Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 646 ggr
[GunillaF]
2013-01-08 07:17

God morgon 8:e Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En riktigt god morgon till er och en önskan om att dagen blir precis som ni vill ha den. Glad

Annons:
majlar
2013-01-08 08:06
#1

God morgon alla. Här ligger dimman som en filt över hela alltet.

Ska ta första promenaden med Siri och sen ska jag nog fråga lilla granen om den är färdig med att tjusa oss för den här gången. Jag tycker det är så mysigt när den står där och glittrar och lyser.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[TommyochAnnika]
2013-01-08 08:41
#2

God morgon !

Nyss inkommen efter dagens första promenad,friskt och skönt om än lite halt och stappligt på sina håll.

Ha en fin dag alla Glad

nicke56
2013-01-08 09:37
#3

God morgon alla som tittar in här!

Vill bara önska alla en bra dag vad ni än ska göra denna TisdagGlad

frodig
2013-01-08 09:50
#4

GodMorgon Kyss!

Härliga morgonsvängar några av er gjort. Jag sällar mig till önskeskaran och säger också, ha en god dag kära ni!

Nu beger jag mig ut på min första utomhustur för idag! Grått, men vitt, här också!

inisklo
2013-01-08 09:52
#5

GODMORGON TILL ER ALLA!

Snön börjar smälta bort just nu,men hinner snöa mer,när man minst väntar sig mer snö.Tideigare på morgon var det +0,6 fast det kändes int så,när jag var ute.

Har latat mig…läst o skrivit.Jaa nå har jag gort bröddege..den jäser för fullt.Tycker om,att baka bröd.Tvättmaskinen är på osv vanligt…Skrattande

Väntar bara,att vi åker i väg på helgen.En veckas semester har han då.KUL!Nu är man som barn o räknar dagarTungan uteDet känns trevligt,att kuna ha lite ledigt mellanåt o komma bort från det vanliga.Ledigt har man nu just haft,men då var man "hemma"

Jag kan än sakna till Sörmland..där som jag ha mitt hem.Man kanse saknar dit mer när man vet,att den finns kvar men jag saknar int nå till Finland.Jaa mina vänner,men int annat.

Nå jaa det var det…

HA EN BRA DAG O VAR GLAD.SKJUT INT NÅT TILL MORGON DAG SOM DU KAN GÖRA I DAG.LEV NU…KRAM

Andina
2013-01-08 12:32
#6

Go'Morron allihop!

Hä har det snöat ca 1 dm inatt och det fortsätter att snöa - men det ser ut att avta lite nu. Jahapp, det blir väl ut o skotta idag igen - kan va skönt om det inte snöar mer nu, det var ju ett tag se'n jag behövde skotta. Så frisk luft och motion står på dagsschemat.

Elavbrotten avlöser snöfallet som vanligt, så skyndar in medan elen funkar just nu.

Ha en fin dag på er allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Indiania
2013-01-08 13:09
#7

Godmiddag alla!

I dag är jag sen med alltig men vad gör det.

Det är härligt att slappa och ta det lugnt!

Ha en fortsatt fin dag med det ni gör! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[JeanetteK]
2013-01-08 13:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

God-mitt-på-dagen! Flört

Här är det dimmigt men rätt varmt. Har just varit ute hos djuren. Hur seg man än är så får man energi av att komma ut till dom. Två hönsägg och ett ankägg hittade jag! Det är som skattjakt varje dag nu när de börjat värpa! Glad

Hoppas ni alla får en bra tisdag. Ta det lugnt om halkan följer med snön. kram

Toyan
2013-01-08 15:41
#9

God middag!

Hoppas ni har en bra dag och får en trevlig kvällGlad

Upp till toppen
Annons: