Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 1601 ggr
[GunillaF]
2013-01-10 07:31

God morgon 10:e Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er.

I dag är ingen vanlig dag, det är min yngste sons födelsedag. Fattar inte vart tiden tar vägen och hur det går till när barnen håller på att hinna i kapp åldersmässigt Flört I kväll blir det firning av honom och dagen fram till dess försöker jag göra lite nytta.

Ha en bra Torsdag alla healers!

Annons:
[rore]
2013-01-10 07:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hej och godmorgon på er!

*S* tänk att de *hinner ikappTyst* Gunilla. Jösses!Förvånad Ett trevligt firande till er,, och grattis till dig me`.

[TommyochAnnika]
2013-01-10 07:39
#2

God Morgon i stugorna !

Visst går tiden fort och man hinner inte med,ha det så trevligt med firandet Glad

Här städas det och tvättas i vanlig ordning,får gå upp och byta i sängen varje natt minst två gånger och ducha för jag svettas så rysligt.Har blivit en riktig klimakteriekossa värre än tidigare och jisses vad det tar på krafterna.Sömnen rubbas,jag går ner i vikt men ach det håller ju bara på allt mellan 6 månander och fem år så jag har klarat av dom första tre åren drygt och kan se fram mot ålderns sena höst,ska köpa mig en riktigt fin ny vit käpp och hörapparat när allt är över Cool

Ha en fin fin Torsdag på er !

majlar
2013-01-10 08:02
#3

God morgon alla. Visst är det konstigt att dom till  blir lika gamla som en själv till slut. Hälsa och gratta och ha så kul på festen.

#2 Bättre att du köper en ullmadrass med magneter istället för käpp och hörapparat. Det funkar för mig. Värt att prova.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[Chakra]
2013-01-10 08:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon!

#0 Vad stora dom är barnen! Grattis till dig som mamma och till honom som fick växa upp hos dig!
#3 Käpp och hörapparatFlörtJa, den tiden kommer för oss….men jag vill inte
#2 Förstår om det är jobbigt med klimakteriet. Tyvärr kan det ta tid att komma genom det. Jag är ute på andra sidan nuGlad

Önskar er en fin dag!

[TommyochAnnika]
2013-01-10 08:33
#5

Tack för tips majlar,tog en titt och det fanns ju mycket både täcken,kuddar,sängkläder och madrasser.Ser både snyggt och bekvämt ut så det är absolut värt ett försök.

Chakra vad härligt att vara förbi den perioden,man får bita ihop det är ju övergående i alla fall.Härlig bild du bjuder på Glad

inisklo
2013-01-10 09:36
#6

GODMORGON TILL ER ALLA O GOD FORTSÄTNING TILL DAGEN VA NI ÄR O GÖR.

JOO O TACK FÖR DOM FINA BILDER O FINA TULPANER.NU BÖRJAR MAN SAKNA,ATT VÅREN KOMMER FORT…TULPANER HAR JAG MÅLAT AV OLIKA MATERIAL TILL O MED GORT GLAS TAVLOR AV TULPAN MOTIV.

DOM ÄR INT MINA FAVORIT BLOMMOR MEN JAG HAR MER DOM AV OLIKA KORT,TAVLOR,HANDARBETE OSV ÄN ANDRA BLOMMORObestämdNÄR JAG TÄNKER EFTER GILLAR JAG RUNDA FORMER,MEN HAR NÄSTAN ALLA TEX.MÖBLER "VASSA"FYRKANTIGA OSV.

SAKER SOM JAG INT GILLAR O BLOMMOR OSV HAMNAR HOS MIG ALLAFALLSkrattandeTungan uteJA JA JAA…I GÅR NÄR JAG VAR I ABF GORDE JAG GLASSMYCKEN,MEN VILLE MÅLA PORSLIN,MEN HON GLÖMDE FÄRGENA HEM…MEN TREVLIGT HADDE VI.NÄR MIN PRINS KOM HEM SA HAN:OOO VILKEN VACKER PRINSESSA KOMMER O MÖTER MIG.DET RIKTIGT STRÅLAR AV DIG,ATT DU MÅR BRA O SER BRA UT…..ja jaa kul var det höra o jag kände mig riktigt glad o nöjd osv …hmyyy dom gulliga prinsar som man kan vistas till samman med.ps…hoppas att det här håller…det är typ tredje gångenSkrattande…nääääääääääää in med samma prinsFlörtja ja

HA EN BRA DAG! KRAM…JAG ÄR GLAD,ATT NI FINNS I MITT LIV.DET BETYDER SÅ MYCKE,ATT MAN KAN KOMMA TILL ER ALLA O SÅ HÄR BARA UTAN TILLFlörtSkrattandeTyst

Annons:
Indiania
2013-01-10 10:14
#7

Godmorgon alla!

Ha en trevlig kväll och Grattis till dig och sonen Gunilla! Glad

Instämmer i att tiden går fort och man fattar inte riktigt att barnen hunnit bli så stora.

I går kväll kom det ett tunt täcke med pudersnö och det grå otäcka diset har gett sig iväg.

Ha en härlig dag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-01-10 14:22
#8

Tittar in helt kort för att önska er en go'er fortsättning på dagen!

Får stanna upp ikväll för att läsa i trådarna också. Har inte hunnit med det ännu…

HareGodis! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
2013-01-10 16:33
#9

God eftermiddag.

Ha en trevlig kväll Gunilla och grattis till dig och sonenGlad

Hoppas ni alla har haft/har en fin dag och får en bra kväll!

frodig
2013-01-10 19:46
#10

Gog Kvällning på er allesammans!

#0 Hm, jag har också märkt det där med barnen, det känns bra att få följa med dom in i det vuxna livet Glad. Kanske är ni mitt uppe i tårtätande nu. Ha det så trevligt och tack för fina fotot på tulpanerna, även din fina tulpanbukett Chakra.

Jag köpte årets första härom dan, så nu är det vårliga vibbar inne och ute är det vintervinter, va fint att du fick puder över det gråa Indiania Glad. Och nu närmar sig ljuset steg för steg, det blir ju bra för oss alla.

Ha det gott resten av kvällen kära healers Kyss!

[GunillaF]
2013-01-10 19:50
#11

Är hemma igen efter en stunds firande av sonen med tårtätning och annat smått och gott. Jag kan inte stanna så länge hos sonen och hans familj eftersom de har katter och jag är allergisk mot dem. Men en liten stund blev det.

Ha e fortsatt fin kväll allesamman!Glad

Upp till toppen
Annons: