har kommit.

Hoppas ni har en fin start på nya veckan allihopa.

inisklo
2013-01-21 15:41
#8

Tungan ute…Hej o hå har int varit i farten med skrivandet o läsandet riktigt på förra veckan,för ville göra sällskap till prinsen min o väninnan.Nu har jag bara läst o skrivit  o innan i dag har jag varit i ferten…åkt med bussen.

Jag gick hemmifrån kl.8.30 åkte ungefär 2 mil(42kr biljetten lika mycke hemFlörtärandet tog 10 min.Kom hem ungefär halv ett.Så är det när man väljer bo  så här nästan mitt i skogenSkrattandebussar åker int så ofta o prinsen åkte till Dalarna i går…hmyyy Roligare på nåt vis där,men men,det här har varit mitt hem redan 29 år o jag trivs här med o ta bara "hand"om mig…ja ja kattor är här oxå o hundenSkrattande

Nå skönt,att vara här o vara med min väninna så,att vi kvinnor kan göra lite olika saker bara vi.Åka o shoppa osv kul.

Nå jag får väl önska till ER ALLA god fortsätning till måndagen.KRAM!

Ps.Kul,att vara med igen…skrivandet o läsandetGladförra veckan gick nästan bara,att åka o fynda i olika loppisar,träffa väninnan,läsa tidningar,sova,o vi har fåt massage.Det var härligt.Jag vill inte "leka"med datan om jag har sällskap o det hadde jag av prinsen…annars när han jobbar "träffar" jag andraObestämdER.SkrattandeJag vill inte,att "lådan"styr mitt liv…lite ledigt får man ha från den mellan åt.Tyst

Upp till toppen
Annons: