Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 662 ggr
Andina
2013-01-12 07:29

Go'Morron 12 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron på dig! Jag hoppas du får en härlig lördag fylld av inre ro, hela da'n!

_
Stressa inte för att hitta Lugnet. 
I stress finns ändå inget Lugn att hitta._

Stressen finner du i ditt huvud. Lugnet finner du i ditt inre centrum.

Gå dit, och hitta Lugnet, för att slippa stressa!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
[TommyochAnnika]
2013-01-12 07:45
#1

Gomorr'n på er !

Strss ja,tänk det har nästan helt lämnat mig.Stressar sällan numer,ytterst ytterst sällan.Vilken magisk bild en sån där man vill krypa in i Cool

Ha en fin Lördag Glad

inisklo
2013-01-12 08:36
#2

Godmorgon på ER ALLA!

Tänke sitta här en liten stund o läsa o skriva.När man är på väg nånstans o har mer en veckos slut på sig,att vara"nånstan"osv då stressar man int.När man är int beroande av,att passa tider osv då är det så skönt,att bara ta lungt.

Andina…fin bild…som TommyochAnnika sa där man vill grypa in i.OOO så härligt det ser ut.

Njaaa får önska ER ALLA trevligt lördag va NI än är o gör.KRAM!

Toyan
2013-01-12 09:36
#3

God lördagmorgon på er allihopaGlad

En sån vacker bild Andina. Ska inte stressa, bara njuta av lugnet och göra saker i min egen takt.

Ha det gott, vad ni än fyller er dag medGlad

Indiania
2013-01-12 09:46
#4

Godmorgon alla!

Vacker bild Andina, den utstrålar harmoni.

Ingen stress här heller, klarr inte det nu för tiden och det är ju bra.

Ha en fin lördag! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
2013-01-12 10:17
#5

Godmorgon ni fina själar Kyss!

Va härligt att ni tar det lugnt. Jag med, vaknade av att ha tagit sovmorgon bara så där. Och nu skiner solen.

Det verkar som vi får en fin lördag både här och där, där vi är. Din bild är underbar Andina, jag kryper också gärna in en stund. Sen får jag nog ta mig en rejäl långtur med vintermössan på.

Lycka till med just er Lördag kära ni!

[GunillaF]
2013-01-12 10:43
#6

God förmiddag.

Ville inte kliva upp idag för det är så kallt, så kallt, men till slut så blev jag så kaffesugen att det fanns inget annat att göra.

Vi har -26 grader i dag så det är bara till att stanna inne och elda, sedan sitta och titta in i elden och bara var.

Ha en fin dag alla!Glad

Annons:
Andina
2013-01-12 11:00
#7

Nämen Gunilla, -26 grader!!!?!! Förvånad Jaa, stanna inne i värmen du, det kan inte vara hälsosamt att vara ute när det är så kallt… Burrrr vad kallt!

Skönt att ni tar det lugnt Healingsjälar! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

fri
2013-01-12 12:35
#8

God förmiddag ! Glad

Tog sovmorgon och tar det lugnt idag.
Kanske packar någon kartong….. kanske inte Glad vi får se.
Härlig bild !

Ha en bra dag alla !

[Chakra]
2013-01-12 13:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

En liten snabbtitt hit in…

Jobbar helg och har timmar ledigt idag.

På tal om stress; tog en tidning på Apoteket nyss som bland annat handlar om stress - Vår tids folksjukdom.

Den inre stressen gör sig påmind ibland sen väggen kom lite för nära, men jag vet hur jag ska hantera det nu.

Upp till toppen
Annons: