Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 818 ggr
Andina
1/13/13, 10:00 AM

Go'Morron 13 januari

Go'Morron i slott o koja!

Det är söndag morgon - hoppas det blir en kul dag hela da'n!

HareGodisKram! Skrattande

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
[GunillaF]
1/13/13, 10:12 AM
#1

God morgon Andina. God morgon alla andra som vänder blickarna hitåt.

Jag fortsätter mina tysta, talfria dagar idag och hoppas att stämbanden läker fint. Har inte testat hur min röst låter ännu. Trodde inte att jag skulle kunna hålla mig från att göra det, men det går bra. Trist bara att inte få tala, men nyttigt för den inre friden (och stämbanden)

Kallt idag -28 grader så det blir till att elda i kaminen så mycket det går och tända ljut lite här och där, både för mysfaktorn och så ger de ju lite värme de också.

Ha en kanon SöndagGlad

[Sol69]
1/13/13, 10:18 AM
#2

God morgon på er..

Fortsätter min helg i utrensningens spår.. men börjar bli bättre i förkylningen nu. så hoppas på kunna jobba i morgon.

en lugn och fridfull söndag blir det..

Kram sol

Toyan
1/13/13, 10:48 AM
#3

God förmiddag till er allaGlad

Tack för den lilla nostalgitrippen Andina, var några år sen nuGlad

Fy så kallt Gunilla, här var det 11 minus när jag vaknade så jag ska väl inte gnälla..

Lycka till med att läka stämbanden.

Kryapå-kramar komer flygande till er som känner er krassliga och en fin dag önskar jag allaGlad

Indiania
1/13/13, 11:22 AM
#4

Godförmiddag alla!

Vilken kyla Gunilla, härligt att ha kaminen i gång.Hos mig är det -5 gr.

Hade ett gott uppvaknande i dag till skön musik och spinnande katt. Förkylningen börjar ge med sig också och humöret börjar bli som vanligt igen Glad

Ha en skön söndag och krya på er Gunilla och Solo69!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Lynxx
1/13/13, 12:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

¡Hola!

Här har ngn tänt en jättelampa idag! (se bild)

---

En del har t.o.m. två: Förvånad

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Uv4vfQ4-vfU

Ha de!

/L

[rore]
1/13/13, 1:44 PM
#6

Hej på er alla!

Här skiner solens strålar så gott. MEN jösses så kallt du har det Gunilla. Härligt att kunna elda då :)

Glad blir jag av att läsa att era förkylningar är på väg att lätta Sol69 och IndianiaKyss.

Andra söndagen i månaden är det ju,, så jag spatserar nog i väg på en sinnesro gudstjänst. De är så fina och mysiga.

Ha det gottKyss

Annons:
[Sol69]
1/13/13, 2:13 PM
#7

Efter att kilat stadigt med toarullen i flera dagar. Har jag i alla fall fått lov att åka till affären och handla lite mjölk. Tänk att så lite kan ge en sån frihetskänsla. Flört

[TommyochAnnika]
1/13/13, 4:33 PM
#8

God eftermiddag Glad

Vi är visst några som ligger sjuk så krya på oss allihop och ni friska hoppas jag får fortsätta vara frisk.

Skulle åka iväg på en resa idag men med 39 drygt i feber och förkyld fick jag boka om och flytta fram,så kan det gå men sen så ska det jämmer i min låda bli av för nu är det andra gången på rätt kort tid med ombokande,suck.

Ha en fortsatt fin Söndag,hoppas jag inte missat något i tråden men orkar inte läsa alla trådar idag.Skriver nåt stackars inlägg som bomp i säng igen Skrattande

frodig
1/13/13, 4:48 PM
#9

Gokväll på er! Va skönt att höra att ni kurerar er ni som är krassliga. Här har solen skänkt mycket ljus idag, så jag har gjort en rejäl långtur ordentligt påpälsad. Inte 26 minus här men ändå som varmast 20 minus mitt på dan, och av den torra sorten så den går det att klä sig emot iallafall. Jag såg mycket vackert på promenaden förutom solen, men hos mig var det absolut bara en sol Förvånad. Jag blir alldeles häpen Lynx, såna märkliga fenomen.

Första snutten trodde jag det berodde på reflexer i glaset, men sen ser det ju bara märkligare och märkligare ut. Jag hade inte hört talas om det förut heller. Någon annan här som gjort det tro? Eller någon som har en förklaring på hur det kan se ut så där?

Andina
1/13/13, 5:43 PM
#10

Men oj vad mycket förkylningar och flunsor som florerar nu!

Skickar 'healingbubblisar' till er alla som känner er krassliga - vill ni ha dem så är det bara att gapa och blunda!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Chakra]
1/13/13, 8:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Gokväll!

#6 Sinnesro gudstjänst? Berätta rore! Är det som en vanlig gudstjänst?

Har jobbat hela helgen, men nu ser jag fram emot en ledig dag i morgon!

[rore]
1/14/13, 8:51 AM
#12

Chakra!

Inte riktigt som en vanlig gudstjänst. Sinnesro gudstjänsten är utformad lite efter 12-stegs modellen ( AA/NA )

Samt präst som läser olika stycken beroende på steg eller tema.

Jag tycker dessa gudstjänster blir mer levande och berör på ett mänskligare plan än vad vanliga gudstjänster gör ( om man nu får skriva så)Skäms

Mycket sång och en friare känsla upplever jag i alla fall när jag går dit, än på vanliga gudstjänster.

[Chakra]
1/14/13, 9:10 AM
#13

#12 Då förstår jag! Låter intressant! Tack!Glad

Annons:
Upp till toppen
Annons: